Små bryster og bh'er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.603 visninger
50 svar
0 synes godt om
22. januar 2012

.....

Jeg har altid købt undertøj i H&M. Men kunne godt tænke mig og prøve at købe undertøj i f.eks Femilet, change osv, så man har flere valg muligheder at gå efter når man køber undertøj.

Selv bruger jeg kun en B 
(og er aldrig blevet målt i en undertøjsforretning).. Synes i at det er dybt latterligt at købe undertøj i de dyre butikker, når man alligevel ikke har så meget, eller er det bare at komme afsted?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

K&S

Strawberry skriver:

Jeg har altid købt undertøj i H&M. Men kunne godt tænke mig og prøve at købe undertøj i f.eks Femilet, change osv, så man har flere valg muligheder at gå efter når man køber undertøj.

Selv bruger jeg kun en B 
(og er aldrig blevet målt i en undertøjsforretning).. Synes i at det er dybt latterligt at købe undertøj i de dyre butikker, når man alligevel ikke har så meget, eller er det bare at komme afsted?

Jeg har heller meget at gøre godt med, men køber altid undertøj i La Senza :-) jeg får i hvert fald meget "flottere" babser af at have den "helt rigtige" BH på - design og str. :-)

Afsted med dig ;-) 

Anmeld

22. januar 2012

morethanperfect

Strawberry skriver:

Selv bruger jeg kun en B 

Change er super godt 

Har også altid købt undertøj i H&M indtil jeg fik en bh i julegave ..
De sidder meget bedre end H&M's . Syns du skal blive målt .. Sommetider kan man bruge en helt forkert str.. Hvilket jeg gjorde ..
Troede også jeg brugte en b , men det gjorde jeg altså ikke  

Anmeld

22. januar 2012

Nadia&Daniel

Strawberry skriver:

Selv bruger jeg kun en B 

Både Femilet, Chance og Triumph laver fantastiske bh'er i B-skåle..

HUSK at 75% af alle danske kvinder bruger FORKERT størrelse i skål og omkreds, så afsted med dig, og blive målet, så dine fortrin kan få den bedste støtte

Nadia - uddannet i lingeri og har arbejdet med det siden 2006

Anmeld

22. januar 2012

Ciss

Strawberry skriver:

Selv bruger jeg kun en B 

Bruger selv en A - selv efter to graviditeter. Megauretfærdigt i mine egne øjne, menmen...

Men uanset, synes det er mere behageligt og ser bedre ud med en BH, som sidder rigtigt. Selvom der ikke er så meget, så er jeg jo ikke teenager eller noget (37 faktisk), så jeg har lyst til at have "rigtigt" dameundertøj.

Anmeld

22. januar 2012

Clisolka

Strawberry skriver:

Selv bruger jeg kun en B 

Afsted med dig - og snold lidt nyt undertøj 

Inden jeg blev gravid brugte jeg en b-skål, og nu? Jeg har ingen anelse, men jeg kan i hvert fald ikke passe de gamle bh'ere  Jeg har stadig ikke fået taget mig sammen til at få mine bryster målt.. Måske det skal være mit nye mål 

Anmeld

22. januar 2012

M (:

Jeg vil også klart anbefale undertøj fra en "rigtig" undertøjsbutik..

Godt nok er prisen noget højere, men tilgengæld holder form og farve langt bedre end i de billige fra h&m. Derudover er fordelen ved en bh der passer, at det næsten føles som om du ingen har på - dvs. ingen generende stopper, bøjler eller lignende..

Jeg købte bh'er på udsalg i hunkemøller og fik 4 bh'er og 4 par trusser for under 500 kr.. Så det behøver ikke være meget dyrere end h&m.. (:

Anmeld

22. januar 2012

.....

K&S skriver:

Jeg har heller meget at gøre godt med, men køber altid undertøj i La Senza :-) jeg får i hvert fald meget "flottere" babser af at have den "helt rigtige" BH på - design og str. :-)

Afsted med dig ;-) 

Lyder rigtig godt

Her er udvalget change, femilet, eller fleur. Jeg ved at de er rigtig søde i Femilet, da jeg på et tidspunkt var til jobsamtale derinde..
Må lige se hvor jeg skal hen

Anmeld

22. januar 2012

.....

morethanperfect skriver:

Change er super godt 

Har også altid købt undertøj i H&M indtil jeg fik en bh i julegave ..
De sidder meget bedre end H&M's . Syns du skal blive målt .. Sommetider kan man bruge en helt forkert str.. Hvilket jeg gjorde ..
Troede også jeg brugte en b , men det gjorde jeg altså ikke  

Ja, jeg har hørt mange historier om kvinder, som kommer 1-2 størrelser op, efter at de er blevet målt . Kan bare ikke forestille mig, at jeg selv ville kunne bruge en større størrelse .. Men måles kan jeg blive nødt til, så man ikke går rundt i junglen derinde

Anmeld

22. januar 2012

.....

Nadia&Daniel skriver:

Både Femilet, Chance og Triumph laver fantastiske bh'er i B-skåle..

HUSK at 75% af alle danske kvinder bruger FORKERT størrelse i skål og omkreds, så afsted med dig, og blive målet, så dine fortrin kan få den bedste støtte

Nadia - uddannet i lingeri og har arbejdet med det siden 2006

Her i nærheden kan jeg vælge mellem Femilet, change og fleur .

Men ja det er utroligt hvor mange der egentlig går med forkert størrelse . Jeg har en ide om at jeg nogen gange skal have en anden størrelse, da ikke alle B, sidder godt på mig (ikke for store eller noget, bare..hmm..ikke den rette følelse ) .

Måske et dumt spørgsmål .. Men hvis man nu bliver målt i Femilet og får en bestemt størrelse..kan man så også gå efter den størrelse i Change?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.