Vand i maven??? Øh ja :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.959 visninger
53 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hej piger.

Nu skal i igen høre på mit brok! Hehehehe! EJ

Jeg har de sidste par dage haft en MEGET kløende mave!!!! Men kun forneden! Og min mave den hænger ret meget.

Så lagde jeg mærke til at det nederste stykke (jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det!) er HELT hårdt! Og det er der det klør mest. Og creme virker ikke!!!

Jeg lagde så ovenikøbet mærke til at hvis jeg "trykkede" på det kom der "huller" i det, ligesom hvis man har væske i fødderne og trykker. Hvis i forstår?

Så... Kan man godt have vand i maven på den måde også?  Og hvad f*nden gør jeg ved den kløen! For det er ved at tage livet af mig!!!

HJÆÆÆÆÆLP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

Mira0911

Mandel olie er godt til at tage kløen... Måske du lige skal forbi lægen en tur med det kløen... 

Anmeld

20. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mira0911 skriver:

Mandel olie er godt til at tage kløen... Måske du lige skal forbi lægen en tur med det kløen... 

Ja, det kunne godt være.. Har termin på mandag, så ved ikke helt om jeg når at komme afsted

Anmeld

20. januar 2012

Mira0911

rikkeregnbue skriver:

Ja, det kunne godt være.. Har termin på mandag, så ved ikke helt om jeg når at komme afsted

Den kløe kan godt være dårlige tegn...  Medmindre det er strækmærker som klør, det ved jeg så ikke om du har... 

Mine strækmærker begyndte at klø som en i pokker...

Anmeld

20. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mira0911 skriver:

Den kløe kan godt være dårlige tegn...  Medmindre det er strækmærker som klør, det ved jeg så ikke om du har... 

Mine strækmærker begyndte at klø som en i pokker...

Har strækmærker, så mon det bare er dem?   Hvad kan det være tegn på? Tænker om man måske skulle ringe til fødegangen?

Anmeld

20. januar 2012

Ka+Ma=Be

rikkeregnbue skriver:

Har strækmærker, så mon det bare er dem?   Hvad kan det være tegn på? Tænker om man måske skulle ringe til fødegangen?

Min mave kløede også SIIIINDSSYGT meget  Men det betyder ikke nødvendigvis at det er leverbetinget! Der var heller intet der hjalp mig - jo en fødsel høhø. 

Krydser fingre for en snarlig og super god fødsel!  

Anmeld

20. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Katte87 skriver:

Min mave kløede også SIIIINDSSYGT meget  Men det betyder ikke nødvendigvis at det er leverbetinget! Der var heller intet der hjalp mig - jo en fødsel høhø. 

Krydser fingre for en snarlig og super god fødsel!  

Det hjælper ikke at høre at der intet er som hjælper!  Men det andet letter bekymringen lidt  Hehe. Og mange tusind tak

Anmeld

20. januar 2012

Mira0911

rikkeregnbue skriver:

Her kan du læse noget om det...  http://radiodoktoren.dk/radiodoktoren/2010/10/21/graviditetskl%C3%B8e-2

Håber det bare er strækmærkerne... 

Anmeld

20. januar 2012

Ka+Ma=Be

rikkeregnbue skriver:

Det hjælper ikke at høre at der intet er som hjælper!  Men det andet letter bekymringen lidt  Hehe. Og mange tusind tak

Ja sorry at svaret ikke var bedre hehe.

Men du kan tro at der er mange gener som pludselig er ovre når man har født! Så dejligt lettende. 

Anmeld

20. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mira0911 skriver:

Her kan du læse noget om det...  http://radiodoktoren.dk/radiodoktoren/2010/10/21/graviditetskl%C3%B8e-2

Håber det bare er strækmærkerne... 

Okay, mange tak  Bliver lidt små nervøs... Specielt fordi der står det med sukkersyge også og det har jeg jo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.