Spiral gør det nas???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

JeNoVa

twinboys skriver:

så er min også hormonspiral... den hedder vidst noget med m....hvad er det nu den hedder

Min hedder Mirena, så det hedder din muligvis også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

JeNoVa skriver:

Jeg skal ikke gøre mig til ekspert, men så vidt jeg ved, er der kobberspiraler og hormonspiraler. Jeg valgte selv hormonspiralen for at få reducerede blødninger.

Min krop har ikke gjort mine blødninger værre eller mindre end før jeg fik spiral. Og heller ikke smerte ved eller under mens tiden.
Jeg har fået en kobber spiral pga jeg tror ikke jeg kan tåle det der homon halløj. Det gik i hvert fald helt galt med p-ringen..

Anmeld

22. januar 2012

Sabina

twinboys skriver:

Ja gør det ondt at få lagt en spiral???

Altså første gang jeg fik lagt min spiral (Inden jeg blev gravid) gjorde det rigtig ondt.

- Men den jeg fik her for to mdr siden. Har ikke været så slem. Men synes det gjorde ondt. Jeg var simpelthen HELT lukket sammen igen. Havde ingen regnet med. Så gynøkologen gav mig en sprøjte (gjorde ikke ondt) med noget lokalbedøvelse, også gjorde det ikke særlig ondt. Det følels som en mens'' smerte. Også lige en panodil eller to inden, gør bare underværker..

Anmeld

22. januar 2012

Den lykkelige

Jeg fik lagt hormon spiral for 4 mdr siden.. Jeg havde hørt det nev, gjorde ondt osv..
jeg lyver ikke, men jeg mærkede absolut INTET, jeg mærkede ingen gang hun var igang med det..
Hun sagde "nu kan det godt nive lidt eller gøre ondt".. så jeg lå der og fokuserede op i loftet og ventede på "det forfærdelige" skulle komme  Men der skete intet  Ha ha så sagde jeg "hvornår kommer det".. øhhh vi er færdige sagde hun så  Ha ha jeg mærkede det slet ikke!! Så kan kun anbefale det!!

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

JeNoVa skriver:

Min hedder Mirena, så det hedder din muligvis også.

ja det var da vidst det navn

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

Sabina skriver:

Altså første gang jeg fik lagt min spiral (Inden jeg blev gravid) gjorde det rigtig ondt.

- Men den jeg fik her for to mdr siden. Har ikke været så slem. Men synes det gjorde ondt. Jeg var simpelthen HELT lukket sammen igen. Havde ingen regnet med. Så gynøkologen gav mig en sprøjte (gjorde ikke ondt) med noget lokalbedøvelse, også gjorde det ikke særlig ondt. Det følels som en mens'' smerte. Også lige en panodil eller to inden, gør bare underværker..

tak for svar...

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

Den lykkelige skriver:

Jeg fik lagt hormon spiral for 4 mdr siden.. Jeg havde hørt det nev, gjorde ondt osv..
jeg lyver ikke, men jeg mærkede absolut INTET, jeg mærkede ingen gang hun var igang med det..
Hun sagde "nu kan det godt nive lidt eller gøre ondt".. så jeg lå der og fokuserede op i loftet og ventede på "det forfærdelige" skulle komme  Men der skete intet  Ha ha så sagde jeg "hvornår kommer det".. øhhh vi er færdige sagde hun så  Ha ha jeg mærkede det slet ikke!! Så kan kun anbefale det!!

jubiiiiiiiiiiii håber jeg kan sige det samme

Anmeld

22. januar 2012

Isabella_mor

KarinaB. skriver:

Nemlig !!

hahah

Anmeld

22. januar 2012

mariamiss6

twinboys skriver:

er sgu lidt nervøs for det...

Nåh, ja det kunne jeg forstå ud fra din TS men ikke ud fra dit svar til mig

Anyways, veer gør nas, plukveer er bare, sådan stramme i det.... Som at blive trykket på/hevet i, og det strammer, men det gør ikke ondt

Man kan mærke lidt spændinger i livmoderen, men det er slet ikke nogen voldsom procedure, så der er ikke det store at være nervøs for, andet end det sædvanligt hyggelige ved at ligge der med benene åbne, så at sige

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

mariamiss6 skriver:

Nåh, ja det kunne jeg forstå ud fra din TS men ikke ud fra dit svar til mig

Anyways, veer gør nas, plukveer er bare, sådan stramme i det.... Som at blive trykket på/hevet i, og det strammer, men det gør ikke ondt

Man kan mærke lidt spændinger i livmoderen, men det er slet ikke nogen voldsom procedure, så der er ikke det store at være nervøs for, andet end det sædvanligt hyggelige ved at ligge der med benene åbne, så at sige

smiler hvor er du sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.