Så er der kommet en afklaring.. Jeg mødte op på hospital og fik at vide at hcg tallet fra blodprøver er faldet fra 9000 til 5000 fra torsdag til mandag - abort er igang. Han spurgte om jeg havde blødt mere og det ku jeg sige ja til, gjorde jeg igår af 2 pletblødninger og her til morgen.. Og jeg har jo været forberedt på at det nok var den vej det gik.
Han scannede mig og jeg fik med egne øjne at se at fostersæk er skrumpet og fosteret var næsten væk - så der var ingen tvivl, hvilket var en lettelse for mig!
Har fået 4 stikpiller og smertestillende med hjem og dem tog jelække 13 og sku så ligge i sengen i en time. Og så burde det værste blive overstået idag og i nat. Kan gøre ondt og nive en del så det jeg forberedt på - det skabare overstås!
Torsdag i næste uge ska jeg så til scanning igen og tjekkes at alt erude og er det det, er det overstået og så ka vi faktisk prøve igen :-)
Er lettet lige nu, lidt nervøs og urolig og glæder mig bare til det er overstået. Men tak til jer alle som har støttet og håbet og bakket op - det har været rigtig rart!
Anmeld