Masig skriver:
Hvis der ikke er noget lyserødt idag, så synes jeg da bare du skal teste igen og se hvad den siger.. Det kunne da godt lyde som om der er håb.. Men kan selfølgelig også være mens der så småt er på vej.. Hvor mange dage er det der er til mens start? Ved du hvornår du ar haft ÆL? For det kan jo også være en implantationsblødning som tegn på at ægget har sat sig fast...
Du skriver bare hvis der er brug for det 
min ægløsning har ligget ca dem 8-9 januar. Og jeg forventer min mens den 23-24 januar. så igår var det jo ca 9-10 dagen siden ægløsning og så må der jo være ca 5-6 dage til min forvented mens skal komme.
Jeg har læst lidt omkring implantations blødning, men burde den så ikke være kommet noget før? altså er det ikke sent hvis den først skulle komme 9-10 dage efter ægløsning?
jeg tog en test imorges og den vil heg betegne som negativ. syntes ihvertfald ikke at jeg kunne se noget på den. ikke engang en mega utydelig streg i mandags...
så jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal tro...
det kan jo ikke være fordi jeg holder mens tilbage psykisk, for jeg var jo helt sikker på at den var gået igang og derfor regnede jeg jo med at det ville fortsætte...
Anmeld