Vand i maven??? Øh ja :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2012

Mother-love

Kløe kan være tegn påsvangerskabsforgiftning. Jeg ved egentlig ikke hvem du skalkontakte angående det. Måske fødegangen? Jeg ville nok lige få det tjekket. Min ave kløede også som en i h.... Men det ar mest midt i min graviditet og jeg har ikke fået strækmærker på maven " kun" røv, lår, dansehåndtag og bryster hehe altså alle andre steder end lige maven selvom den var kæmpe stor tilsidst.
Jeg gjorde bare det at jeg brugte mandelolie eller crem til det ellers nussede jeg bare min mave istedet for at klø

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Katte87 skriver:

Ja sorry at svaret ikke var bedre hehe.

Men du kan tro at der er mange gener som pludselig er ovre når man har født! Så dejligt lettende. 

Jeg ser allerede frem til det!  Ingen mave der klør, ingen vand i kroppen... Men det ALLER bedste: At jeg selv kan tage mine sokker af og på igen!! Weehhhuuu

Anmeld

20. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

michelledam skriver:

Kløe kan være tegn påsvangerskabsforgiftning. Jeg ved egentlig ikke hvem du skalkontakte angående det. Måske fødegangen? Jeg ville nok lige få det tjekket. Min ave kløede også som en i h.... Men det ar mest midt i min graviditet og jeg har ikke fået strækmærker på maven " kun" røv, lår, dansehåndtag og bryster hehe altså alle andre steder end lige maven selvom den var kæmpe stor tilsidst.
Jeg gjorde bare det at jeg brugte mandelolie eller crem til det ellers nussede jeg bare min mave istedet for at klø

Nusseriet virker heller ikke, har prøvet  

Ja okay... Ih, bliver helt nervøs for om man nu skulle ringe derop. Jeg har jo termin på mandag, så jeg ved ikke rigtigt..

Anmeld

20. januar 2012

Mira0911

rikkeregnbue skriver:

Okay, mange tak  Bliver lidt små nervøs... Specielt fordi der står det med sukkersyge også og det har jeg jo.

Ja, blev jeg også selv... Sådan en kløe skal man ikke bare sådan slå hen... Jeg blev tjekket for det hele inden der blev sagt at det var strækmærkerne... 

Anmeld

20. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mira0911 skriver:

Ja, blev jeg også selv... Sådan en kløe skal man ikke bare sådan slå hen... Jeg blev tjekket for det hele inden der blev sagt at det var strækmærkerne... 

Tror du jeg skal give FG et kald? Har aldrig oplevet at noget klør så slemt før!

Anmeld

20. januar 2012

Mira0911

rikkeregnbue skriver:

Tror du jeg skal give FG et kald? Har aldrig oplevet at noget klør så slemt før!

Ja prøv FG først og så må de sige hvis du skal ringe et andet sted hen... 

Anmeld

20. januar 2012

Mother-love

rikkeregnbue skriver:

Nusseriet virker heller ikke, har prøvet  

Ja okay... Ih, bliver helt nervøs for om man nu skulle ringe derop. Jeg har jo termin på mandag, så jeg ved ikke rigtigt..

Synes klart du skal ringe. Det erbedre at få et alt er som det skal være svar.så sover man godt. For hvis det nu er noget som skulle have reageret på så er det jo ikke fedt at se mellem fingrene ,med det. Jeg var bange for at min kæreste ville tro jeg var hysterisk hvis jeggjorde det. Men det synes han jo ikke. Men det er jo også bedre at være hysterisk omkring sit barn end bare at være ligeglad. Hellere et tjek for meget end et for lidt.

Anmeld

20. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mira0911 skriver:

Ja prøv FG først og så må de sige hvis du skal ringe et andet sted hen... 

Okay, får kæresten til at ringe nu her...

Anmeld

20. januar 2012

Mira0911

rikkeregnbue skriver:

Okay, får kæresten til at ringe nu her...

opdatere lige.. Vil gerne lige høre nærmere... 

Anmeld

21. januar 2012

Ka+Ma=Be

rikkeregnbue skriver:

Jeg ser allerede frem til det!  Ingen mave der klør, ingen vand i kroppen... Men det ALLER bedste: At jeg selv kan tage mine sokker af og på igen!! Weehhhuuu

Hehe ja det bliver skønt! OG ingen halsbrand! Det var jeg meget plaget af.

Det tager dog lige 14 dages tid for væsken at forlade kroppen Meget rart at vide, så man ikke tror at man skal se sådan ud altid hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.