Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
StephanieJ skriver: Haha - "Måske skulle jeg få målt mine bryster - det skulle måske være mit nye mål" Got it???Plat humor, I know
Haha - "Måske skulle jeg få målt mine bryster - det skulle måske være mit nye mål" Got it???Plat humor, I know
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Strawberry skriver: Haha, den sætning tænkte jeg faktisk også over på den måde . Men det tænker man jo ikke over når man skriver sætningen
Haha, den sætning tænkte jeg faktisk også over på den måde . Men det tænker man jo ikke over når man skriver sætningen
twinboys skriver: afsted med dig...
afsted med dig...
Babymor2010 skriver:
StephanieJ skriver: Hahaha!!Kunne ikke lade være
Hahaha!!Kunne ikke lade være
Man må godt drille på en søndag
StephanieJ skriver: Glad for jeg kan dele min platte sans for humor med andre
Glad for jeg kan dele min platte sans for humor med andre
Haha
Babymor2010 skriver: Man må godt drille på en søndag
ja da og gerne alle dage
Strawberry skriver: Argh, jamen så bliver du nødt til at få noget nyt undertøj . Eller hvertfald ud at blive målet, så du ved hvorfor en størrelse du skal gå efter . Du bliver måske overrakset over din nye størrelse..det gør jeg sikkert, på den gode eller dårlige måde
Argh, jamen så bliver du nødt til at få noget nyt undertøj . Eller hvertfald ud at blive målet, så du ved hvorfor en størrelse du skal gå efter . Du bliver måske overrakset over din nye størrelse..det gør jeg sikkert, på den gode eller dårlige måde
Jeg tror ikke jeg bliver så overrasket, for jeg ved jo nogenlunde hvad jeg skal gå efter, men vil have målt den rigtige størrelse
StephanieJ skriver: Og alle andre dage Den lå liiiiige til højrebenet
Og alle andre dage Den lå liiiiige til højrebenet
Nu det er dig Haha jeg tænkte faktisk ikke over det, da jeg skrev det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128