Vand i maven??? Øh ja :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

Tvillingemor80

Jeg havde det - ved præcis hvad du mener.. Jeg havde desværre også bare en slem omgang svangerskabsforgiftning Synes du skal kontakte FG - håber det bare er strækmærker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

PT skriver:

Ja, desværre har vi ikke så meget at skulle have sagt, når det kommer til, hvornår vi gerne vil føde. (er selv ved at være pænt utålmodig). Du må bare sige til hende, at nu er det tid til at komme ud og se verden og måske give hende et lille skub

Jeg har prøvet at forklare hende at NU er det altså på tide  Men den frække tøs hører sgu ikke efter!

Har du det også ekstremt varmt her til sidst? Jeg sveder som en HEST! Har måttet skifte undertøj 2 gange nu fordi jeg sveder så meget

Anmeld

21. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
rikkeregnbue skriver:

Jeg har prøvet at forklare hende at NU er det altså på tide  Men den frække tøs hører sgu ikke efter!

Har du det også ekstremt varmt her til sidst? Jeg sveder som en HEST! Har måttet skifte undertøj 2 gange nu fordi jeg sveder så meget

Ja, jeg er ved at gå til af varme, hvis temperaturen kommer over 15 grader. Folk klager konstant over, at mit hus er koldt - men det er den eneste måde, jeg ikke dør af hedeslag. Min datter har det heldigvis ok med altid at gå i store sweaters

Anmeld

21. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

PT skriver:

Ja, jeg er ved at gå til af varme, hvis temperaturen kommer over 15 grader. Folk klager konstant over, at mit hus er koldt - men det er den eneste måde, jeg ikke dør af hedeslag. Min datter har det heldigvis ok med altid at gå i store sweaters

Herhjemme går kæresten snart amok hvergang jeg får åbnet for mange vinduer  Han fryser SÅ meget og jeg sidder og sveder helt vildt!

Anmeld

21. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tvillingemor90 skriver:

Jeg havde det - ved præcis hvad du mener.. Jeg havde desværre også bare en slem omgang svangerskabsforgiftning Synes du skal kontakte FG - håber det bare er strækmærker..

Var et smut deroppe i går efter jeg oprettede den her tråd  Opdateringen står på side 3. Men heldigvis var der intet alvorligt galt

Anmeld

21. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
rikkeregnbue skriver:

Herhjemme går kæresten snart amok hvergang jeg får åbnet for mange vinduer  Han fryser SÅ meget og jeg sidder og sveder helt vildt!

Lol. The joy of being pregnant

Anmeld

21. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

PT skriver:

Lol. The joy of being pregnant

Jep  Men heldigvis snart "overstået"... Jeg gider bestemt ikke mere

Anmeld

21. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
rikkeregnbue skriver:

Jep  Men heldigvis snart "overstået"... Jeg gider bestemt ikke mere

Jeg gider heller ikke mere - og jeg er ikke flov over at sige det højt. Jeg nyder det ikke og vil bare have resultatet ud . Men nu er det jo begrænset hvor længe vi kan gå mere. Du har vel max to uger tilbage? Jeg har max fire uger - så vi kan se en ende på det

Anmeld

21. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

PT skriver:

Jeg gider heller ikke mere - og jeg er ikke flov over at sige det højt. Jeg nyder det ikke og vil bare have resultatet ud . Men nu er det jo begrænset hvor længe vi kan gå mere. Du har vel max to uger tilbage? Jeg har max fire uger - så vi kan se en ende på det

Jeg har ikke engang så langt tid tilbage  Hehe.. Bliver jo sat igang

Anmeld

21. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
rikkeregnbue skriver:

Jeg har ikke engang så langt tid tilbage  Hehe.. Bliver jo sat igang

Snyd. Så gider jeg ikke at snakke mere med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.