hvor køber i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

Kay

StineW79 skriver:

Sidst tog jeg en tur til London med en veninde, fordi jeg til sidst gav op! Denne gang har jeg været så heldig at finde ET par bukser i H&M indtil vidre. Syntes også det sværeste er at finde bukser, trøjer køber jeg bare et nr større! 

Så følger også lige med her. Vh stine

jeg var i london i december og der kunne jeg bare ikke finde ventetøj med mindre det var de virkelig dyre mærker og det gidder jeg bare ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Kay

twinboys skriver:

Øv jeg nåede slet ikke at købe ventetøj, jo en skjortebluse i H&M

oki... hvordan kan det være??

Anmeld

22. januar 2012

Pige2009

Kay skriver:

hvor køber i jeres ventetøj???

jeg leder efter nogle gode bommuls stropt-shirts med bred strop, smæk bukser og leggins... men sys sgu det er svært at finde noget....

Prøv graviditetsklinikken.dk

Anmeld

22. januar 2012

Kay

Baagøe skriver:

Prøv graviditetsklinikken.dk

tak for hjælpen

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

Kay skriver:

oki... hvordan kan det være??

kunne bruge mit eget tøj og normalt tøj bare i str. størrelser og ja så fødte jeg jo i uge 25+0

Anmeld

22. januar 2012

Kay

twinboys skriver:

kunne bruge mit eget tøj og normalt tøj bare i str. størrelser og ja så fødte jeg jo i uge 25+0

når ja.... det er rigtig du fødte for tidligt (ved jeg jo godt) men kunne du være i dine bukser så længe??

jeg har siden 9+0 måtte gå i vente bukser... jeg kan ikke være i mine bukser mere...

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

Kay skriver:

når ja.... det er rigtig du fødte for tidligt (ved jeg jo godt) men kunne du være i dine bukser så længe??

jeg har siden 9+0 måtte gå i vente bukser... jeg kan ikke være i mine bukser mere...

smiler den gang var der ikke så meget ventetøj så jeg brugte egentlig bare alm. bukser med elastik 

Anmeld

22. januar 2012

Kay

twinboys skriver:

smiler den gang var der ikke så meget ventetøj så jeg brugte egentlig bare alm. bukser med elastik 

ahh... joggin bukser og leggins... eller det hed vist gemasjebukser ik?

Anmeld

22. januar 2012

Pige2009

Kay skriver:

tak for hjælpen

Velbekomme

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

Kay skriver:

ahh... joggin bukser og leggins... eller det hed vist gemasjebukser ik?

Nej nej nej bare løse fine bukser med elastik i taljen i stedet for knapper... og ellers så havde jeg lavtaljet cowboybukser på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.