Hvor nødvendig er en babyalarm ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor nødvendig er en babyalarm ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.926 visninger
44 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

Drømme

Ja, går og tænker på om den virkelig er nødvendig ?

Synes de er ret dyre :/

Hvis I har / har haft en, på hvilke tidspunkter og hvor ofte har I så brugt den ?

Og hvor gammel var barnet ?

Og hvis I ikke har / har haft en, har I så følt, I har manglet den ?

Håber I kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

morethanperfect

Drømme skriver:

Ja, går og tænker på om den virkelig er nødvendig ?

Hvis I har / har haft en, på hvilke tidspunkter og hvor ofte har I så brugt den ?

Håber I kan hjælpe mig

Ja vi har brugt vore fra Oscar var 0 mdr. til nu hvor han er 14 mdr
Vi kunne ikke leve uden ..

Hvis han for eksempel er ovenpå og lege , så har vi den også tændt for det er ikke altid vi lige kan høre ham hvis han vil ned ..
Så går han bare hen til babyalarmen og snakker i den så henter vi ham ..
Og især om natten , eller hvis han ligger ude og sover ...

Anmeld

19. januar 2012

lycly

Har stemt "glad for den men kunne undvære", selvom jeg faktisk NÆSTEN ikke kan undvære den. Vi bor i en 2-værelses lejlighed uden mulighed for at hun kan sove udenfor. Så hun sover i soveværelset. Jeg bruger babyalarmen hver gang hun sover til middag, sådan så jeg kan lukke døren til soveværelset og så gøre rent osv i resten af lejligheden. Men i princippet er den ikke livsnødvendig.

Men. Synes I skal anskaffe jer en alligevel Fx når jeg er på cafe med mødregruppen eller min kæreste, så er det fedt at man kan lade hende stå udenfor hvis hun sover og så sætte babyalarmen til

Anmeld

19. januar 2012

Lone Jakobsen

jeg har aldrig haft en og aldrig manglet en

Anmeld

19. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har aldrig kunne undvære en babyalarm. Har brugt det til begge børn.

Jeg brugte dem hver dag og hver gang de skulle sove udenfor. Eller hvis vi var ude og besøge nogen og de skulle sove, hvor man ikke lige kunne hører dem.

Det har været fra de blev født og til de var et par år.

Ja, de er dyrer og det kan godt betale sig, at købe en af de gode.

Anmeld

19. januar 2012

Alexander&Lærke

Uhh kunne da slet ikke undværre vores, pt døjer vi med en del natterroderi så når hun sover om formiddagen så ligger mor sig også lige en times tid. Der er den tændt på fuld knald så jeg kan høre hvis hun skulle vågne inden jeg selv vågner igen... 

Men den er nu også god når man er ude så man ikke skal rende hele tiden.... 

Jeg kigger også gerne til min datter men de kan jo vågne lige efter man har kiggede.

Min pige er begynd ikke at skrige når hun vågner men ligger og siger små lyde og det fanger alarmen også...

Jeg ved ikke havd du syntes er dyrt, vores har kostet 500 fra ny, de er fra philips, ikke de kønneste men de virker og har nu virkert til 2 børn.

Anmeld

19. januar 2012

Koen.

Her ville jeg ikke kunne leve uden, da jeg ellers ikke ville kunne høre hende når hun sover på sit værelse vi har en med kamera i og elsker den!

Anmeld

19. januar 2012

Levi&LilysMor

Jeg er rigtig glad for vores herhjemme og bruger den hver gang han er ude og putte eller ligger med lukket dør på vores eller hans værelse. Synes det er synd hvis de ligger og tudbrøler og så ingen kan høre dem...

Anmeld

19. januar 2012

Valle81

Drømme skriver:

TilomiminfåJa, går og tænker på om den virkelig er nødvendig ?

Håber I kan hjælpe mig

Til min datter havde jeg ingen og følte ikke jeg manglede en overhovedet. Da vi fik anton synes min mand vi skulle have en så vi købte og ja fik den aldrig brugt, 5 gange på et år, så solgte den.

Christina

Anmeld

19. januar 2012

Mamalou

Jeg vil ikke undvære min. Jeg bruger min hver dag, selvom Villads bare sover på altanen. Så kan jeg lave lige hvad jeg vil - sove, gå i bad, støvsuge - og være helt tryg ved, at jeg ikke har et skrigende barn, jeg ikke har hørt. Vores er en Super Nova og den virker tilfredsstillende

Ikea har en billig model , mener den koster 199 kr hvis du er medlem. Den rækker godt nok ikke så langt, men det var måske en løsning, hvis det er lidt knebent. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.