Ohhh hvor kender jeg godt den der væmmelige ventetid hvor man bare slet ikke ved hvad man skal regne med. Men det er altså stadig ok at håbe...
Jeg er gravid nu, og i denne graviditet begyndte jeg at bløde rigtig voldsomt da jeg var omkring 6.3. Min læge undersøgte mig og sendte mig videre til scanning og blodprøver på sygehuset.
En indvendig scanning viste et bitte lille foster, men de kunne ikke sige med sikkerhed om der var hjerteblink, eller om det var nogle af de omkringliggende vener der blinkede, så jeg fik at vide at jeg skulle komme igen ugen efter, og i mellemtiden tog de blodprøver hver 3 dag for at følge mit HCG.
Ugen efter blev vi scannet igen (også indvendigt) og her kunne man se et fint lille foster med flot hjerteblink. Mine blodprøver havde desuden vist et super højt HCG niveau, så formodningen er at jeg har ventet tvillinger, men at den ene er gået til og at jeg derfor har blødt.
Men altså, til trods for indvendig scanning var jeg 7+2 før man med sikkerhed kunne konstatere hjerteblink.
Anmeld