Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Strawberry skriver: Ja, jeg har hørt mange historier om kvinder, som kommer 1-2 størrelser op, efter at de er blevet målt . Kan bare ikke forestille mig, at jeg selv ville kunne bruge en større størrelse .. Men måles kan jeg blive nødt til, så man ikke går rundt i junglen derinde
Ja, jeg har hørt mange historier om kvinder, som kommer 1-2 størrelser op, efter at de er blevet målt . Kan bare ikke forestille mig, at jeg selv ville kunne bruge en større størrelse .. Men måles kan jeg blive nødt til, så man ikke går rundt i junglen derinde
Ja .. Også fordi alle mærker er forskellige . Meget faktisk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ciss skriver: Bruger selv en A - selv efter to graviditeter. Megauretfærdigt i mine egne øjne, menmen... Men uanset, synes det er mere behageligt og ser bedre ud med en BH, som sidder rigtigt. Selvom der ikke er så meget, så er jeg jo ikke teenager eller noget (37 faktisk), så jeg har lyst til at have "rigtigt" dameundertøj.
Bruger selv en A - selv efter to graviditeter. Megauretfærdigt i mine egne øjne, menmen...
Men uanset, synes det er mere behageligt og ser bedre ud med en BH, som sidder rigtigt. Selvom der ikke er så meget, så er jeg jo ikke teenager eller noget (37 faktisk), så jeg har lyst til at have "rigtigt" dameundertøj.
Årh, kan jeg godt forstå . Jeg synes heller ikke at det er særlig fedt med en lille størrelse.. . Hader at gå uden BH, for så er der HVERTFALD ikke meget at komme efter (synes jeg selv ) .Ja det har du helt ret i . Også derfor at jeg vil prøve noget andet end H&M, da jeg synes at undertøjsbutikker har SÅ mange flotte undetøjssæt .. er dog lidt nervøs for at blive målt, når jeg en dag finder mod til det ..vil gerne have det gjort inden sommer
Babymor2010 skriver: Afsted med dig - og snold lidt nyt undertøj Inden jeg blev gravid brugte jeg en b-skål, og nu? Jeg har ingen anelse, men jeg kan i hvert fald ikke passe de gamle bh'ere Jeg har stadig ikke fået taget mig sammen til at få mine bryster målt.. Måske det skal være mit nye mål
Afsted med dig - og snold lidt nyt undertøj
Inden jeg blev gravid brugte jeg en b-skål, og nu? Jeg har ingen anelse, men jeg kan i hvert fald ikke passe de gamle bh'ere Jeg har stadig ikke fået taget mig sammen til at få mine bryster målt.. Måske det skal være mit nye mål
Hæhæ . Min garderobe trænger hvertfald til en fornyelse, så jeg får flere sæt der passer sammen Haha, så ved du at du hvertfald ikke er en B skål mere . Jeg vil gerne have det gjort inden sommer..hvorfor inden sommer, aner jeg ikke..synes bare at det er en god tid at gøre det på
M (: skriver: Jeg vil også klart anbefale undertøj fra en "rigtig" undertøjsbutik.. Godt nok er prisen noget højere, men tilgengæld holder form og farve langt bedre end i de billige fra h&m. Derudover er fordelen ved en bh der passer, at det næsten føles som om du ingen har på - dvs. ingen generende stopper, bøjler eller lignende.. Jeg købte bh'er på udsalg i hunkemøller og fik 4 bh'er og 4 par trusser for under 500 kr.. Så det behøver ikke være meget dyrere end h&m.. (:
Jeg vil også klart anbefale undertøj fra en "rigtig" undertøjsbutik..
Godt nok er prisen noget højere, men tilgengæld holder form og farve langt bedre end i de billige fra h&m. Derudover er fordelen ved en bh der passer, at det næsten føles som om du ingen har på - dvs. ingen generende stopper, bøjler eller lignende..
Jeg købte bh'er på udsalg i hunkemøller og fik 4 bh'er og 4 par trusser for under 500 kr.. Så det behøver ikke være meget dyrere end h&m.. (:
Det har du ret i. Jeg vil også give flere penge for kvalitet, end at få en anden farve BH, efter nogen vaske Det var godt nok et godt køb . Synes også at det sagtens kan betale sig at købe på udsalg, så du kan få mere for pengene, nu da lingeri butikker ikke altid er i den billige ende .
morethanperfect skriver: Ja .. Også fordi alle mærker er forskellige . Meget faktisk
Ja nemlig
Strawberry skriver: Hæhæ . Min garderobe trænger hvertfald til en fornyelse, så jeg får flere sæt der passer sammen Haha, så ved du at du hvertfald ikke er en B skål mere . Jeg vil gerne have det gjort inden sommer..hvorfor inden sommer, aner jeg ikke..synes bare at det er en god tid at gøre det på
Jeg har også et mål!! Jeg må og skal ud og have nyt undertøj
Jeg kan jo ikke blive ved med at rende rundt i mine amme-bh'ere, men de er noget så behagelige at have på
Haha nej jeg er ikke i en b-skål mere - nok nærmere en c, måske en d. Min svigermor gav mig en bh i en str. c. Den sidder fint, men ikke okay
Babymor2010 skriver: Jeg har også et mål!! Jeg må og skal ud og have nyt undertøj Jeg kan jo ikke blive ved med at rende rundt i mine amme-bh'ere, men de er noget så behagelige at have på Haha nej jeg er ikke i en b-skål mere - nok nærmere en c, måske en d. Min svigermor gav mig en bh i en str. c. Den sidder fint, men ikke okay
Argh, jamen så bliver du nødt til at få noget nyt undertøj . Eller hvertfald ud at blive målet, så du ved hvorfor en størrelse du skal gå efter . Du bliver måske overrakset over din nye størrelse..det gør jeg sikkert, på den gode eller dårlige måde
StephanieJ skriver: Haha - "Måske skulle jeg få målt mine bryster - det skulle måske være mit nye mål" Got it???Plat humor, I know
Haha - "Måske skulle jeg få målt mine bryster - det skulle måske være mit nye mål" Got it???Plat humor, I know
Haha, den sætning tænkte jeg faktisk også over på den måde . Men det tænker man jo ikke over når man skriver sætningen
Strawberry skriver: Jeg har altid købt undertøj i H&M. Men kunne godt tænke mig og prøve at købe undertøj i f.eks Femilet, change osv, så man har flere valg muligheder at gå efter når man køber undertøj. Selv bruger jeg kun en B (og er aldrig blevet målt i en undertøjsforretning).. Synes i at det er dybt latterligt at købe undertøj i de dyre butikker, når man alligevel ikke har så meget, eller er det bare at komme afsted?
Jeg har altid købt undertøj i H&M. Men kunne godt tænke mig og prøve at købe undertøj i f.eks Femilet, change osv, så man har flere valg muligheder at gå efter når man køber undertøj. Selv bruger jeg kun en B (og er aldrig blevet målt i en undertøjsforretning).. Synes i at det er dybt latterligt at købe undertøj i de dyre butikker, når man alligevel ikke har så meget, eller er det bare at komme afsted?
afsted med dig...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128