Hvor nødvendig er en babyalarm ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Maja_4000

Vi havde bare en fra IKEA til 200 kr .. Den er så desværre blevet stjålet sammen med barnevognen

Vi brugte den kun når vi var på besøg hos nogle .. Så vi kunne sagtens undvære .. TROR heller ikke vi køber en ny .. Vi har en app på telefonen som kan bruges , hvis vi står og mangler en dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Moms

Drømme skriver:

Ja, går og tænker på om den virkelig er nødvendig ?

Synes de er ret dyre :/

Hvis I har / har haft en, på hvilke tidspunkter og hvor ofte har I så brugt den ?

Og hvor gammel var barnet ?

Og hvis I ikke har / har haft en, har I så følt, I har manglet den ?

Håber I kan hjælpe mig

Ikeas er ret billige - i forhold til de andre.

Dog ikke sådan helt pålidelig fandt jeg ud af den anden dag.

Men det er bare lige, at finde ud af, hvor barnevognen ikke kan stå.

Moms

Anmeld

19. januar 2012

sabrina89

Vi ville aldrig kunne undvære vores. Hun sover ude hver dag og vi bor på 1 sal så ville ikke kunne høre hende selvom dør el. vindue stod åbent. Vi har en Philips Avent den virker fint men er ked af at jeg ikke brugte lidt ekstra penge på en hvor man bla. kan se hvor meget batteri der er tilbage på den

Anmeld

19. januar 2012

Den lykkelige

Vi brugte denda hun sov ude i vognen.. men stoppede vi med i sommers.. så nu hvor hun sover inde kan vi jo høre hende når hun vågner..
Så nu bruger vi den kun når vi er ude hos folk (hvor hun sover i vognen) eller hvis jeg f.eks er hos mine forældre og hun sover i bilen på vej derop.. så lader jeg bilen stå i tomgang med musikken også baby alarm på så jeg kan høre hende når hun vågner.. vi kunne sagtens leve uden.. men kan man jo med meget.. men altså vil helst have en.. gør det meget nemmere.. f.eks når vi er til fødselsdag hos folk og hvis vi ikke har alarm på, så sidder man der og er nervøs og skal hele tiden over til vnduet og kigge.. med den kan man få sig en velfortjent slapper mens den lille sover..
Vi købt super nova brugt til 600 kr i stedet for 1300 kr.. den fungere perfekt.. kan i ikke bare købe en brugt??

Anmeld

19. januar 2012

roenlund

Maja_4000 skriver:

Vi havde bare en fra IKEA til 200 kr .. Den er så desværre blevet stjålet sammen med barnevognen

Vi brugte den kun når vi var på besøg hos nogle .. Så vi kunne sagtens undvære .. TROR heller ikke vi køber en ny .. Vi har en app på telefonen som kan bruges , hvis vi står og mangler en dag

hvilken app har i og har i testet at den viker for kan ikke få noget til at virke på min tlf...

Anmeld

19. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har aldrig haft en til min datter, og jeg har aldrig manglet den, så jeg køber heller ikke en denne gang.

Anmeld

19. januar 2012

Benjamins'mor

Har en men brugte den kun den første måned han sov ude.

Anmeld

19. januar 2012

Maja_4000

roenlund skriver:

hvilken app har i og har i testet at den viker for kan ikke få noget til at virke på min tlf...

Baby monitor og den har ikke svigtet endnu

Anmeld

19. januar 2012

GitteC78

Vi har en, men kunne nemt have undværet den. Når han skulle sove udenfor, åbnede vi bare køkken vinduet og kunne nemt høre ham, hvis han da sagde noget. Tit lå han bare vågen og kiggede.

Hvis det var nu, ville jeg aldrig have brugt penge på en. De penge ville jeg heller have brugt på noget andet.

Anmeld

19. januar 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg har stemt andet.

Jeg har aldrig haft en babyalarm og har stort set ikke manglet den.

Der har været få situationer, hvor jeg godt kunne have brugt en, men det er virkelig virkelig få og havde derfor ikke været pengene værd.

Men det kommer vel også meget an på om, det er noget der skaber tryghed for en, eller om barnet skal sove meget ude og muligheder for at høre barnet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.