Føler mig ikke gravid mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.891 visninger
41 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

Anonym trådstarter

Er lige knap 11 uger henne og kvalmen er så småt ved at aftage synes jeg, ligamentsmerterne mærker jeg næsten intet til, er faktisk i tvivl om det er ligamentsmerter eller bare lidt slappe muskler og er ikke oppustet mere så maven er også blevet lidt mindre igen... Så er det jo straks at man begynder at tænke "er det gode eller dårlige tegn?".. synes slet ikke jeg føler mig gravid mere på nogen måde... Andre der har oplevet det på det tidspunkt?

Synes det er rigtig træls og har svært ved at snakke om min graviditet med andre fordi jeg er bange for jeg slet ikke er gravid mere...

Vi var til scanning i mandags og så masser af liv så ved godt det nok bare er noget pjat, men man har jo hørt skrækhistorier, så man er jo pylret nok til at tænke det værste...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Mor til Majbørn

åhhh, alle de der panikfølelser havde jeg også - jeg har det første stykke tid INDEN symptomer på at jeg var gravid - og der har virkelig været minimale 'beviser' på at jeg er gravid.

Men det var/er jeg - og det er du altså også!

Medmindre det begynder at gøre åndssvagt ondt eller du begynder at bløde - så er der ikke noget galt

Anmeld

16. januar 2012

Mor til Majbørn

inden = ingen

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

åhhh, alle de der panikfølelser havde jeg også - jeg har det første stykke tid INDEN symptomer på at jeg var gravid - og der har virkelig været minimale 'beviser' på at jeg er gravid.

Men det var/er jeg - og det er du altså også!

Medmindre det begynder at gøre åndssvagt ondt eller du begynder at bløde - så er der ikke noget galt

Der er intet der bløder og jeg har ikke voldsomt ondt... Er lidt øm i lænden og underlivet ind imellem, men har ikke ondt som sådan... Men man hører jo om dem hvor fostret går til uden man ved det, og jeg frygter det bare SÅ meget... Og når man så pludselig ikke mærker noget så kører tankerne jo bare...

Anmeld

16. januar 2012

Sillebob

Anonym skriver:

Er lige knap 11 uger henne og kvalmen er så småt ved at aftage synes jeg, ligamentsmerterne mærker jeg næsten intet til, er faktisk i tvivl om det er ligamentsmerter eller bare lidt slappe muskler og er ikke oppustet mere så maven er også blevet lidt mindre igen... Så er det jo straks at man begynder at tænke "er det gode eller dårlige tegn?".. synes slet ikke jeg føler mig gravid mere på nogen måde... Andre der har oplevet det på det tidspunkt?

Synes det er rigtig træls og har svært ved at snakke om min graviditet med andre fordi jeg er bange for jeg slet ikke er gravid mere...

Vi var til scanning i mandags og så masser af liv så ved godt det nok bare er noget pjat, men man har jo hørt skrækhistorier, så man er jo pylret nok til at tænke det værste...

Søde dig....kender det alt for godt. Men husk på at langt de fleste graviditeter går godt og at der faktisk er kvinder derude som er superheldige at gå igennem en graviditet uden "skavankerne".

Jeg ved at man så gerne vil bekræftes, men tror på at din lille bebs er derinde og NYD at du har det så godt

Kram fra mig til dig

Anmeld

16. januar 2012

kekp

Anonym skriver:

Jeg havde det på præcis samme måde da jeg var nogenlunde lige så langt som dig. Kender følelsen hvor man tænker gad vide om jeg stadig er gravid for jeg har det da alt for godt. 

Men tror at det er meget normalt, så vil sige at du bare skal nyde det, tror at alt er ok jeg er ihvertfald stadig meget gravid selvom at jeg havde det ligesom dig, har termin om en uge

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Søde dig....kender det alt for godt. Men husk på at langt de fleste graviditeter går godt og at der faktisk er kvinder derude som er superheldige at gå igennem en graviditet uden "skavankerne".

Jeg ved at man så gerne vil bekræftes, men tror på at din lille bebs er derinde og NYD at du har det så godt

Kram fra mig til dig

Tak for dit søde var... Jeg prøver virkelig bare at glæde mig over bebsen i maven, men det er bare SÅ svært ikke at have de der grumme tanker ind imellem.. Det er så frygteligt at man ikke abre kan være glad for at have en baby i maven og glemme alle de dumme tanker altså

Og der er hele to uger til NF.. Puha det er længe at gå og vente synes jeg...

Anmeld

16. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg forstår dig udemærket! Jeg havde INGEN tegn på graviditet de første 4-5 mdr overhovedet! Så jeg var også sikker på, at jeg altså ikke var gravid mere... Meeeeeeen, det var jeg/er jeg.

Er sikker på du stadig er gravid. Nyd at du har det godt mens du kan

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

kekp skriver:

Jeg havde det på præcis samme måde da jeg var nogenlunde lige så langt som dig. Kender følelsen hvor man tænker gad vide om jeg stadig er gravid for jeg har det da alt for godt. 

Men tror at det er meget normalt, så vil sige at du bare skal nyde det, tror at alt er ok jeg er ihvertfald stadig meget gravid selvom at jeg havde det ligesom dig, har termin om en uge

Hvor er det rart at høre at andre også har oplevet det og hvor det hele gik godt... egentlig burde der jo heller ikke være grund til at frygte noget, den var jo aktiv og sprællevende i mandags, og voksede som den skulle så intet tyder på der skulle gå noget galt, men når symptomerne pludselig ændrer sig så markant så bliver man lidt nervøs... Og så bare den der dumme fornemmelse man har, som der slet ikke er hold i, men den der at man intet mærker = intet liv... det er jo dumt, men altså man kan bare ikke styre de der tanker desværre...

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Jeg forstår dig udemærket! Jeg havde INGEN tegn på graviditet de første 4-5 mdr overhovedet! Så jeg var også sikker på, at jeg altså ikke var gravid mere... Meeeeeeen, det var jeg/er jeg.

Er sikker på du stadig er gravid. Nyd at du har det godt mens du kan

Jeg skal prøve, men for pokker hvor er det svært...Det er da så træls aat man skal have sådan nogle dumme tanker istedet for bare at glæde sig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.