Små bryster og bh'er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

Clisolka

twinboys skriver:

ja da og gerne alle dage

Yes! Humoren skal vi ikke glemme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

twinboys

Babymor2010 skriver:

Yes! Humoren skal vi ikke glemme 

nej vel...

Anmeld

22. januar 2012

Steph_Laurits

Babymor2010 skriver:

Nu det er dig  Haha jeg tænkte faktisk ikke over det, da jeg skrev det 

Så det med det samme og begyndte at skraldgrine

Anmeld

22. januar 2012

.....

Babymor2010 skriver:

Jeg tror ikke jeg bliver så overrasket, for jeg ved jo nogenlunde hvad jeg skal gå efter, men vil have målt den rigtige størrelse 

Jeg bliver sikkert overrasket, nu da det er første gang .

Uuh glæder mig faktisk til at komme afsted nu

Anmeld

22. januar 2012

Clisolka

Strawberry skriver:

Jeg bliver sikkert overrasket, nu da det er første gang .

Uuh glæder mig faktisk til at komme afsted nu

Det gør jeg faktisk også, nu skal det være 

Anmeld

22. januar 2012

.....

Babymor2010 skriver:

Det gør jeg faktisk også, nu skal det være 

Hæhæhæ

Anmeld

22. januar 2012

M (:

Strawberry skriver:

Det har du ret i. Jeg vil også give flere penge for kvalitet, end at få en anden farve BH, efter nogen vaske

Det var godt nok et godt køb . Synes også at det sagtens kan betale sig at købe på udsalg, så du kan få mere for pengene, nu da lingeri butikker ikke altid er i den billige ende .

Ja, og jeg synes heller ikke de holder formen, og det er altså bare for skod..

Ja, det var mgea heldigt, men der var "ta' to bh'er for éns pris" på allerede nedsatte bh'er, og trusserne kostede 25 kr. pr. stk. - desværre var der ikke så mange i min størrelse..(:

Anmeld

22. januar 2012

.....

M (: skriver:

Ja, og jeg synes heller ikke de holder formen, og det er altså bare for skod..

Ja, det var mgea heldigt, men der var "ta' to bh'er for éns pris" på allerede nedsatte bh'er, og trusserne kostede 25 kr. pr. stk. - desværre var der ikke så mange i min størrelse..(:

Det med formen har jeg ikke oplevet .

Men på et tidspunkt fik jeg det flotteste sæt i gave..efter at jeg havde vasket det et par gange, begyndte der at komme hul ved bøjlen, så den kunne komme ud .. men pressede bare bøjlen ind hver gang..men så en dag da jeg skulle vaske den igen, var bøjlen kommet helt ud og var godt igang med at ødelægge vaskemaskinen. Selvfølgelig skulle det ske den dag jeg ikke havde dem i en vaskepose . Virkelig dårlig lavet

Rigtig billigt hvertfald

Anmeld

22. januar 2012

M (:

Strawberry skriver:

Det med formen har jeg ikke oplevet .

Men på et tidspunkt fik jeg det flotteste sæt i gave..efter at jeg havde vasket det et par gange, begyndte der at komme hul ved bøjlen, så den kunne komme ud .. men pressede bare bøjlen ind hver gang..men så en dag da jeg skulle vaske den igen, var bøjlen kommet helt ud og var godt igang med at ødelægge vaskemaskinen. Selvfølgelig skulle det ske den dag jeg ikke havde dem i en vaskepose . Virkelig dårlig lavet

Rigtig billigt hvertfald

Øv, hvor skod.. Det med bøjlerne har jeg oplevet mange gange med de billige bh'er - dog aldrig med de dyre trods manglende vaskepose..

Anmeld

22. januar 2012

.....

M (: skriver:

Øv, hvor skod.. Det med bøjlerne har jeg oplevet mange gange med de billige bh'er - dog aldrig med de dyre trods manglende vaskepose..

Jeg har kun oplevet det meget få gange.. Men glæder mig til at se hvordan kvaliteten er i lingeri butikkerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.