Hvor nødvendig er en babyalarm ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

Månelys

kitra skriver:

uha vi kunne ikke undvære vores. vi har på begge børn også om natten da jeg ikke vågner så let mere og jeg kan ikke ha i mit hoved hvis de lå og græd i lang tid. den først vi købte var en phillips avent, den virker fint nok men ledningen kan hurtig gå i stykker og den kan ikke repareres. da vi fik nummer 2 købte vi en super nova selvom jeg havde sagt jeg aldrig ville gi så mange penge for en alarm men jeg må sige jeg har ikke fortrudt, det er rart man kan se hvor meget strøm der er på den plus den sidder i en laderstation istedet for en ledning man sætter direkte ind i alramen som hurtig kan gå i stykker  plus den opfanger gråden meget hurtigt så de ikke skal skrige højt som de nogen gange skal med den fra ikea. jeg kan ihvertfald ikke anbefale den fra ikea selvom den har en god pris.

Har kun gode oplevelser med den fra Ikea, og den opfanger skam en masse! Også hvis hun bare mosler rundt, så jeg kan ikke nikke genkendende til det du siger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

Fenja09

Jeg tror vi har brugt vores babyalarmer omkring 8 gange og vores datter er 5 måneder. Jeg vil ikke undvære dem, men det er sjældent de er i brug. Tror de fleste bruger deres alarmer meget.

/Fenja

Anmeld

28. januar 2012

Kvist

Jeg har et hold til at ligge i skuffen i stuen, der blev de lagt da vi fik dem, og der har de lagt siden.. Så jeg er glad for vi ikke har brugt penge på et hold..

Anmeld

28. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Drømme skriver:

Ja, går og tænker på om den virkelig er nødvendig ?

Synes de er ret dyre :/

Hvis I har / har haft en, på hvilke tidspunkter og hvor ofte har I så brugt den ?

Og hvor gammel var barnet ?

Og hvis I ikke har / har haft en, har I så følt, I har manglet den ?

Håber I kan hjælpe mig

Vores dreng sover sin formiddags- og tidlig eftermiddagslur ude, derfor er den meget nødvendig for os. 

Det har også været dejligt hvis vi har besøgt svigerforældrene og den lille stadig sov ved vores ankomst, så kunne han have lov til at sove videre i haven.

Anmeld

28. januar 2012

*A*

Jeg ville nødigt undvære vores Super Nova.

Vi har brugt den fra drengene var 0 mdr. og vi bruger den stadigvæk. Den er uundværlig hvis barnet skal sove i barnevognen udenfor...

Anmeld

28. januar 2012

TaAsJu

Vi kan heller ikke undvære vores.. Og bruger dem hver nat. Da jeg sover meget tungt mens jeg er gravid har jeg alarm på Anna-Sophie fordi jeg er bange for ikke og vågne af hun græder.. Vi har nogle fra super Nova der nu har vært brugt til 4 børn da de har vært lånt ud, mens vi ikke selv brugte dem.. De er snart 7 år gammel og virker upåklageligt.. De er dog ikke så gode til og holde strøm mere og rækker ikke så langt fordi der var en der legede med dem!!!
Så som back up har vi dem fra IKEA og de virker helt fint

Anmeld

29. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi ku ik ha undværet vores. Thea sov altid udenfor, endten omme i haven eller i hakket ved bagdøren. Ku heller ik undvære den når vi var i byen, hvor hun sku sove feks ovenpå, eller vi var på cafe osv. 

Vi valgte så bare at købe walki talkier fra Harald Nyborg til 200 kr, i stedet for " ægte" baby alarmer der koster 5 x så meget! Der har aldrig været problemer med vores! Vh stine

Anmeld

29. januar 2012

kitra

Månelys skriver:

Har kun gode oplevelser med den fra Ikea, og den opfanger skam en masse! Også hvis hun bare mosler rundt, så jeg kan ikke nikke genkendende til det du siger!

Det er den erfaring jeg har haft med den af vores. Men det kan da være vi bare har været uheldige med vores.

Anmeld

29. januar 2012

modesty

Så absolut nødvendig!

Jeg stemmer med i koret der kritiserer IKEAs babyalarmer. Der gik kun skrat igennem på vores, og nogle gange ikke engang det. Så da vi anden gang kom ind til en grædende baby, smed vi l*rtet i skraldespanden og købte NeoNate i stedet for. SUPER alarm! Mindre end en mobiltelefon, kan sjatlades i modsætning til Philips og SuperNova, og meget sensitiv.

Anmeld

29. januar 2012

Ka+Ma=Be

Jeg kunne ikke leve uden min! Vi bruger den HVER dag - med få undtagelser i hvert fald.

Den er ikke "livsnødvendigt" her hjemme, men vi bruger den alligevel for det meste. Så kan vi lukke døren ind til Benjamin og høre musik og lignende uden at være bange for ikke at høre ham

Vi bruger den også, når vi er ude, hos venner, på cafe og lignende.

Vores er en Super Nova D7, som vi har været meget tilfredse med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.