Hvor nødvendig er en babyalarm ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

HeidiØ

Drømme skriver:

Ja, går og tænker på om den virkelig er nødvendig ?

Synes de er ret dyre :/

Hvis I har / har haft en, på hvilke tidspunkter og hvor ofte har I så brugt den ?

Og hvor gammel var barnet ?

Og hvis I ikke har / har haft en, har I så følt, I har manglet den ?

Håber I kan hjælpe mig

Vi bruger vores meget!! Altid når han ligger i barnevogn, og også når han er blevet puttet ovenpå i sengen, eller bare når han sover ovenpå! Det er bare super rart og man slapper meget mere af.

Måske kunne du købe brugt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Hvem?

Drømme skriver:

Ja, går og tænker på om den virkelig er nødvendig ?

Synes de er ret dyre :/

Hvis I har / har haft en, på hvilke tidspunkter og hvor ofte har I så brugt den ?

Og hvor gammel var barnet ?

Og hvis I ikke har / har haft en, har I så følt, I har manglet den ?

Håber I kan hjælpe mig

Ville for alt i verden ikke undvære min, vi har en Super Nova og ville til hver en tid give de penge for den igen, jeg har to små drenge og har altid haft alarm på dem, har det også tit om aften, da vores hus er meget stort, og vi ik altid kan høre dem, men det klare alarmerne li.... Perfect.

Anmeld

29. januar 2012

Janni.

Af en eller anden tåbelig årsag glemte vi vores baby alarmer idag, da vi skulle på besøg hos familien. Aner ikke hvorfor, ved jo at knægten skal sove på et tidspunkt imens vi er afsted.. 

Nå men havde fundet en fin app via tlf'en, testede den - og så havde vi alligevel baby alarmer med. Det virkede fantastisk. 

Anmeld

29. januar 2012

M.O.A.R.

Jeg har stemt  Har en, men har sjældent brugt den.

Vi har aldrig rigtig haft brug for den, så jeg vil sige, man kan sagtens have barn og undvære babyalarm.

Anmeld

29. januar 2012

norenberg

Har en men aldrig brugt den, ville prøve uden og føler du at du mangler den så køb en til den tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.