nu har jeg stirret på denne test hele dagen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

Masig

Anonym skriver:

jeg har ikke blødt rødt blod endnu... kun det lyserøde snask... men er da sikker på at det er mens som er lige på trapperne... 

har godt hørt at nogle kan bløde lidt i starten.. men er det ikke de færeste? 

Kan godt forstå du bare gerne vil videre...

Faktisk så bløder 25% under deres graviditet, så det er ikke helt så ualmindelige som man skulle tro...

Så lad os da håbe det ikke betyder noget, men pas på ikke at sætte forventningerne op...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Kan godt forstå du bare gerne vil videre...

Faktisk så bløder 25% under deres graviditet, så det er ikke helt så ualmindelige som man skulle tro...

Så lad os da håbe det ikke betyder noget, men pas på ikke at sætte forventningerne op...

okay vildt at det er så mange faktisk.. 

forventningerne er helt i bund, så jeg ville virkelig blive mere end overrasket hvis jeg skulle være gravid... 

eller sagt på en anden måde, jeg er helt helt sikker på at jeg ikke er. Tror at min mens kommer for fuld styrke enten i aften eller imorgen tidlig... desværre!  

men tak for alle dine søde svar! 

og sikke en fin mave du har. så lige dit billede i din tråd  

Anmeld

18. januar 2012

Masig

Anonym skriver:

okay vildt at det er så mange faktisk.. 

forventningerne er helt i bund, så jeg ville virkelig blive mere end overrasket hvis jeg skulle være gravid... 

eller sagt på en anden måde, jeg er helt helt sikker på at jeg ikke er. Tror at min mens kommer for fuld styrke enten i aften eller imorgen tidlig... desværre!  

men tak for alle dine søde svar! 

og sikke en fin mave du har. så lige dit billede i din tråd  

Mange tak

ja men har jo selv været en af dem der bare måtte vente og vente på storken så ved hvor hårdt det er... Og vi har ikke engang ventet meget længe, men det føles bare som en evighed når man står i situationen, så kan virkelig godt følge dig i hvordan du har det...

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Mange tak

ja men har jo selv været en af dem der bare måtte vente og vente på storken så ved hvor hårdt det er... Og vi har ikke engang ventet meget længe, men det føles bare som en evighed når man står i situationen, så kan virkelig godt følge dig i hvordan du har det...

ja 1 måned føles som 1 helt år når man står og ønsker sig de to streger.. det er lige til at blive sindsyg af. 

NYD din graviditet, og hvor er det bare skønt at det endelig skete for dig! 

Anmeld

18. januar 2012

Masig

Anonym skriver:

ja 1 måned føles som 1 helt år når man står og ønsker sig de to streger.. det er lige til at blive sindsyg af. 

NYD din graviditet, og hvor er det bare skønt at det endelig skete for dig! 

Ja man får hurtigt pip af det... Men det er jo heller ikke bare at vente på sin nye iphone vi snakker om.. Det er jo noget helt ubeskriveligt og det er så ulideligt at vente på, også især fordi men netop ikke ved hvornår og om det overhovedet kommer...

Du er velkommen til at skrive en pb hvis du har brug for at komme ud med nogle frustrationer

Og ja jeg prøver at nyde den så godt jeg kan, men man bliver desværre hurtigt bekymret over alt muligt, og det er faktisk rigtig træls at man ikke altid bare kan glæde sig.. Men sådan skal det jo nok bare være...

Anmeld

19. januar 2012

Anonym trådstarter

Vial skriver:

Den eneste gang jeg har haft det lyserøde (og masser af mens smerter og liiidt rødbrunt efter nogle dage) var, da jeg var gravid med mine tvillinger.

Hvad siger test i dag. Blev selv vanvittig af det der "startende mens", så testede 3+4. Den var bragende positiv.

Må jeg lige høre dig hvor meget af det lyserøde der kom dengang hos dig? 

Der har nemlig slet slet ikke været mere hos mig end de få gange igår morges og formiddags. Siden igår middag ca har der kun kommet hvidt udflåd, og jeg har slet ingen mens kramper... 

synes det hele virker lidt underligt... har taget en test idag og den var negativ. Vil idag være 3+4 idag hvis der under alt forventning skulle være noget... 

men er ærlig talt lidt forvirret lige nu.... troede jo bestemt at mens var på vej/startet!

Anmeld

19. januar 2012

Benjamins'mor

Jeg kan intet se.

Anmeld

19. januar 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Ja man får hurtigt pip af det... Men det er jo heller ikke bare at vente på sin nye iphone vi snakker om.. Det er jo noget helt ubeskriveligt og det er så ulideligt at vente på, også især fordi men netop ikke ved hvornår og om det overhovedet kommer...

Du er velkommen til at skrive en pb hvis du har brug for at komme ud med nogle frustrationer

Og ja jeg prøver at nyde den så godt jeg kan, men man bliver desværre hurtigt bekymret over alt muligt, og det er faktisk rigtig træls at man ikke altid bare kan glæde sig.. Men sådan skal det jo nok bare være...

lige præcis det er nemlig usikkerheden i OM de 2 streger nogensinde melder sig.. og afmagten over at man intet selv kan gøre for at det sker! 

jeg er lidt underlig til mode idag... der har intet af det lyserøde udflåd været siden igår... ikke engang en lille bitte smule. det er kun hvidt der kommer ud nu! og jeg har faktisk ingen tegn på at mens er på vej alligevel... havde heller ingen mens kramper igår, men var da overbevist om at det lyserøde betød mens start! 

så nu er jeg ærlig talt lidt forvirret... 

og mange tak for tilbudet om at skrive privat med dig! det vil jeg meget gerne 

Anmeld

19. januar 2012

Vial

Anonym skriver:

Må jeg lige høre dig hvor meget af det lyserøde der kom dengang hos dig? 

Der har nemlig slet slet ikke været mere hos mig end de få gange igår morges og formiddags. Siden igår middag ca har der kun kommet hvidt udflåd, og jeg har slet ingen mens kramper... 

synes det hele virker lidt underligt... har taget en test idag og den var negativ. Vil idag være 3+4 idag hvis der under alt forventning skulle være noget... 

men er ærlig talt lidt forvirret lige nu.... troede jo bestemt at mens var på vej/startet!

Mit varede en lille uge. Sikke en anstrengende periode for dig. Håbet det bedste.

Anmeld

19. januar 2012

Anonym trådstarter

Vial skriver:

Mit varede en lille uge. Sikke en anstrengende periode for dig. Håbet det bedste.

ja anstrengende er da et rigtig godt ord til at beskrive det med! puuuha hvor er det irriterende at det ikke bare kan være enten det ene eller det andet... 

jeg må jo vente at se tiden an. Men man har da lov at håbe på at jeg bare oplever det samme som du gjorde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.