nu har jeg stirret på denne test hele dagen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

Camillos

Anonym skriver:

jeg har ikke blødt rødt blod endnu... kun det lyserøde snask... men er da sikker på at det er mens som er lige på trapperne... 

har godt hørt at nogle kan bløde lidt i starten.. men er det ikke de færeste? 

Hmmm .. tjo altså ved nu ikke om det er de færreste... Men så længe blødningen ikke bliver så kreftig som menstration er der håb.... 

Jeg har oplevet det under alle 5 graviditeter i starten, (jeg har tabt alle gangene) at jeg har blødt og det er stoppet og der har været nogle fostre der er vokset, ... Så er jeg begyndt at bløde 6-10 uger senere og så har jeg tabt.. 

Men blødning i starten er der nogle der har uden det betyder noget.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Hmmm .. tjo altså ved nu ikke om det er de færreste... Men så længe blødningen ikke bliver så kreftig som menstration er der håb.... 

Jeg har oplevet det under alle 5 graviditeter i starten, (jeg har tabt alle gangene) at jeg har blødt og det er stoppet og der har været nogle fostre der er vokset, ... Så er jeg begyndt at bløde 6-10 uger senere og så har jeg tabt.. 

Men blødning i starten er der nogle der har uden det betyder noget.. 

ej puha hvor må det være hårdt for dig! 

så du har egentlig okay nemt ved at blive gravid, men svært ved at holde på dem? 

man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig.. men jeg tror bare ikk på at lyserødt kan være et godt tegn... så jeg tør slet ikke tænke tanken om at jeg måske stadig kunne have et lille spir i livmoderen... for jeg tror det ikke.  min mens er mange gange før startet med lyserødt. 

Anmeld

18. januar 2012

Flødebollen

Anonym skriver:

så du har egentlig okay nemt ved at blive gravid, men svært ved at holde på dem? 

man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig.. men jeg tror bare ikk på at lyserødt kan være et godt tegn... så jeg tør slet ikke tænke tanken om at jeg måske stadig kunne have et lille spir i livmoderen... for jeg tror det ikke.  min mens er mange gange før startet med lyserødt. 

Ellers snup en clearblue test. Den burde kunne vise nu om der er noget eller ej.

Kender det selv med at det er super hårdt at gå og vente.. Men så kan du hvert fald få en afklaring.

Håber det bedste

Anmeld

18. januar 2012

Camillos

Anonym skriver:

Okay, og tak. Nej jeg har ekstremt svært ved at blive gravid faktisk.. 

Min kæreste og jeg har kendt hinanden siden jeg var 13 og han 15.

Jeg fik konstateret Pco i svær form, og fik afvide jeg skulle i behandling for vi kunne blive gravide, derfor har vi aldrig brugt prævention. 

Første gang skete der en "Upser" Da jeg var 17,  vi blev enige om at beholde det men jeg aborterede. så nu er det 4 gang siden dengang og det er på 5 år .. så 1 graviditet om året + lidt ekstra..

Vi påbegynder heldigvis behanling nu for at se om vores gyn kan hjælpe med at lade fosteret sidde.. 

Anmeld

18. januar 2012

Vial

Den eneste gang jeg har haft det lyserøde (og masser af mens smerter og liiidt rødbrunt efter nogle dage) var, da jeg var gravid med mine tvillinger.

Hvad siger test i dag. Blev selv vanvittig af det der "startende mens", så testede 3+4. Den var bragende positiv.

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

Kathepige skriver:

Ellers snup en clearblue test. Den burde kunne vise nu om der er noget eller ej.

Kender det selv med at det er super hårdt at gå og vente.. Men så kan du hvert fald få en afklaring.

Håber det bedste

ja men jeg er nok bare nærig til at tage en test til 120 kr når jeg er næsten helt 100 % sikker på at den viser "Ikke gravid".... 

jeg har nærmest aldrig hørt om folk der bløder lysrødt hvor det er endt godt...  

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

Vial skriver:

Den eneste gang jeg har haft det lyserøde (og masser af mens smerter og liiidt rødbrunt efter nogle dage) var, da jeg var gravid med mine tvillinger.

Hvad siger test i dag. Blev selv vanvittig af det der "startende mens", så testede 3+4. Den var bragende positiv.

jeg har ikke testet idag, da det lyserøde kom da jeg stod ud af sengen. kunne lige som mærke at det sagde "blob" som om at det har ligget oppe i skeden hele natten og ventet på at komme ud... 

siden imorges har der så været lyserødt på papiret hver gang jeg har været på wc... er taget hjem fra arbejde, fordi jeg ikke kunne samle mig....  

men det lyder da vildt med dit eksempel! Gid jeg da var lige så heldig, men jeg tror det næppe... jeg har ikke rigtig mens smerter endnu.. mere såden en tyngde nederst i underlivet.. sådan føles det nogle gange når min mens er på vej.. 

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Okay, og tak. Nej jeg har ekstremt svært ved at blive gravid faktisk.. 

Min kæreste og jeg har kendt hinanden siden jeg var 13 og han 15.

Jeg fik konstateret Pco i svær form, og fik afvide jeg skulle i behandling for vi kunne blive gravide, derfor har vi aldrig brugt prævention. 

Første gang skete der en "Upser" Da jeg var 17,  vi blev enige om at beholde det men jeg aborterede. så nu er det 4 gang siden dengang og det er på 5 år .. så 1 graviditet om året + lidt ekstra..

Vi påbegynder heldigvis behanling nu for at se om vores gyn kan hjælpe med at lade fosteret sidde.. 

åh ja så kan jeg godt se at det heller ikke er fordi at du ligefrem blir gravid bare ved at kigge på din mand... 

Det gør mig rigtig ondt at høre at i skal igennem sådan en kamp for ønskebarnet! så skal jeg jo ikke sidde her og brokke mig over at vi har førsøgt i 8 mdr... 

jeg håber rigtig meget for jer at det lykkes når i kommer i behandling! og det tror jeg da at det gør 

Anmeld

18. januar 2012

Camillos

Anonym skriver:

åh ja så kan jeg godt se at det heller ikke er fordi at du ligefrem blir gravid bare ved at kigge på din mand... 

Det gør mig rigtig ondt at høre at i skal igennem sådan en kamp for ønskebarnet! så skal jeg jo ikke sidde her og brokke mig over at vi har førsøgt i 8 mdr... 

jeg håber rigtig meget for jer at det lykkes når i kommer i behandling! og det tror jeg da at det gør 

mon ikke det gør... 8 måneder er også lang tid når man har et brændende ønske så jeg kan godt forstå dig, det gør så pokkers ondt... 

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

mon ikke det gør... 8 måneder er også lang tid når man har et brændende ønske så jeg kan godt forstå dig, det gør så pokkers ondt... 

ja det gør da uffattelig ondt... er slet ikk til at forstå at nogle bar kan blive gravide på ingen tid... heldige dem  

Jeg vil ihvertfald ønske for os begge to at 2012 blir året hvor vi kan stå med positive teste! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.