hvor køber i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.509 visninger
59 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. januar 2012

Kay

hvor køber i jeres ventetøj???

jeg leder efter nogle gode bommuls stropt-shirts med bred strop, smæk bukser og leggins... men sys sgu det er svært at finde noget....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

An&Jo

Kay skriver:

jeg leder efter nogle gode bommuls stropt-shirts med bred strop, smæk bukser og leggins... men sys sgu det er svært at finde noget....

H&M synes jeg er bedst og alle mine veninder køber os der..

Anmeld

21. januar 2012

Kay

An&Jo skriver:

H&M synes jeg er bedst og alle mine veninder køber os der..

sys ik der er meget i min h og m... og de har ik noget på nettet? jeg kan i alfald ik finde det...

Anmeld

21. januar 2012

mika.F

ikke at det sådan rigtigt hjælper dig med at finde noget, men jeg ville bare lige advare dig omkring h&ms venteleggins..jeg købte omkring 4 par hver månede fordi syningerne i skridtet og ned af lårene gik op, og jeg købte dem ellers væsentligt større end jeg havde brug for, netop for at de ikke skulle strækkes for meget..såå, vil nok tillade mig at kalde det dårlig kvalitet...    så ved du det..    ellers vil jeg bare sige, god jagt!

Anmeld

21. januar 2012

An&Jo

Kay skriver:

sys ik der er meget i min h og m... og de har ik noget på nettet? jeg kan i alfald ik finde det...

der skulle gerne være noget på nettet, hvis du kigger under dame.. de plejer da at have noget derinde ihvertfald..

men at de ikke har noget i den lokale butik synesj eg er underligt, vi har 3-4 butikker bare i midtbyen, og de 2 af dem har en mama afdeling

Anmeld

21. januar 2012

An&Jo

mika.F skriver:

ikke at det sådan rigtigt hjælper dig med at finde noget, men jeg ville bare lige advare dig omkring h&ms venteleggins..jeg købte omkring 4 par hver månede fordi syningerne i skridtet og ned af lårene gik op, og jeg købte dem ellers væsentligt større end jeg havde brug for, netop for at de ikke skulle strækkes for meget..såå, vil nok tillade mig at kalde det dårlig kvalitet...   så ved du det..   ellers vil jeg bare sige, god jagt!

jeg håber da du klagede over det så??

Jeg har aldrig haft det problem med noget fra H&M, og brugte det sidst jeg var gravid, og vil bruge det igen..

Mine veninder der er gravide nu eller som har født her for nylig har os alle brugt H&M og været rigtig tilfredse med det..

Anmeld

21. januar 2012

Kløver

Kay skriver:

Har været super glad for h og m, desværre er deres afdeling her i byen blevet mindre, men elsker deres bukser og leggins, og de Har mange flotte overdele, og bla mega behagelige amme bluser og toppe, som jeg har brugt meget både under graviditet og bagefter
Undertøj har jeg købt i bilka, deres ammebher er virkelig gode og har også brugt dem efter jeg stoppede med amningen og bruger dem endnu

Anmeld

21. januar 2012

Myturn

Mama ventetrusser har jeg f.eks lige købt idag i Bilka for 50,- stk g normalprisen er 80,- de er super behagelige at have på og går op over maven

Ellers synes jeg godt nok også det er svært hvor man skal finde ventetøj henne.

Har tænkt mig at købe på engelske netshops, som New look, Dorothy perkins, next m.m Det er noget billigere end i DK og generelt et større udvalg.

Anmeld

21. januar 2012

Happy!

Mamalicious - www.bestseller.com 

Anmeld

21. januar 2012

Kay

mika.F skriver:

ikke at det sådan rigtigt hjælper dig med at finde noget, men jeg ville bare lige advare dig omkring h&ms venteleggins..jeg købte omkring 4 par hver månede fordi syningerne i skridtet og ned af lårene gik op, og jeg købte dem ellers væsentligt større end jeg havde brug for, netop for at de ikke skulle strækkes for meget..såå, vil nok tillade mig at kalde det dårlig kvalitet...   så ved du det..   ellers vil jeg bare sige, god jagt!

det er da en hjælp tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.