Føler mig ikke gravid mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Mor til Tilde <3 skriver:

Op med humøret

Jeg mærkede intet til min graviditet, jeg havde hverken kvalme eller ømme bryster intet hele vejen igennem... så kender følelsen- Men scanningerne fortæller bare hvor godt den lille har det smil´og vær glad, nus og snak til maven det måtte jeg trøste mig med ind til jeg kunne mærke liv for første gang

knus til dig

Maven får masser af nus af både mor og far... Men det er svært at tale til en baby man er bange for ikke er der hehe... Men jeg må nok bare lære at slappe mere af... jeg har da i det midnste en lille smule symptomer ind imellem, så det må vel være gode tegn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Anonym trådstarter

MissChrista skriver:

Mon ikke det bare er fordi du er på vej over i 2. trimester .. Så forsvinder nogle af symtomerne typisk og man får det pludselig dejlgit igen.. Så går der ikke maange uger endnu, så begynder det at melde sig igen: træthed, baby der sparker, halsbrand osv osv ..
Tror ikke du skal være så nervøs  

Jo det har jeg også tænkt, kan godt være det er derfor.. Glæder mig til den begynder at sparke, så kan eg da i det mindste mærke den er i live...

Anmeld

16. januar 2012

babymus77

Anonym skriver:

Hehe det er nemmere sagt end gjort... Men ja vi burde slappe af... Vi er nogle fjolser til sådan noget hehe.. Ville være meget nemmere hvis det var mændene der var gravide... de tager det meget mere roligt hehe...

Ja hehe de griner bare og tænker sit!!!;-)) De er altFor heldige!!! Dog er vi heldige, når de rigtig begynder at sparke;-))

Anmeld

16. januar 2012

Sillebob

Anonym skriver:

Tak for dit søde var... Jeg prøver virkelig bare at glæde mig over bebsen i maven, men det er bare SÅ svært ikke at have de der grumme tanker ind imellem.. Det er så frygteligt at man ikke abre kan være glad for at have en baby i maven og glemme alle de dumme tanker altså

Og der er hele to uger til NF.. Puha det er længe at gå og vente synes jeg...

I know.....desværre er bekymringen en stor del af at være mor.... og den begynder bare alt for tidligt

Glæder mig til at høre om en veloverstået NF

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Ja hehe de griner bare og tænker sit!!!;-)) De er altFor heldige!!! Dog er vi heldige, når de rigtig begynder at sparke;-))

Ja de kan sagtens altså... Slet ingen problemer... nogle gange kan jeg blive helt hidsig over at manden herhjemme tager det hele så roligt hehe.... Men ville nok blive et kaos hvis han var ligeså bekymret som mig... Ja når først det sjove i graviditeten begynder så er man heldig.. Det er man jo egentlig helt fra start, det er bare svært at indse når man intet mærker...

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Sillebob skriver:

I know.....desværre er bekymringen en stor del af at være mor.... og den begynder bare alt for tidligt

Glæder mig til at høre om en veloverstået NF

Ja jeg synes godt nok også det starter tidligt... 9 mdr med bekymringer... Og de bliver jo nok ikke mindre når man har født... Må nok bare indstille mig på at sådan skal det være fremover...hehe...

Anmeld

16. januar 2012

babymus77

Anonym skriver:

Ja de kan sagtens altså... Slet ingen problemer... nogle gange kan jeg blive helt hidsig over at manden herhjemme tager det hele så roligt hehe.... Men ville nok blive et kaos hvis han var ligeså bekymret som mig... Ja når først det sjove i graviditeten begynder så er man heldig.. Det er man jo egentlig helt fra start, det er bare svært at indse når man intet mærker...

Kan så godt følge dig!!!! Pyhh der længe til sommer;-))

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Kan så godt følge dig!!!! Pyhh der længe til sommer;-))

Ja rigtig længe Og jeg synes bare der er længe til NF hehe... Det er altså heller ikke sjovt først at vente et år på at baby kommer i maven og så yderligere 9 mdr på at den kommer ud...!!

Anmeld

16. januar 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Er lige knap 11 uger henne og kvalmen er så småt ved at aftage synes jeg, ligamentsmerterne mærker jeg næsten intet til, er faktisk i tvivl om det er ligamentsmerter eller bare lidt slappe muskler og er ikke oppustet mere så maven er også blevet lidt mindre igen... Så er det jo straks at man begynder at tænke "er det gode eller dårlige tegn?".. synes slet ikke jeg føler mig gravid mere på nogen måde... Andre der har oplevet det på det tidspunkt?

Synes det er rigtig træls og har svært ved at snakke om min graviditet med andre fordi jeg er bange for jeg slet ikke er gravid mere...

Vi var til scanning i mandags og så masser af liv så ved godt det nok bare er noget pjat, men man har jo hørt skrækhistorier, så man er jo pylret nok til at tænke det værste...

Kan godt følge dig lidt.

Men jeg har så følt det lidt omvendt, jeg har haft det fantastisk hele vejen igennem, bortset fra lidt bækkenløsning de sidste 4 uger er 35+1 idag.

Og jeg har faktisk følt at folk har nærmest stemplet mit barn som handicappet fordi jeg ikke har haft problemer. Det har gjort mig utrolig ked af det

For jeg har følt det godt mærket baby som man skal og så skal folk lige gøre en bange aligevel, og det har faktisk gjort at jeg ikke gider snakke med folk om det......

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Lollo1987 skriver:

Kan godt følge dig lidt.

Men jeg har så følt det lidt omvendt, jeg har haft det fantastisk hele vejen igennem, bortset fra lidt bækkenløsning de sidste 4 uger er 35+1 idag.

Og jeg har faktisk følt at folk har nærmest stemplet mit barn som handicappet fordi jeg ikke har haft problemer. Det har gjort mig utrolig ked af det

For jeg har følt det godt mærket baby som man skal og så skal folk lige gøre en bange aligevel, og det har faktisk gjort at jeg ikke gider snakke med folk om det......

Ej hvor mærkeligt.. Det var da noget underligt at komme med... Folk har nogle sære ideer en gang imellem altså... Jeg har læst at det kun er halvdelen der har symptomer, så det er da ligeså normalt ikke at have som det er at have dem... Dem der ikke har dem taler jo nok bare ikke så meget om det... Hvis jeg nu slet ikke havde haft nogle symptomer ville jeg måske heller ikke blvie så bekymret ind imellem.. Tror det er fordi tingene pludselig ændrer sig så drastisk...  Så tænker man straks det værste jo...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.