Vand i maven??? Øh ja :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

PT skriver:

Nope - ikke engang en lille smule

Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

.....

rikkeregnbue skriver:

Mange tusind tak, det skal jeg nok få brugt

Anmeld

21. januar 2012

Mira0911

rikkeregnbue skriver:

OPDATERING...

Fødegangen ville hellere end gerne lige se mig, fordi de hurtigt mistænkte at det kunne være noget med leveren. Så afsted med mig, og så op og få taget masser af blodprøver.

De viste ingenting! Så alt var i skønneste orden, heldigvis! Kløen kunne de dog ikke helt forklare alligevel for det så ikke ud til at det bare var mine strækmærker, så hvis det blev værre skulle jeg igen kontakte dem.

Oven i det fik jeg lige en scanning mere  Jordmoren deroppe mistænkte at prinsessen ikke lå med hovedet ned ad som hun skulle. Men det gjorde hun  Og så blev hun skønnet til 3800 i stedet for de 4000 hun blev i torsdags

Iiiih.... Dejligt at der ikke var noget... Men hvis det ikke er strækmærkerne, hvad er det så? 

Anmeld

21. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mira0911 skriver:

Iiiih.... Dejligt at der ikke var noget... Men hvis det ikke er strækmærkerne, hvad er det så? 

Det må guderne vide  Det var selvfølgelig også strækmærkerne der var lidt skyld i det. Men der hvor det klødte mest og sådan har jeg slet ingen strækmærker, så de kunne ikke helt forklare hvad det så kunne være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.