Hvor nødvendig er en babyalarm ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

kitra

uha vi kunne ikke undvære vores. vi har på begge børn også om natten da jeg ikke vågner så let mere og jeg kan ikke ha i mit hoved hvis de lå og græd i lang tid. den først vi købte var en phillips avent, den virker fint nok men ledningen kan hurtig gå i stykker og den kan ikke repareres. da vi fik nummer 2 købte vi en super nova selvom jeg havde sagt jeg aldrig ville gi så mange penge for en alarm men jeg må sige jeg har ikke fortrudt, det er rart man kan se hvor meget strøm der er på den plus den sidder i en laderstation istedet for en ledning man sætter direkte ind i alramen som hurtig kan gå i stykker  plus den opfanger gråden meget hurtigt så de ikke skal skrige højt som de nogen gange skal med den fra ikea. jeg kan ihvertfald ikke anbefale den fra ikea selvom den har en god pris.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Mira0911

Har en men bruger den ikke.... 

Anmeld

19. januar 2012

Zafir

Jeg har svaret at jeg ikke kan leve uden. Det er sådan med Frigg, fordi hun sover udenfor. Det gjorde Idun ikke.

Så jeg er riiiiigtig glad for babyalarmen. MEN - de behøver ikke at være dyre...

Du kan købe brugt, eller du kan gøre som os og købe sådan nogen billige walkie talkies i harald nyborg. Der er en vox funktion, som fungerer perfekt som babyalarm. De kostede 149 kr og vi købte dem til Idun i sin tid og de virker endnu.

Anmeld

19. januar 2012

Ciss

Drømme skriver:

Ja, går og tænker på om den virkelig er nødvendig ?

Synes de er ret dyre :/

Hvis I har / har haft en, på hvilke tidspunkter og hvor ofte har I så brugt den ?

Og hvor gammel var barnet ?

Og hvis I ikke har / har haft en, har I så følt, I har manglet den ?

Håber I kan hjælpe mig

Jeg har aldrig haft behov for den, men hvis man bor i et hus, hvor det er vanskeligt at høre, om babyen er vågen på soveværelset, hvis man selv er i stuen, så er den sikkert god at have. Jeg har selv bare sat døren på klem, og så har det ikke været et problem.

Barnevognen har stået ude under et vindue, som jeg har sat på klem, så jeg hørte med det samme, når baby vågnede.

Anmeld

19. januar 2012

sandorff

har en liggende et eller andet sted...
så nej. behøves ikke hvis du kan se og høre bebs

Anmeld

19. januar 2012

Ryberg

Jeg kan ikke undvære vores.. Men så dyre behøver de ikke være.. Vi købte en Philips i bilka til under 300 kr.. Og den kører endnu selvom den er blevet tabt flere gange ..
Lydstyrken skal ikke være på max da den skratter men på medium lydstyrke er der ingen problemer..

Anmeld

19. januar 2012

quindelist

Har stemt at jeg er glad for den men godt kunne undvære...

Fik først købt da lillepigen var 4 måneder gammel, så vi klarede os altså så længe uden -og tror kun det var en enkelt eller to gange i de 4 måneder hvor vi ærgrede os over ikke at have en...

Men når det så er sagt så er jeg super glad for den nu og bruger den dagligt.

Anmeld

28. januar 2012

Drømme

Vil lige sige tusinde tak for svar til jer alle

Er stadig i tvivl, men kan se rigtig mange har kunne undvære i den første tid, så vi venter nok indtil vi ser et behov for den..

Tak for jeres tips om, hvor man kan finde dem billigt

I er skønne her på baby.dk

Anmeld

28. januar 2012

Malthes mor

Kunne absolut ikke leve uden den da den størtste dreng var baby, men med nr.2 har det ikke været nær så nødvendigt med en alarm. Vi havde en, men den er ikke brugt særlig meget.

Men jeg er glad for at jeg har haft en 

Anmeld

28. januar 2012

Clisolka

Har aldrig haft en - og har aldrig manglet den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.