Er lidt trist og ked af det! Støtte søges, tak!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

4xGreve

Anonym skriver:

Gu' jeg så! Takker, hvor er du sød altså 

Hehe takker... Og ang. Den der med om man kan klare det, den tanke har langt de fleste også når de venter barn nr. 1 så det er da slet ikke underligt at den kommer igen når man venter barn nr. 2 og selvom det ikke altid er lige let og selvom vi som forældre begår fejl så finder vi altid en måde at komme igennem dagen på og vi finder altid en måde at klare det på, så selvfølige skal du nok klare det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

AnneP

Anonym skriver:

BABY bliver lykkelig for den NYE BABY, er jeg sikker på! Skal nok bare lige sluge det 

Ja, det er også helt forståeligt!!!

Anmeld

16. januar 2012

ekebiv

Anonym skriver:

Min mand siger akkurat det samme som dig!

Hans søster er 10 år ældre end ham, så han savnede en at lege med når de var til f.eks. familiefester..

Det sker godt nok ikke så tit men en sjælden gang har de ret de kære mænd

Anmeld

16. januar 2012

Kløver

Anonym skriver:

Jeg har testet positiv i dag på 2 teste, skal til lægen og have det bekræftet i morgen..

Nu har til aften kommer der meget tvivl i mit hovede, jeg er faktisk ked af det 

Min BABY herhjemme er 14 måneder gammel nu. Det vil sige at BABY vil være næsten 2 år når NYE BABY kommer!

Jeg er så bange for at komme til at glemme BABY!? Jeg synes at det er synd for BABY at BABY allerede skal dele sin mor, med den NYE BABY!!

Er det normalt at tænke sådan? Ved jo godt på sigt at de vil få rigtig meget ud af hinanden, når de bliver ældre..

Men har virkelig ALLEREDE skyldfølelse overfor BABY, altså den BABY jeg har nu 

Undskyld hvis det er lidt rodet, måtte bare ud med det..

Jeg tror det er helt normalt, jeg er selv gravid med nr 2, og har termin når min søn er 15 mdr. Har haft meget skyldfølelse gennem min graviditet, men som min kæreste siger, prøv at se hvor glad han er og stor trivedes. Uanset om man får nr 2 når barnet er lille eller større, vil der jo gå lidt tid til den nye, kan ikke undgåes. Men tror helt bestemt ikke din søn eller datter vil mangle noget

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Kan ikke sove, for angsten har meldt sig!!!

Helt ærligt, jeg tror ikke jeg kan overfor min BABY 

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Kære skat. Ligger her og lytte på du snorker!! Og jeg har ikke sovet endnu! Jeg kan ikke sove da der fiser alle mulige tanker rundt inde i mit lille dumme hovede!! Helt ærligt - lige pt. som jeg ligge her, er jeg slet ikke klar til at blive mor igen! Jeg magter ikke at skulle op igen om natten i LANG tid og give mad! Jeg orker ikke at skulle blive tyk igen allerede! Jeg tror i det hele taget ikke jeg er klar endnu, til at få dette lille barn!! Jeg er virkelig ked af at sige det, men sådan føler jeg det lige nu!! Ville gerne have snakket med dig, men du faldt jo i søvn ��

Jeg er verdens største KUJON altså!!!!!!!!!! Og en fiasko som MOR!!! Hvordan fanden kunne jeg tillade mig at blive gravid, imens min lille søn ikke er ældre end 1 år! Kæft jeg burde skamme mig!!! Og uddannelse, det har jeg hellere ikke! Sikke en MOR at se op til, hva'!? Du bliver nød til at fortælle mig hvordan du har det med det her, er det det rigtige tidspunkt for dig?! Jeg er så meget i vildrede!!! Abort - det er hellere ikke rigtig en mulighed for mig! Men må indrømme de sidste par timer har jeg tænkt meget på det! Ville det være det nemmeste? Og det bedste eller det værste?! Ved ikke om jeg er ved at blive tosset, elle hvad der sker for mig! Havde nok bare glædet mig til at se BABY blive lidt ældre, nyde BABY, komme igang med uddannelsen og ikke mindst se hvad der videre ville ske i vores liv. Vi skulle ud og rejse til sommer, det komme vi da hellere ikke hvis jeg er gravid!? Lejligheden, vi skal flytte.. Men hvor hen?! Amen jeg er ANGST altså!! Havde det slet slet ikke sådan da jeg ventede BABY!! Men nu, jeg kan INTET positivt se i denne graviditet!!!! Ved ikke om det er fordi det er nat, og jeg ikke har slugt det helt endnu! Men har det sku svært ved tanken!! HJÆLP mig altså!!! Er virkelig ude at skide!!!!!!!!!!!

Det har jeg lige skrevet til manden, så han læse det i morgen når han står op..

Anmeld

17. januar 2012

Ciss

Anonym skriver:

Kære skat. Ligger her og lytte på du snorker!! Og jeg har ikke sovet endnu! Jeg kan ikke sove da der fiser alle mulige tanker rundt inde i mit lille dumme hovede!! Helt ærligt - lige pt. som jeg ligge her, er jeg slet ikke klar til at blive mor igen! Jeg magter ikke at skulle op igen om natten i LANG tid og give mad! Jeg orker ikke at skulle blive tyk igen allerede! Jeg tror i det hele taget ikke jeg er klar endnu, til at få dette lille barn!! Jeg er virkelig ked af at sige det, men sådan føler jeg det lige nu!! Ville gerne have snakket med dig, men du faldt jo i søvn ��

Jeg er verdens største KUJON altså!!!!!!!!!! Og en fiasko som MOR!!! Hvordan fanden kunne jeg tillade mig at blive gravid, imens min lille søn ikke er ældre end 1 år! Kæft jeg burde skamme mig!!! Og uddannelse, det har jeg hellere ikke! Sikke en MOR at se op til, hva'!? Du bliver nød til at fortælle mig hvordan du har det med det her, er det det rigtige tidspunkt for dig?! Jeg er så meget i vildrede!!! Abort - det er hellere ikke rigtig en mulighed for mig! Men må indrømme de sidste par timer har jeg tænkt meget på det! Ville det være det nemmeste? Og det bedste eller det værste?! Ved ikke om jeg er ved at blive tosset, elle hvad der sker for mig! Havde nok bare glædet mig til at se BABY blive lidt ældre, nyde BABY, komme igang med uddannelsen og ikke mindst se hvad der videre ville ske i vores liv. Vi skulle ud og rejse til sommer, det komme vi da hellere ikke hvis jeg er gravid!? Lejligheden, vi skal flytte.. Men hvor hen?! Amen jeg er ANGST altså!! Havde det slet slet ikke sådan da jeg ventede BABY!! Men nu, jeg kan INTET positivt se i denne graviditet!!!! Ved ikke om det er fordi det er nat, og jeg ikke har slugt det helt endnu! Men har det sku svært ved tanken!! HJÆLP mig altså!!! Er virkelig ude at skide!!!!!!!!!!!

Det har jeg lige skrevet til manden, så han læse det i morgen når han står op..

Står hver natt og ser på mine to dejlige sovende børn.

Føler mig så RIG!

Man kan tænke mange mærkelige tanker om natten.

Tag en god snak med manden i dagslys - og husk at baby nr to bliver en lige så rigtig og vigtig og fantastisk del af dit liv som nr en.

Der er masser af uplanlagte babyer i verden, hvor forældrerne må finde løsninger på al verdens problemer, for nu kom der pludselig en baby på et tidspunkt, som ikke var så heldigt. Babyen bliver en lige så højt elsket del af familien alligevel. Men man må give sig selv tid til at omstille sig og vænne sig til tanken. Det kan godt tage lidt tid. Op med humøret. Det kommer til at blive flot!

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Har virkelig sovet af H til i nat!! 

Kan simpelthen ikke indstille mig på at jeg skal have baby nr. 2!!

Er simpelthen så vred på mig selv!! Virkelig mærkeligt, da barn nr. er planlagt! Vi havde nok bare ikke turde håbe på at i første forsøg ville det lykkedes!!!

Anmeld

17. januar 2012

noah3006

Anonym skriver:

Jeg har testet positiv i dag på 2 teste, skal til lægen og have det bekræftet i morgen..

Nu har til aften kommer der meget tvivl i mit hovede, jeg er faktisk ked af det 

Min BABY herhjemme er 14 måneder gammel nu. Det vil sige at BABY vil være næsten 2 år når NYE BABY kommer!

Jeg er så bange for at komme til at glemme BABY!? Jeg synes at det er synd for BABY at BABY allerede skal dele sin mor, med den NYE BABY!!

Er det normalt at tænke sådan? Ved jo godt på sigt at de vil få rigtig meget ud af hinanden, når de bliver ældre..

Men har virkelig ALLEREDE skyldfølelse overfor BABY, altså den BABY jeg har nu 

Undskyld hvis det er lidt rodet, måtte bare ud med det..

Jeg forstår dig faktisk fuldt ud..... Jeg står lidt i samme bås.... Har en datter på kun 9 ½ mdr og vi venter baby til juli... så der kommer kun til at være 16 mdr mellem dem.... Jeg blev helt vildt glad da jeg testede positiv... for vi havde aftalt vi gerne ville have en baby mere, men så lige pludselig synes jeg også det var gået ret hurtigt... og følte jeg ville svigter min datter ved at hun allerede i en alder af 16 mdr. skal dele mig med en lille ny.... Men ved du hvad... det skal nok gå... jeg har en søn på 6 år også... prøv tænk hvor længe han har været vant til at have hans forældre for sig selv, og lige pludselig sku dele os med hans lillesøster.... det tror jeg faktisk er meget mere hårdt, fordi han har i lang tid været vant til 100 % opmærksomhedog nået at blive mere bevidst om at han kun var tilstede.... nu her, der når din Baby ikke helt at forstå at den faktisk kunne havde haft jer længer tid for sig selv, fordi den ikk er så gammel..... Håber det hjælper dig lidt til at blive mere muntre... det er dejligt når man kan sætte børn til verden....  Tænk på dem der kæmper for at få børn, eller ikke kan... de ville give deres liv for det vi venter os nu.

Klem.

Anmeld

17. januar 2012

Moms

Jeg synes, det er lidt sjovt, at kommende 2. gangsmødre tænker så meget på barn nr. 1, når de bliver gravide med nummer 2.

Hvad med barn nummer 2? Det skal da også dele - hvorfor er det ikke synd for barn nummer to, at det ikke får enestatus?

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.