Er lidt trist og ked af det! Støtte søges, tak!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

M (:

Hjemme hos mine forældre er børnene kommet rimelig hurtigt - første barn i '87, andet i '89, tredje i '90, fjerde i '92 og femte, og sidste, var en "efternøgler" i '96.. 

Vi har ALDRIG manglet kærlighed eller opmærksom hed fra vores forældre, og vi har alle fem vildt stor glæde af hinanden i dag - vi går i byen sammen, mødes jævnligt, ses til alle familiesammenkomster og hjælper hinanden i det daglige.. Så i mine øjne er det kun en fordel af få ungerne tætte!

Stort tillykke med din lille spire, og håber alt kommer til at gå dig godt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Joyce skriver:

Har ingen erfaring på området..

Dog har jeg en lille bror hvor der kun er 18 måneder imellem os, og vi har rigtig meget glæde af hinanden..

Men jeg tror det er meget normalt at tænke sådan..
Og jeg tror endda det kan være bedre for den baby du i forvejen har, for så bliver h*n van til at skulle dele med en anden..
Hvorimod jeg tror det kan være sværer jo ældre de bliver inden der kommer en ny baby tíl verden..

Men du får ihvertfald lige en krammer

Takker 

Tænker osse at de vil få sindssygt meget ud af hinanden. Og det er nok godt nok at BABY allerede nu lærer at dele sine forældre..

Blev bare skræmt over at jeg kunne tænke sådan!! Det er en planlagt graviditet, men alligevel blev jeg så skide ked af det her til aften 

Anmeld

16. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

JAH, sad og kiggede på et billede af BABY og tænkte! Jeg kan da ikke elsker et barn så højt som dig?!

Forfærdeligt at tænke sådan, tænker jeg så 

min svigermor sagde til mig at hun aldrig havde troet hun kunne elske nogen så højt, da hun fik sit første barn, men det kunne hun sørme godt da andet barn kom

det er normalt du tænker sådan, men trust me, du kommer til at elske dem lige højt. Og BABY kommer til at få rigtig meget ud af NY BABY

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Thalita skriver:

Jeg kan godt forstå at du er bange for at glemme baby, men hvis baby er ligeså interesseret i små babyer som min datter er, så skal det nok komme til at gå.

Jeg tror det er vigtigt at du indvolverer baby en del i nye baby. Fx ved bleskift, bad, mad osv. Jeg forstår at du synes at baby er lille når baby er to år, men min datter er to år, og meget "størrer" end jeg egentligt havde troet. Hun er blev meget selvstændig 

Jeg tror det vil være godt hvis du, når du er længere henne måske begynder at vise baby på en dukke, hvordan man skal passe nye baby  altså igen med tøj, bleskift osv 

Men jeg forstår din bekymring 

Baby er allerede nu meget interesseret i når der er babyer til stede og når der er babyer i fjernsynet.. Så må hellere inddrage BABY i min graviditet, selvom BABY nok ikke forstår så meget..

Tak for dine kloge ord 

Anmeld

16. januar 2012

Silas&Mille

Jeg kan godt følge dine tanker.

Vores Silas er næsten lige blevet 1 år og jeg har termin med lillesøster om 19 dage

Tro mig jeg har tænkt det samme RIGTIG mange gange. Her bliver der 13 måneder i mellem dem og jeg er også bange for at jeg kommer til at 'glemme' Silas når lillesøster er kommet til verden. 
Men jeg tror det kommer helt af sig selv. Hvis man tænker over det, hvordan kan man så glemme sit andet barn? Selvfølgelig vil det blive hårdt og lidt anerledes i starten når den lille kræver lidt mere tid og man ikke får så meget søvn. Men andre har gjort det før, så kan vi også 

Anmeld

16. januar 2012

MyLittleBaby

Anonym skriver:

Baby er allerede nu meget interesseret i når der er babyer til stede og når der er babyer i fjernsynet.. Så må hellere inddrage BABY i min graviditet, selvom BABY nok ikke forstår så meget..

Tak for dine kloge ord 

Ja, det kan da være at det hjælper  På den måde tror jeg bestemt heller ikke at baby vil føle sig overset, så længe der også er tid kun til baby en gang i mellem 

Det var så lidt, håber det hjalp på humøret 

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Hjemme hos mine forældre er børnene kommet rimelig hurtigt - første barn i '87, andet i '89, tredje i '90, fjerde i '92 og femte, og sidste, var en "efternøgler" i '96.. 

Vi har ALDRIG manglet kærlighed eller opmærksom hed fra vores forældre, og vi har alle fem vildt stor glæde af hinanden i dag - vi går i byen sammen, mødes jævnligt, ses til alle familiesammenkomster og hjælper hinanden i det daglige.. Så i mine øjne er det kun en fordel af få ungerne tætte!

Stort tillykke med din lille spire, og håber alt kommer til at gå dig godt..

Er allerede lidt mere glad nu! Derfor jeg elsker baby.dk!!

Og tusind tak skal du have 

Anmeld

16. januar 2012

Benjamins'mor

Jeg var 19 måneder da min lillebror kom til verden, og jeg er aldrig blevet overset, vi fik rigtigt meget glæde af hinanden, og gjorde vi da også indtil jeg flyttede hjemmefra.

Anmeld

16. januar 2012

MyLittleBaby

Anonym skriver:

Tak for dine kloge ord 

Ih, hvor er jeg dog dum, tænk at jeg kunne glemme dette ord! 

TIYLLYKKE  

Anmeld

16. januar 2012

ekebiv

Anonym skriver:

JAH, sad og kiggede på et billede af BABY og tænkte! Jeg kan da ikke elsker et barn så højt som dig?!

Forfærdeligt at tænke sådan, tænker jeg så 

Det kan du sagtens, tro mig. Men følelserne er jo så enorme og overvældende at man skal prøve det før man tror det  

Og inden længe kan den første ikke huske at han eller hun nogensinde har haft mor og far for sig selv og så er de bare søskende på godt og ondt

MEN SØSKENDE ER OG BLIVER DEN STØRSTE GAVE MAN KAN GIVE SINE BØRN- syns jeg der er SÅ meget efternøler at jeg er vokset op som enebarn= BORRING!!!!!!!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.