Føler mig ikke gravid mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Jeg skal prøve, men for pokker hvor er det svært...Det er da så træls aat man skal have sådan nogle dumme tanker istedet for bare at glæde sig...

Det er RIGTIG træls! Og jeg kan udemærket godt huske det Havde også selv lige været til NF og set MASSER af liv, meeeen.. Dagen efter var jeg sikker på at nu var jeg altså ikke gravid mere. Så kom vi til MD og så igen MASSER af liv, meeeeen igen dagen efter

Så begyndte prinsessen og sparke, og har ikke været i tvivl siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Det er RIGTIG træls! Og jeg kan udemærket godt huske det Havde også selv lige været til NF og set MASSER af liv, meeeen.. Dagen efter var jeg sikker på at nu var jeg altså ikke gravid mere. Så kom vi til MD og så igen MASSER af liv, meeeeen igen dagen efter

Så begyndte prinsessen og sparke, og har ikke været i tvivl siden

Hehe det er lige præcis det der med dagen efter.. Allerede i tirsdags, dagen efter tryghedsscanningen, var jeg sikker på at nu var jeg ikke gravid mere.. Armen, den er bare så dumt altså... Og må nu vente to uger endnu på NF... Og så yderligere mange mange uger på MD.... Ved slet ikke hvordan jeg skal holde til det med alle mine bekymringer altså...

Anmeld

16. januar 2012

kekp

Anonym skriver:

Hvor er det rart at høre at andre også har oplevet det og hvor det hele gik godt... egentlig burde der jo heller ikke være grund til at frygte noget, den var jo aktiv og sprællevende i mandags, og voksede som den skulle så intet tyder på der skulle gå noget galt, men når symptomerne pludselig ændrer sig så markant så bliver man lidt nervøs... Og så bare den der dumme fornemmelse man har, som der slet ikke er hold i, men den der at man intet mærker = intet liv... det er jo dumt, men altså man kan bare ikke styre de der tanker desværre...

Mit hoved og tankerne har også været min værste fjende gennem min gravidtet. Jeg tænker aaaalt for meget. Havde det som sagt ligesom dig omkring uge 10-11 og så senere begyndte jeg at bekymre mig fordi jeg mærkede sent liv. Men som sagt er alt bare gået så fint, og tænker, nu hvor jeg sidder med min store mave, at jeg burde have skånet mig selv for alle de bekymringer. Men man vil jo så inderligt gerne have at den lille har det godt

Men nyd din graviditet og stol på at hvis din læge og JM er tilfredse så er alt fint

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

kekp skriver:

Mit hoved og tankerne har også været min værste fjende gennem min gravidtet. Jeg tænker aaaalt for meget. Havde det som sagt ligesom dig omkring uge 10-11 og så senere begyndte jeg at bekymre mig fordi jeg mærkede sent liv. Men som sagt er alt bare gået så fint, og tænker, nu hvor jeg sidder med min store mave, at jeg burde have skånet mig selv for alle de bekymringer. Men man vil jo så inderligt gerne have at den lille har det godt

Men nyd din graviditet og stol på at hvis din læge og JM er tilfredse så er alt fint

Ja man burde skåne sig selv for det, for i de fleste tilfælde går det jo godt... Jeg har ikke været hos JM endnu, men har været til to tryghedsscanninger og der viste alt sig at være fint... Så det håber jeg da stadig det er, men ville ønske jeg bare kunne slukke på en knap for de dumme tanker...

Anmeld

16. januar 2012

babymus77

Hehe jeg har det ligesom dig!! Jeg er 13+0 i morgen.. Var til nf d.10 jan hvor jeg så sådan fin aktiv baby!!! Min kvalme er ved at være ovre, ligamentsmerter væk, kun lidt ømme bryst vorter... Ikke så stor mave mere så tog mig selv i at jeg næsten var ved at bestille tid til scanning!!! Jeg må vente til d 27 hvor jeg skal til kønsscanning!!!! Men hold op hvor har jeg bare de samme tanker.... Drømte i nat det var en pige:-D men det var sku en isbjørn unge griner.... Min kæreste er flad af grin over mig for tiden:-D

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Hehe jeg har det ligesom dig!! Jeg er 13+0 i morgen.. Var til nf d.10 jan hvor jeg så sådan fin aktiv baby!!! Min kvalme er ved at være ovre, ligamentsmerter væk, kun lidt ømme bryst vorter... Ikke så stor mave mere så tog mig selv i at jeg næsten var ved at bestille tid til scanning!!! Jeg må vente til d 27 hvor jeg skal til kønsscanning!!!! Men hold op hvor har jeg bare de samme tanker.... Drømte i nat det var en pige:-D men det var sku en isbjørn unge griner.... Min kæreste er flad af grin over mig for tiden:-D

Haha en isbjørneunge er da også super sød....

Ej, men det er bare ikke sjovt med alle de tanker, men er da et eler andet sted rart at vide man ikke er den eneste.. Så føler man sig ikke så dum over at tænke/have det sådan... Det hører åbenbart med til at blive mor...

Anmeld

16. januar 2012

babymus77

Anonym skriver:

Haha en isbjørneunge er da også super sød....

Ej, men det er bare ikke sjovt med alle de tanker, men er da et eler andet sted rart at vide man ikke er den eneste.. Så føler man sig ikke så dum over at tænke/have det sådan... Det hører åbenbart med til at blive mor...

Sku ja, en isbjørne unge:-D lille hvid en med store poter!!!! Hallo altså hvor skørt!!! Glæder mig til den sparker så hårdt jeg rigtig kan mærke det;-) Kan mærke småBobler en gang imellem!!! Det føles skønt;-) Vi må nok bare slappe af!! Knuser

Anmeld

16. januar 2012

Ølgaard

Op med humøret

Jeg mærkede intet til min graviditet, jeg havde hverken kvalme eller ømme bryster intet hele vejen igennem... så kender følelsen- Men scanningerne fortæller bare hvor godt den lille har det smil´og vær glad, nus og snak til maven det måtte jeg trøste mig med ind til jeg kunne mærke liv for første gang

knus til dig

Anmeld

16. januar 2012

Mor Christa

Mon ikke det bare er fordi du er på vej over i 2. trimester .. Så forsvinder nogle af symtomerne typisk og man får det pludselig dejlgit igen.. Så går der ikke maange uger endnu, så begynder det at melde sig igen: træthed, baby der sparker, halsbrand osv osv ..
Tror ikke du skal være så nervøs  

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Sku ja, en isbjørne unge:-D lille hvid en med store poter!!!! Hallo altså hvor skørt!!! Glæder mig til den sparker så hårdt jeg rigtig kan mærke det;-) Kan mærke småBobler en gang imellem!!! Det føles skønt;-) Vi må nok bare slappe af!! Knuser

Hehe det er nemmere sagt end gjort... Men ja vi burde slappe af... Vi er nogle fjolser til sådan noget hehe.. Ville være meget nemmere hvis det var mændene der var gravide... de tager det meget mere roligt hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.