Er lidt trist og ked af det! Støtte søges, tak!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

M (:

Anonym skriver:

Er allerede lidt mere glad nu! Derfor jeg elsker baby.dk!!

Og tusind tak skal du have 

Det var så lidt (: Du er altid velkommen til at skrive..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

min svigermor sagde til mig at hun aldrig havde troet hun kunne elske nogen så højt, da hun fik sit første barn, men det kunne hun sørme godt da andet barn kom

det er normalt du tænker sådan, men trust me, du kommer til at elske dem lige højt. Og BABY kommer til at få rigtig meget ud af NY BABY

Takker..

Jeg har selv søskende hvor der er 5 år i mellem os, men vi har alligevel haft det fedt sammen.. Så mon ikke osse BABY og NYE BABY får det!

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

SilasMor skriver:

Jeg kan godt følge dine tanker.

Vores Silas er næsten lige blevet 1 år og jeg har termin med lillesøster om 19 dage

Tro mig jeg har tænkt det samme RIGTIG mange gange. Her bliver der 13 måneder i mellem dem og jeg er også bange for at jeg kommer til at 'glemme' Silas når lillesøster er kommet til verden. 
Men jeg tror det kommer helt af sig selv. Hvis man tænker over det, hvordan kan man så glemme sit andet barn? Selvfølgelig vil det blive hårdt og lidt anerledes i starten når den lille kræver lidt mere tid og man ikke får så meget søvn. Men andre har gjort det før, så kan vi også 

Åhh hvor fint med en lillesøster lige om lidt 

Men jeg er altså normal i hovedet, at tænke sådan her?!

Anmeld

16. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Takker..

Jeg har selv søskende hvor der er 5 år i mellem os, men vi har alligevel haft det fedt sammen.. Så mon ikke osse BABY og NYE BABY får det!

helt bestemt. og glemte vidst at skrive: TILLYKKE

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Jeg var 19 måneder da min lillebror kom til verden, og jeg er aldrig blevet overset, vi fik rigtigt meget glæde af hinanden, og gjorde vi da også indtil jeg flyttede hjemmefra.

Jeg får det bedre og bedre altså, I er så skønne herinde 

Anmeld

16. januar 2012

Muffinmus

jeg blev gravid da den ældste var 1 år gallem, dvs 12 mdr og det gik fint, blev lidt hektisk de første 6 mdr fordi lillesøster var meget morglad, men det gik fint nok ellers og storebror og lillesøster vile da ikek undvære hinanden seskab..du tager jo ikke en mor fra den ene, du giver dem en søskende:-)

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Thalita skriver:

Ih, hvor er jeg dog dum, tænk at jeg kunne glemme dette ord! 

TIYLLYKKE  

Takker 

Anmeld

16. januar 2012

AnneP

Anonym skriver:

Jeg har testet positiv i dag på 2 teste, skal til lægen og have det bekræftet i morgen..

Nu har til aften kommer der meget tvivl i mit hovede, jeg er faktisk ked af det 

Min BABY herhjemme er 14 måneder gammel nu. Det vil sige at BABY vil være næsten 2 år når NYE BABY kommer!

Jeg er så bange for at komme til at glemme BABY!? Jeg synes at det er synd for BABY at BABY allerede skal dele sin mor, med den NYE BABY!!

Er det normalt at tænke sådan? Ved jo godt på sigt at de vil få rigtig meget ud af hinanden, når de bliver ældre..

Men har virkelig ALLEREDE skyldfølelse overfor BABY, altså den BABY jeg har nu 

Undskyld hvis det er lidt rodet, måtte bare ud med det..

Stort tillykke med din graviditet!

Er sikker på at Din BABY får stor glæde af din BABY når de bliver ældre! Og selv om det bliver hårdt er jeg sikker på at din BABY du har nu hurtigt vender sig til at være store-Bror/Søster! -der er altid en tilvendings periode, og så er det lige meget hvor gamle børnene er!

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

Det kan du sagtens, tro mig. Men følelserne er jo så enorme og overvældende at man skal prøve det før man tror det  

Og inden længe kan den første ikke huske at han eller hun nogensinde har haft mor og far for sig selv og så er de bare søskende på godt og ondt

MEN SØSKENDE ER OG BLIVER DEN STØRSTE GAVE MAN KAN GIVE SINE BØRN- syns jeg der er SÅ meget efternøler at jeg er vokset op som enebarn= BORRING!!!!!!!!! 

Min mand siger akkurat det samme som dig!

Hans søster er 10 år ældre end ham, så han savnede en at lege med når de var til f.eks. familiefester..

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

helt bestemt. og glemte vidst at skrive: TILLYKKE

Takker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.