hvor køber i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

Kay

An&Jo skriver:

der skulle gerne være noget på nettet, hvis du kigger under dame.. de plejer da at have noget derinde ihvertfald..

men at de ikke har noget i den lokale butik synesj eg er underligt, vi har 3-4 butikker bare i midtbyen, og de 2 af dem har en mama afdeling

de har en mama afdeling... men sys bare den var meget tom da jeg var der inde... men det var lige efter nytår måske derfor... må der ind igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Kay

Myturn skriver:

Mama ventetrusser har jeg f.eks lige købt idag i Bilka for 50,- stk g normalprisen er 80,- de er super behagelige at have på og går op over maven

Ellers synes jeg godt nok også det er svært hvor man skal finde ventetøj henne.

Har tænkt mig at købe på engelske netshops, som New look, Dorothy perkins, next m.m Det er noget billigere end i DK og generelt et større udvalg.

tak for det gode råd

Anmeld

21. januar 2012

Kay

Happy! skriver:

Mamalicious - www.bestseller.com 

tak

Anmeld

21. januar 2012

mika.F

An&Jo skriver:

jeg håber da du klagede over det så??

Jeg har aldrig haft det problem med noget fra H&M, og brugte det sidst jeg var gravid, og vil bruge det igen..

Mine veninder der er gravide nu eller som har født her for nylig har os alle brugt H&M og været rigtig tilfredse med det..

det gjorde jeg.. jeg fik bare af vide at så måtte jeg jo købe en større størrelse...   det skal lige siges at de leggins jeg købte var så store at de sad løst... -.-

men ja, lyder som om jeg bare har været yderst uheldig!

Anmeld

21. januar 2012

Anonym

Hvilken landsdel hører du til i?

http://www.ventetoj-outlet.dk/her-bor-vi/

Anmeld

21. januar 2012

Kay

An&Jo skriver:

der skulle gerne være noget på nettet, hvis du kigger under dame.. de plejer da at have noget derinde ihvertfald..

men at de ikke har noget i den lokale butik synesj eg er underligt, vi har 3-4 butikker bare i midtbyen, og de 2 af dem har en mama afdeling

nu har jeg fundet det fra hogm på nettet... jeg har ledt efter en overordnet kategori.... men de ligger jo under de enkelte kategorier

Anmeld

21. januar 2012

Kay

Anonym skriver:

Hvilken landsdel hører du til i?

http://www.ventetoj-outlet.dk/her-bor-vi/

bor lige nord for kbh

Anmeld

21. januar 2012

An&Jo

Kay skriver:

de har en mama afdeling... men sys bare den var meget tom da jeg var der inde... men det var lige efter nytår måske derfor... må der ind igen

det synes jeg da du skal..

Anmeld

21. januar 2012

An&Jo

Kay skriver:

nu har jeg fundet det fra hogm på nettet... jeg har ledt efter en overordnet kategori.... men de ligger jo under de enkelte kategorier

ja det er ikke altid nemt at finde rundt i..

Anmeld

21. januar 2012

Kay

An&Jo skriver:

ja det er ikke altid nemt at finde rundt i..

nej bestemt ikke... ville vær nemmere hvis de havde en kategori der hed mama...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.