Er lidt trist og ked af det! Støtte søges, tak!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.461 visninger
51 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har testet positiv i dag på 2 teste, skal til lægen og have det bekræftet i morgen..

Nu har til aften kommer der meget tvivl i mit hovede, jeg er faktisk ked af det 

Min BABY herhjemme er 14 måneder gammel nu. Det vil sige at BABY vil være næsten 2 år når NYE BABY kommer!

Jeg er så bange for at komme til at glemme BABY!? Jeg synes at det er synd for BABY at BABY allerede skal dele sin mor, med den NYE BABY!!

Er det normalt at tænke sådan? Ved jo godt på sigt at de vil få rigtig meget ud af hinanden, når de bliver ældre..

Men har virkelig ALLEREDE skyldfølelse overfor BABY, altså den BABY jeg har nu 

Undskyld hvis det er lidt rodet, måtte bare ud med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Ingen 

Anmeld

16. januar 2012

MyLittleBaby

Anonym skriver:

Jeg har testet positiv i dag på 2 teste, skal til lægen og have det bekræftet i morgen..

Nu har til aften kommer der meget tvivl i mit hovede, jeg er faktisk ked af det 

Min BABY herhjemme er 14 måneder gammel nu. Det vil sige at BABY vil være næsten 2 år når NYE BABY kommer!

Jeg er så bange for at komme til at glemme BABY!? Jeg synes at det er synd for BABY at BABY allerede skal dele sin mor, med den NYE BABY!!

Er det normalt at tænke sådan? Ved jo godt på sigt at de vil få rigtig meget ud af hinanden, når de bliver ældre..

Men har virkelig ALLEREDE skyldfølelse overfor BABY, altså den BABY jeg har nu 

Undskyld hvis det er lidt rodet, måtte bare ud med det..

Jeg tror at baby og nye baby vil få meget glæde ud af hinanden, når aldersforskellen ikke er så stor 

Anmeld

16. januar 2012

ekebiv

Jeg havde det ligesådan da jeg skulle ha nr 2. Dårlig samvittighed overfor den første fordi hun skal til at dele og dårlig samvittighed overfor baby i mave fordi jeg da UMULIGT ville kunne elske h*n (som blev en ham) lige så meget som nr 1. Men det kan man!!!!

Det sjove er at her hvor vi vil have nr 3 har jeg det på samme måde så det er nok bare sån det skal være 

Der er forresten 2 år og 9 måneder imellem vores og der havde været 2 år og 9 måneder imellem nr 2 og 3 hvis ikke jeg havde mistet.

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Thalita skriver:

Jeg tror at baby og nye baby vil få meget glæde ud af hinanden, når aldersforskellen ikke er så stor 

Er jeg osse sikker på, men er SÅ bange for at glemme BABY, når NYE BABY kommer.. Kan ikke holde den tanke ud! For synes jo at BABY jeg har nu, stadigvæk er MEGET lille, selvom baby er 14 måneder 

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

Jeg havde det ligesådan da jeg skulle ha nr 2. Dårlig samvittighed overfor den første fordi hun skal til at dele og dårlig samvittighed overfor baby i mave fordi jeg da UMULIGT ville kunne elske h*n (som blev en ham) lige så meget som nr 1. Men det kan man!!!!

Det sjove er at her hvor vi vil have nr 3 har jeg det på samme måde så det er nok bare sån det skal være 

Der er forresten 2 år og 9 måneder imellem vores og der havde været 2 år og 9 måneder imellem nr 2 og 3 hvis ikke jeg havde mistet.

JAH, sad og kiggede på et billede af BABY og tænkte! Jeg kan da ikke elsker et barn så højt som dig?!

Forfærdeligt at tænke sådan, tænker jeg så 

Anmeld

16. januar 2012

fru G

Ville ikke gå uden at give et knus og alt skel nok gå godt :-)

Anmeld

16. januar 2012

JH12

Har ingen erfaring på området..

Dog har jeg en lille bror hvor der kun er 18 måneder imellem os, og vi har rigtig meget glæde af hinanden..

Men jeg tror det er meget normalt at tænke sådan..
Og jeg tror endda det kan være bedre for den baby du i forvejen har, for så bliver h*n van til at skulle dele med en anden..
Hvorimod jeg tror det kan være sværer jo ældre de bliver inden der kommer en ny baby tíl verden..

Men du får ihvertfald lige en krammer

Anmeld

16. januar 2012

MyLittleBaby

Anonym skriver:

Er jeg osse sikker på, men er SÅ bange for at glemme BABY, når NYE BABY kommer.. Kan ikke holde den tanke ud! For synes jo at BABY jeg har nu, stadigvæk er MEGET lille, selvom baby er 14 måneder 

Jeg kan godt forstå at du er bange for at glemme baby, men hvis baby er ligeså interesseret i små babyer som min datter er, så skal det nok komme til at gå.

Jeg tror det er vigtigt at du indvolverer baby en del i nye baby. Fx ved bleskift, bad, mad osv. Jeg forstår at du synes at baby er lille når baby er to år, men min datter er to år, og meget "størrer" end jeg egentligt havde troet. Hun er blev meget selvstændig 

Jeg tror det vil være godt hvis du, når du er længere henne måske begynder at vise baby på en dukke, hvordan man skal passe nye baby  altså igen med tøj, bleskift osv 

Men jeg forstår din bekymring 

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

fru G skriver:

Ville ikke gå uden at give et knus og alt skel nok gå godt :-)

Takker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.