Kære skat. Ligger her og lytte på du snorker!! Og jeg har ikke sovet endnu! Jeg kan ikke sove da der fiser alle mulige tanker rundt inde i mit lille dumme hovede!! Helt ærligt - lige pt. som jeg ligge her, er jeg slet ikke klar til at blive mor igen! Jeg magter ikke at skulle op igen om natten i LANG tid og give mad! Jeg orker ikke at skulle blive tyk igen allerede! Jeg tror i det hele taget ikke jeg er klar endnu, til at få dette lille barn!! Jeg er virkelig ked af at sige det, men sådan føler jeg det lige nu!! Ville gerne have snakket med dig, men du faldt jo i søvn
Jeg er verdens største KUJON altså!!!!!!!!!! Og en fiasko som MOR!!! Hvordan fanden kunne jeg tillade mig at blive gravid, imens min lille søn ikke er ældre end 1 år! Kæft jeg burde skamme mig!!! Og uddannelse, det har jeg hellere ikke! Sikke en MOR at se op til, hva'!? Du bliver nød til at fortælle mig hvordan du har det med det her, er det det rigtige tidspunkt for dig?! Jeg er så meget i vildrede!!! Abort - det er hellere ikke rigtig en mulighed for mig! Men må indrømme de sidste par timer har jeg tænkt meget på det! Ville det være det nemmeste? Og det bedste eller det værste?! Ved ikke om jeg er ved at blive tosset, elle hvad der sker for mig! Havde nok bare glædet mig til at se BABY blive lidt ældre, nyde BABY, komme igang med uddannelsen og ikke mindst se hvad der videre ville ske i vores liv. Vi skulle ud og rejse til sommer, det komme vi da hellere ikke hvis jeg er gravid!? Lejligheden, vi skal flytte.. Men hvor hen?! Amen jeg er ANGST altså!! Havde det slet slet ikke sådan da jeg ventede BABY!! Men nu, jeg kan INTET positivt se i denne graviditet!!!! Ved ikke om det er fordi det er nat, og jeg ikke har slugt det helt endnu! Men har det sku svært ved tanken!! HJÆLP mig altså!!! Er virkelig ude at skide!!!!!!!!!!!
Det har jeg lige skrevet til manden, så han læse det i morgen når han står op..
Anmeld