Små bryster og bh'er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

Nadia&Daniel

Strawberry skriver:

Her i nærheden kan jeg vælge mellem Femilet, change og fleur .

Men ja det er utroligt hvor mange der egentlig går med forkert størrelse . Jeg har en ide om at jeg nogen gange skal have en anden størrelse, da ikke alle B, sidder godt på mig (ikke for store eller noget, bare..hmm..ikke den rette følelse ) .

Måske et dumt spørgsmål .. Men hvis man nu bliver målt i Femilet og får en bestemt størrelse..kan man så også gå efter den størrelse i Change?

For det meste - dog kan det svinge lidt fra model til model. Men cm. burde være det samme..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

.....

Nadia&Daniel skriver:

For det meste - dog kan det svinge lidt fra model til model. Men cm. burde være det samme..

Okay, mange tak for svaret

Anmeld

23. januar 2012

M (:

Strawberry skriver:

Jeg har altid købt undertøj i H&M. Men kunne godt tænke mig og prøve at købe undertøj i f.eks Femilet, change osv, så man har flere valg muligheder at gå efter når man køber undertøj.

Selv bruger jeg kun en B 
(og er aldrig blevet målt i en undertøjsforretning).. Synes i at det er dybt latterligt at købe undertøj i de dyre butikker, når man alligevel ikke har så meget, eller er det bare at komme afsted?

Vil bare lige gøre opmærksom på, at der er op til 70% i hunkemøller i denne uge (:

Anmeld

23. januar 2012

.....

M (: skriver:

Vil bare lige gøre opmærksom på, at der er op til 70% i hunkemøller i denne uge (:

Har slet ikke penge til det, før næste månede. Øv . Ellers mange tak for info

Anmeld

23. januar 2012

M (:

Strawberry skriver:

Har slet ikke penge til det, før næste månede. Øv . Ellers mange tak for info

Hm, øv øv

Anmeld

23. januar 2012

.....

Hm, øv øv

Ja desværre

Anmeld

23. januar 2012

M (:

Strawberry skriver:

Ja desværre

Ja, ærgeligt, at der først kommer løn på tirsdag.. :/

Anmeld

23. januar 2012

.....

Ja, ærgeligt, at der først kommer løn på tirsdag.. :/

Mmh . Men så må jeg have de 70% til gode, til en anden gang

Anmeld

23. januar 2012

Malonde1985

Synes bestemt du skal smutte ud og kigge!! Bare fordi man har mindre bryster, kan man da godt købe noget lækkert undertøj 

Anmeld

24. januar 2012

.....

Malonde1985 skriver:

Synes bestemt du skal smutte ud og kigge!! Bare fordi man har mindre bryster, kan man da godt købe noget lækkert undertøj 

Hæhæ

Efter indlægget her, og den positive feedback er jeg også blevet enig med mig selv i, at jeg skal ud og blive målt og købe undertøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.