hvor køber i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

Guldimaven

Jeg syntes helt klart h&m, er det bedste.. Alt andet er bare så mega dyrt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Kay

Guldimaven skriver:

Jeg syntes helt klart h&m, er det bedste.. Alt andet er bare så mega dyrt! 

ja der er meget dyrt... det er helt vildt... og det er jo så få måneder man bruger det...

Anmeld

22. januar 2012

Guldimaven

Kay skriver:

ja der er meget dyrt... det er helt vildt... og det er jo så få måneder man bruger det...

lige præcis! Jeg har købt leggins i h&m og de er altså bare fantastisk dejlige at have på! 

Anmeld

22. januar 2012

Anonym

Kay skriver:

oki... det viste jeg ikke... det må jeg kigge på... arbejder ikke ret langt fra strøget...

Du kan osse bestille online på: www.graviditetsbutikken.dk, eller via bestsellers hjemmeside hvor du kan gå ind under mama-licious.

håber du evt kan bruge det til noget

Anmeld

22. januar 2012

Kay

Guldimaven skriver:

lige præcis! Jeg har købt leggins i h&m og de er altså bare fantastisk dejlige at have på! 

jeg må ned forbi og kigge

Anmeld

22. januar 2012

Kay

Anonym skriver:

Du kan osse bestille online på: www.graviditetsbutikken.dk, eller via bestsellers hjemmeside hvor du kan gå ind under mama-licious.

håber du evt kan bruge det til noget

tak det vil jeg kigge på

Anmeld

22. januar 2012

Guldimaven

Kay skriver:

jeg må ned forbi og kigge

Det syntes jeg helt klart du skal! 

Anmeld

22. januar 2012

Fenja09

Kay skriver:

mange tak

Så lidt - håber du finder noget af det du leder efter

Anmeld

22. januar 2012

foto på lærred

Kay skriver:

oki... hvordan er prisleget??

De gange jeg har købt der, har det været på januar udsalg og der er det rigtig fine priser, men der har jo også været halv pris. Men ellers vil jeg sige, at det ligger på Marmalisious priser og nogle af tingene en smule højere. Så hverken mega dyrt og men heller ikke en 50 pr trøje. Men ellers prøv at ring og hør om der stadigvæk er udsalg og så er det et kig værd.

Anmeld

22. januar 2012

Kay

foto på lærred skriver:

De gange jeg har købt der, har det været på januar udsalg og der er det rigtig fine priser, men der har jo også været halv pris. Men ellers vil jeg sige, at det ligger på Marmalisious priser og nogle af tingene en smule højere. Så hverken mega dyrt og men heller ikke en 50 pr trøje. Men ellers prøv at ring og hør om der stadigvæk er udsalg og så er det et kig værd.

oki tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.