krejl skriver:
Jeg er desværre endnu ikke gravid, men min kæreste og jeg er meget enige om hvilke navne vi vil bruge: Storm og Agnes
I dag er jeg så forbi tv2 hvor denne artikel ligger:
http://go.tv2.dk/articledag/id-47509714:se-om-dit-barns-navn-er-umoderne.html?crosspromo
... og Storm og Agnes er åbenbart de to navne der er hurtigst på vej op af "populær"-stigen. Jeg synes det er lidt sjovt, men håber ikke at de bliver aaaalt for populære inden jeg bliver gravid. Mine børn skulle jo ikke så gerne hedde helt det samme som alle de andre i vuggestuen.
Har I nogle holdninger til om et navn kan blive for populært?
Personligt vil jeg vælge et navn som er specielt for MIG/OS.. Og ikke fordi det er sjældent, populært, smart eller noget andet, men fordi vi kan lide det navn...
Jeg selv hedder noget så almindeligt som Maria, og der har altid været 2-3 i klassen i skolen som hed det, både folkeskole, gymnasie osv.. Men jeg har aldrig været ked af mit navn selvom det var populært. Jeg synes det er et smukt navn og er rigtig glad for det, uanset hvor mange jeg deler det med...
Så jeg synes I skal kalde jeres børn det i bedst kan lide og så være ligeglad med hvor mange andre der hedder det 
Anmeld