Vand i maven??? Øh ja :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

Drømme

rikkeregnbue skriver:

Okay, får kæresten til at ringe nu her...

Vil også meget gerne opdateres om, hvad I finder ud af det er, for har ohså et værre kløeri, heldigvis ikke noget slemt, og kommer kun i perioder :b

Og så lige en bunke vestøv til dig

Håber det bliver en god fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Moms

rikkeregnbue skriver:

Hej piger.

Nu skal i igen høre på mit brok! Hehehehe! EJ

Jeg har de sidste par dage haft en MEGET kløende mave!!!! Men kun forneden! Og min mave den hænger ret meget.

Så lagde jeg mærke til at det nederste stykke (jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det!) er HELT hårdt! Og det er der det klør mest. Og creme virker ikke!!!

Jeg lagde så ovenikøbet mærke til at hvis jeg "trykkede" på det kom der "huller" i det, ligesom hvis man har væske i fødderne og trykker. Hvis i forstår?

Så... Kan man godt have vand i maven på den måde også?  Og hvad f*nden gør jeg ved den kløen! For det er ved at tage livet af mig!!!

HJÆÆÆÆÆLP

Skulle du ikke bare se at få født!

det er jo ødem. det kommer pga. cirkulationsforstyrrelser.

har du gået/stået meget? hjælper det hvis du ligger?

Moms

Anmeld

21. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

OPDATERING...

Fødegangen ville hellere end gerne lige se mig, fordi de hurtigt mistænkte at det kunne være noget med leveren. Så afsted med mig, og så op og få taget masser af blodprøver.

De viste ingenting! Så alt var i skønneste orden, heldigvis! Kløen kunne de dog ikke helt forklare alligevel for det så ikke ud til at det bare var mine strækmærker, så hvis det blev værre skulle jeg igen kontakte dem.

Oven i det fik jeg lige en scanning mere  Jordmoren deroppe mistænkte at prinsessen ikke lå med hovedet ned ad som hun skulle. Men det gjorde hun  Og så blev hun skønnet til 3800 i stedet for de 4000 hun blev i torsdags

Anmeld

21. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Drømme skriver:

Vil også meget gerne opdateres om, hvad I finder ud af det er, for har ohså et værre kløeri, heldigvis ikke noget slemt, og kommer kun i perioder :b

Og så lige en bunke vestøv til dig

Håber det bliver en god fødsel

Så er der kommet en opdatering

Anmeld

21. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Moms skriver:

Skulle du ikke bare se at få født!

det er jo ødem. det kommer pga. cirkulationsforstyrrelser.

har du gået/stået meget? hjælper det hvis du ligger?

Moms

Jo, meget gerne!  Havde ikke gået eller stået meget, da jeg ingenting må pga forhøjt BT også. Men jeg tog afsted, opdateringen er skrevet i denne tråd

Anmeld

21. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mira0911 skriver:

opdatere lige.. Vil gerne lige høre nærmere... 

Har skrevet en opdatering i tråden nu

Anmeld

21. januar 2012

Drømme

rikkeregnbue skriver:

Så er der kommet en opdatering

Godt at høre, og skønt med en ekstra scanning

Så er det bare at vente på, prinsessen melder sin ankomst

Anmeld

21. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
rikkeregnbue skriver:

Hej piger.

Nu skal i igen høre på mit brok! Hehehehe! EJ

Jeg har de sidste par dage haft en MEGET kløende mave!!!! Men kun forneden! Og min mave den hænger ret meget.

Så lagde jeg mærke til at det nederste stykke (jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det!) er HELT hårdt! Og det er der det klør mest. Og creme virker ikke!!!

Jeg lagde så ovenikøbet mærke til at hvis jeg "trykkede" på det kom der "huller" i det, ligesom hvis man har væske i fødderne og trykker. Hvis i forstår?

Så... Kan man godt have vand i maven på den måde også?  Og hvad f*nden gør jeg ved den kløen! For det er ved at tage livet af mig!!!

HJÆÆÆÆÆLP

Synes du ikke bare, du skulle tage og føde i stedet for at få flere og flere komplikationer (skrevet på den kærligste måde, hvis du skulle være i tvivl ) knus

Anmeld

21. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

PT skriver:

Synes du ikke bare, du skulle tage og føde i stedet for at få flere og flere komplikationer (skrevet på den kærligste måde, hvis du skulle være i tvivl ) knus

Haha, hvor er du sød!  

Du er bestemt ikke den eneste der siger det. Og joooo, jeg ville så gerne føde. Men prinsessen derinde vil ikke rigtigt ud.

Anmeld

21. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
rikkeregnbue skriver:

Haha, hvor er du sød!  

Du er bestemt ikke den eneste der siger det. Og joooo, jeg ville så gerne føde. Men prinsessen derinde vil ikke rigtigt ud.

Ja, desværre har vi ikke så meget at skulle have sagt, når det kommer til, hvornår vi gerne vil føde. (er selv ved at være pænt utålmodig). Du må bare sige til hende, at nu er det tid til at komme ud og se verden og måske give hende et lille skub

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.