nu har jeg stirret på denne test hele dagen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

ih mange 1000 tak! Skal jeg virkelig tør at tro på det allerede??? 

Når stregen kom indenfor tid vil jeg stole på det.. Chancen for en bio er der jo altid, men det er chancen for enhver abort. Så indtilvidere- STORT TILLYKKE:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Masig

Anonym skriver:

årh det er jo bare deligt at høre! så håber jeg at jeg er lige så heldig som dig  

Det krydser vi fingre for

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Når stregen kom indenfor tid vil jeg stole på det.. Chancen for en bio er der jo altid, men det er chancen for enhver abort. Så indtilvidere- STORT TILLYKKE:

jamen så mange tak! 

jeg håber at stregen er knald rød på lørdag eller søndag hvor jeg har forventet mens dag og derfor prøver at teste igen hvis mens ikke er kommet 

Anmeld

17. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

jamen så mange tak! 

jeg håber at stregen er knald rød på lørdag eller søndag hvor jeg har forventet mens dag og derfor prøver at teste igen hvis mens ikke er kommet 

Velbekomme, jeg hepper på dig..

Anmeld

17. januar 2012

Gaia

Anonym skriver:

nøj hvor er jeg glad for at andre også kan se den! 

Ja jeg har faktisk tænkt på at købe sådan en clear blue. kan de kun fåes over nettet, eller kan man købe dem på apoteket osv? 

og mange tak for de krydsede fingre! 

Clearblue fåes i bla. I bilka og føtex  

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

ØV ØV ØV ØV! 

Mens er kommet idag... 4-5 dage før tid! så jeg har haft en bio.... 

troede ellers lige at vi endelig var heldige! Vi har prøvet siden Juli 2011 så nu begynder jeg da snart at opgive håbet.... 

Anmeld

18. januar 2012

Masig

Anonym skriver:

ØV ØV ØV ØV! 

Mens er kommet idag... 4-5 dage før tid! så jeg har haft en bio.... 

troede ellers lige at vi endelig var heldige! Vi har prøvet siden Juli 2011 så nu begynder jeg da snart at opgive håbet.... 

Øv øv øv altså... Men det kan desværre tage lang tid.. Her tog det os 11 mdr .. Også selvom ingen af os fejler noget... det er bare så uretfærdigt at man skal vente og vente... Men du kan jo så blive gravid, så det skal nok komme, forhåbentlig inden alt for længe

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Øv øv øv altså... Men det kan desværre tage lang tid.. Her tog det os 11 mdr .. Også selvom ingen af os fejler noget... det er bare så uretfærdigt at man skal vente og vente... Men du kan jo så blive gravid, så det skal nok komme, forhåbentlig inden alt for længe

ja det er godt nok ufattelig hårdt! jeg synes 8 mdr er lang tid, og jeg kan næsten ikke overskue hvis det skulle tage 8 mdr eller mere endnu... 

piv piv hader min krop lige nu 

og hvis da min mens så bare gad gå ordentlig igang nu... det er bare sådan noget lyserødt noget. Vil egentlig bare gerne have det overstået så vi kan komme videre igen igen... 

Anmeld

18. januar 2012

Camillos

Anonym skriver:

ja det er godt nok ufattelig hårdt! jeg synes 8 mdr er lang tid, og jeg kan næsten ikke overskue hvis det skulle tage 8 mdr eller mere endnu... 

piv piv hader min krop lige nu 

og hvis da min mens så bare gad gå ordentlig igang nu... det er bare sådan noget lyserødt noget. Vil egentlig bare gerne have det overstået så vi kan komme videre igen igen... 

hvis du ikke bløder vildt meget er der altså håb endnu .. du kan sagtens pletbløde i start af din graviditet? 

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

hvis du ikke bløder vildt meget er der altså håb endnu .. du kan sagtens pletbløde i start af din graviditet? 

jeg har ikke blødt rødt blod endnu... kun det lyserøde snask... men er da sikker på at det er mens som er lige på trapperne... 

har godt hørt at nogle kan bløde lidt i starten.. men er det ikke de færeste? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.