Føler mig ikke gravid mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Ej hvor mærkeligt.. Det var da noget underligt at komme med... Folk har nogle sære ideer en gang imellem altså... Jeg har læst at det kun er halvdelen der har symptomer, så det er da ligeså normalt ikke at have som det er at have dem... Dem der ikke har dem taler jo nok bare ikke så meget om det... Hvis jeg nu slet ikke havde haft nogle symptomer ville jeg måske heller ikke blvie så bekymret ind imellem.. Tror det er fordi tingene pludselig ændrer sig så drastisk...  Så tænker man straks det værste jo...

Kan kun trøste dig med at det hele bliver lidt mere virkeligt når du mærker liv

Det er så forskelligt hvor tidligt jeg mærkede ikke rigtig noget før 25+, fordi jeg har udadvendt moderkage.

Held og lykke med det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Mor Christa

Anonym skriver:

Jo det har jeg også tænkt, kan godt være det er derfor.. Glæder mig til den begynder at sparke, så kan eg da i det mindste mærke den er i live...

jaaa det er fantastisk når den tid kommer .. Og liiige strakt sker det ..

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Lollo1987 skriver:

Kan kun trøste dig med at det hele bliver lidt mere virkeligt når du mærker liv

Det er så forskelligt hvor tidligt jeg mærkede ikke rigtig noget før 25+, fordi jeg har udadvendt moderkage.

Held og lykke med det hele

Ja glæder mig også rigtig meget til jeg kan begynde at mærke den... lige nu ville jeg bare ønske man kunne blive scannet hver uge, for at sikre sig at bebs har det godt... den der ventetid mellem scanningerne er bare ulidelig hehe...

Håber jeg kommer til at mærke liv tidligt, men det er jo desværre ikke sikkert.. Man må jo abre tage scanningernes resultat for gode vare...

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

MissChrista skriver:

jaaa det er fantastisk når den tid kommer .. Og liiige strakt sker det ..

Hehe ja lige om lidt... eller nowet...

Anmeld

16. januar 2012

Mor Christa

Anonym skriver:

Hehe ja lige om lidt... eller nowet...

haha ja tiden føles lang nu Men BUM så står du altså med baby i armen og BUM så kan baby gå og sige ord.. Iiihhh..

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

MissChrista skriver:

haha ja tiden føles lang nu Men BUM så står du altså med baby i armen og BUM så kan baby gå og sige ord.. Iiihhh..

Haha ja tiden går jo stærkt når man tænker tilbage... Men mens man er i det føles den virkelig lang...

Anmeld

16. januar 2012

babymus77

Anonym skriver:

Ja rigtig længe Og jeg synes bare der er længe til NF hehe... Det er altså heller ikke sjovt først at vente et år på at baby kommer i maven og så yderligere 9 mdr på at den kommer ud...!!

Nej præcis!!! Jeg blødte i 8+1 så bekymring der også!!! Så glæder mig til at kunne mærke mere;-))

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Nej præcis!!! Jeg blødte i 8+1 så bekymring der også!!! Så glæder mig til at kunne mærke mere;-))

Jeg har også pletblødt lidt, men det har så ikke haft nogen betydning, det var før scanningerne og de viste jo at baby havde det fint

Heldigvis har jeg ikke blødt meget eller haft ondt sådan for alvor så håber det er gode tegn...

Anmeld

16. januar 2012

babymus77

Anonym skriver:

Jeg har også pletblødt lidt, men det har så ikke haft nogen betydning, det var før scanningerne og de viste jo at baby havde det fint

Heldigvis har jeg ikke blødt meget eller haft ondt sådan for alvor så håber det er gode tegn...

Jeg blødte godt, i 3 dage!!! Men lægen mente det muligvis var en tvilling!!! Den baby som er derinde nu, den var i fuld vigør til NF;-))

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Jeg blødte godt, i 3 dage!!! Men lægen mente det muligvis var en tvilling!!! Den baby som er derinde nu, den var i fuld vigør til NF;-))

Nårh.. Ja det kunne det have været.. Men er da godt at bebsen har det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.