Gravid og har blødt, scanning idag minus hjerteblink, men..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

aarhusmor

Hjerteblink kan først typisk ses når man er kommet over i uge 7 og det sker for rigtigt mange, kan jeg se på Amerikanske sider, at de får af vide at der ikke er hjerteblink, men at der så er det næste gang.

Sæden kan holde sig i kroppen i op til 5 dage.

Jeg håber for dig at det er fordi de ikke kunne se det hjerteblink endnu og at hcg er stigende. Hold modet oppe og vent hellere en ekstra uge, hvis de siger der ikke er hjerteblink igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Lotus86

Har lige læst tråden igennem, puha hvor må det være ulideligt for dig Jeg krydser alt hvad jeg kan, for at du snart bliver ringet op med gode nyheder

Anmeld

16. januar 2012

KittyMaMa

Anonym skriver:

Så venter jeg..... og det er sgu pinefuldt synes jeg, har ventet siden torsdag, hård weekend.... men nu hvor der er så TÆT på er det næsten ulideligt..

Fik taget blodprøve kl. 7.30 imorges.... og bliver ringet op i løbet af idag.

Håber håber hååååber

Åh, jeg håber de ringer snart, - men gode nyheder!!!!!

/Stort knus Katja

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Har lige læst tråden igennem, puha hvor må det være ulideligt for dig Jeg krydser alt hvad jeg kan, for at du snart bliver ringet op med gode nyheder

Det er ikk til at holde ud.. Tiden snegler sig afsted!!

Tak fordi du krydser

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

KittyMaMa skriver:

Åh, jeg håber de ringer snart, - men gode nyheder!!!!!

/Stort knus Katja

Tak ska du ha!! Øv syns godt nok der går lang tid før de ringer..

Tror desværre det med dårlige nyheder.. Men er kommet dertil hvor jeg bare gerne vil ha svar, så jeg har noget at forholde mig til! 

Anmeld

16. januar 2012

sld

Ååårh hvor jeg dog kender dine bekymringer ��

Jeg blev scanner i fredags, hvor jeg var forventet 8+0, men de kunne intet se, andet end fostersækken, som bar Tom ��. Skal nu til scanning i morgen for at finde ud af om det bare havde gemt sig, eller om der er tale om vindæg....

Jeg kan ikke lade være med at håbe at der bare er regnet forkert med hvor langt jeg er henne, men jeg VED med sikkerhed at jeg havde sidste mens. første dag den 18. November....

Jeg håber virkelig det bedste for dig og venter spændt på en afklaring fra dig.... 

Stort kram og bedste tanker og ønsker fra mig ❤

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

sld skriver:

Ååårh hvor jeg dog kender dine bekymringer ��

Jeg blev scanner i fredags, hvor jeg var forventet 8+0, men de kunne intet se, andet end fostersækken, som bar Tom ��. Skal nu til scanning i morgen for at finde ud af om det bare havde gemt sig, eller om der er tale om vindæg....

Jeg kan ikke lade være med at håbe at der bare er regnet forkert med hvor langt jeg er henne, men jeg VED med sikkerhed at jeg havde sidste mens. første dag den 18. November....

Jeg håber virkelig det bedste for dig og venter spændt på en afklaring fra dig.... 

Stort kram og bedste tanker og ønsker fra mig ❤

Puha også held og lykke til dig!! Jeg skal også scannes imorgen åbenbart..  Jeg ku ikk få et svar fra lægen udfra blodprøver, hun ville se mig til scanning først! 

Aner ikk hva det betyder!! Men har godt nok haft en lang dag med at vente!!

Held og lykke til os begge hva!!

Anmeld

16. januar 2012

sld

Åh hvor er jeg ked af at høre at du skal vente endnu en dag. 

Jeg skal scannes i morgen kl 16.15, og har det bare så dårligt og er så bange!!!! 

Føler virkelig med dig og tak fordi du har delt sin historie. 

Jeg krydser virkelig fingre for os begge. 

Håber på positiv opdatering fra dig i morgen så 

Kram fra en ligestillet 

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Så er der kommet en afklaring.. Jeg mødte op på hospital og fik at vide at hcg tallet fra blodprøver er faldet fra 9000 til 5000 fra torsdag til mandag - abort er igang. Han spurgte om jeg havde blødt mere og det ku jeg sige ja til, gjorde jeg igår af 2 pletblødninger og her til morgen.. Og jeg har jo været forberedt på at det nok var den vej det gik.

Han scannede mig og jeg fik med egne øjne at se at fostersæk er skrumpet og fosteret var næsten væk - så der var ingen tvivl, hvilket var en lettelse for mig! 

Har fået 4 stikpiller og smertestillende med hjem og dem tog jelække 13 og sku så ligge i sengen i en time. Og så burde det værste blive overstået idag og i nat. Kan gøre ondt og nive en del så det jeg forberedt på - det skabare overstås!

Torsdag i næste uge ska jeg så til scanning igen og tjekkes at alt erude og er det det, er det overstået og så ka vi faktisk prøve igen :-)

Er lettet lige nu, lidt nervøs og urolig og glæder mig bare til det er overstået. Men tak til jer alle som har støttet og håbet og bakket op - det har været rigtig rart!

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

sld skriver:

Åh hvor er jeg ked af at høre at du skal vente endnu en dag. 

Jeg skal scannes i morgen kl 16.15, og har det bare så dårligt og er så bange!!!! 

Føler virkelig med dig og tak fordi du har delt sin historie. 

Jeg krydser virkelig fingre for os begge. 

Håber på positiv opdatering fra dig i morgen så 

Kram fra en ligestillet 

Hvordan gik det dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.