hvor køber i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

An&Jo

Kay skriver:

nej bestemt ikke... ville vær nemmere hvis de havde en kategori der hed mama...

ja det ville være meget nemmere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

JH12

Kay skriver:

hvor køber i jeres ventetøj???

jeg leder efter nogle gode bommuls stropt-shirts med bred strop, smæk bukser og leggins... men sys sgu det er svært at finde noget....

Jeg køber hos Mama Licious (Nettet og Bestseller) også har jeg købt lidt hos H&M..
men mange bluser har jeg faktisk bare købt hvor jeg almindelig ville købe tøj, så har jeg bare købt det i et nummer størrer, så jeg kunne vokse i det

Anmeld

21. januar 2012

Fenja09

Nu ved jeg ikke hvor du bor henne i landet, men inde i Aalborg har de en butik der også fører graviditetstøj. Der har jeg haft købt en del. Det er mamalicious. Fandt kun meget lidt i H&M synes slet ikke de har nok eller up-to date graviditetstøj.

Jeg har også fundet stretch kjoler og toppe i Pieces. Det er så ikke lavet til gravide, men når det er stretch passer det jo de fleste. Og jeg ved at Ellos også har mama tøj.

/Fenja

Anmeld

21. januar 2012

K&S

Kay skriver:

jeg leder efter nogle gode bommuls stropt-shirts med bred strop, smæk bukser og leggins... men sys sgu det er svært at finde noget....

Jeg købte meget lidt ventetøj, meeeen mit kæreste eje (endda endnu) er mine graviditets-bomulds-slap-af-bukser fra H&M i dejligt løst og tyndt stof...! 

Jeg brugte alm. leggins - jeg kunne ikke rigtig lide at have noget op over maven, så de sad lige under.

Alm. lange stropbluser fra H&M eller Vero Moda - de kan sagtens bruges af en gravid  og ellers løse bluser eller kjoler, hvor jeg så havde et bælte/sløjfe siddende lige under brystet

Jeg købte dog et par korte graviditets-shorts, hvor jeg så havde strømpebukser under, de var deeeeejlig bløde at have på  

Håber du finder noget

Anmeld

21. januar 2012

Bonita

Jeg brugte asos.com - Det nemt og billigt og udvalget var stort 

Anmeld

22. januar 2012

Kay

Fenja09 skriver:

Nu ved jeg ikke hvor du bor henne i landet, men inde i Aalborg har de en butik der også fører graviditetstøj. Der har jeg haft købt en del. Det er mamalicious. Fandt kun meget lidt i H&M synes slet ikke de har nok eller up-to date graviditetstøj.

Jeg har også fundet stretch kjoler og toppe i Pieces. Det er så ikke lavet til gravide, men når det er stretch passer det jo de fleste. Og jeg ved at Ellos også har mama tøj.

/Fenja

har ellos? det viste jeg ikke

Anmeld

22. januar 2012

Kay

K&S skriver:

Jeg købte meget lidt ventetøj, meeeen mit kæreste eje (endda endnu) er mine graviditets-bomulds-slap-af-bukser fra H&M i dejligt løst og tyndt stof...! 

Jeg brugte alm. leggins - jeg kunne ikke rigtig lide at have noget op over maven, så de sad lige under.

Alm. lange stropbluser fra H&M eller Vero Moda - de kan sagtens bruges af en gravid  og ellers løse bluser eller kjoler, hvor jeg så havde et bælte/sløjfe siddende lige under brystet

Jeg købte dog et par korte graviditets-shorts, hvor jeg så havde strømpebukser under, de var deeeeejlig bløde at have på  

Håber du finder noget

jeg har også mange løse kjoler, og tunikaer og sådan... men mange af dem er sådan halv gennemsigtige... og derfor har jeg altid brugt en strop t-shirt inden under... men de er allerede begynt at stumpe på maven... det er ikke så pænt... så det er kun strop-tshirts jeg rigtig mangler og leggins... kan ikke ha de sidder under maven og folder...

Anmeld

22. januar 2012

Kay

Bonita skriver:

Jeg brugte asos.com - Det nemt og billigt og udvalget var stort 

tak den vil jeg kigge på

Anmeld

22. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sidst tog jeg en tur til London med en veninde, fordi jeg til sidst gav op! Denne gang har jeg været så heldig at finde ET par bukser i H&M indtil vidre. Syntes også det sværeste er at finde bukser, trøjer køber jeg bare et nr større! 

Så følger også lige med her. Vh stine

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

Kay skriver:

Øv jeg nåede slet ikke at købe ventetøj, jo en skjortebluse i H&M

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.