Gravid og har blødt, scanning idag minus hjerteblink, men..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

vil først lige starte med at give dig et stooort

det er bare så forfærdeligt at opleve sådan noget... har selv været der. Har mistet 2 gange før denne graviditet.
Jeg er nu ret sikker på at hvis du er omkring uge 7 eller 8 så burde de kunne se hjerteblink

begge gange har de kunne se hjerteblink ved mig ved 6+0 dog nogengange kan det være liiiiidt senere men vidst ikke meget......

Ved hvor ked af det du sikkert er lige nu og det er super hårdt!!!!!!

stadig for at du bare ikke er så langt henne......

Tak for dit svar og tak fordi du krydser!! Får brug for det.. Største udfording lige nu blir at sku vente til mandag! Så må jeg ta næste udfordring derfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hejsa,

Jeg er rigtig ked af det lige nu.. oplevede iaftes at jeg begyndte at bløde lidt og det var det samme her til morgen + lidt mens. agtige smerter. Ringede til læge som henviste til scanning og forberedte mig på, at det KAN være en truende abort..

Jeg havde sidste 1. menstruationsdag d. 10. november. Har været til scanning på privatklinikker 2 gange.. første gang d. 29.12 - her kunne hun intet se, regnede med den var for lille. Scannet igen d. 7.1 - her kunne man se graviditet havde udvilket sig, der var et lille sort hulrum med fostervand og lille blommesæk, men hun kunne ikke se hjerteblink. Scannede udvendigt fra begge gange, kunne ikke tilbyde indvendigt.

Jeg var selv til 1. lægebesøg i tirsdags og her fortalte jeg om scanninger og fik henvisning til tryghedsscanning i næste uge.

Idag har jeg så været til scanning pga. lille blødning og der fik jeg vist livmoder med lille foster i, men lægen sagde han ikke kunne se hjerteblink...

I og med jeg oplevede en positiv g-test d. 8 december, så mente han at man burde kunne se hjerteblink nu.. så jeg skulle forberede mig på, at graviditeten er gået i stå. Han ville dog være sikker, så har taget blodprøve og så skal jeg ha taget en ny mandag morgen og så kan de se om det her HCG halløj stiger eller falder.. men skulle nok forberede mig på det ville være faldende... men jeg KAN stadig håbe sagde han, men må nok forberede mig på at det er gået i stå...

Er SÅ ked af det lige nu  og ved ikke hvad jeg skal tro eller håbe. Hvornår SKAL man kunne se hjerteblink ved indvendig scanning?
Hvor langt er jeg overhovedet hene, hjælp? - hvis jeg stod med positiv g-test i hånden d. 8 december.. så er befrugtning nok sket tidligst en uge før.. så jeg vil tro jeg reelt er i uge 7 eller 8, fra befrugtning? Det svært at finde ud af...

Hvad ville i tro og regne med..? ved slet ikke hvordan jeg skal have det lige nu.. lort

har flere veninder der har fået samme melding og har endt med en baby.

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

har flere veninder der har fået samme melding og har endt med en baby.

Er Det rigtigt?? 

Vil du ikk fortælle lidt om deres historier? 

Anmeld

12. januar 2012

l.kjoeller

Er Det rigtigt?? 

Vil du ikk fortælle lidt om deres historier? 

Havde en veninde der styrt blødte og ved skanning kunne de ikke se hjerteblink. De blev ved at tage blodprøver som steg og på dagen for udskrabning var der hjerteblink. anden veninde blødte også og der kunne man heller ikke se hjerteblink før sidste øjeblik. Siger ikke det er tilfældet men man kan jo håbe

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Havde en veninde der styrt blødte og ved skanning kunne de ikke se hjerteblink. De blev ved at tage blodprøver som steg og på dagen for udskrabning var der hjerteblink. anden veninde blødte også og der kunne man heller ikke se hjerteblink før sidste øjeblik. Siger ikke det er tilfældet men man kan jo håbe

Ja har ikk andet at klynge mig til end håb, så det vil jeg prøve at bevare til mandag. Håb på det bedste men vil prøve at være forberedt på det værste..

Hvor langt henne var dine veninder? Utrolige historier må ha været hårdt at gennemgå!

Anmeld

12. januar 2012

sarahb

Anonym skriver:

Tak for de søde ord

Men er der mon nogen der ved, hvor langt man skal være henne for at se hjerteblink ved scanning?

og tæller man fra sidste 1. mens dag eller fra undfangelsestidspunktet? - synes det gør en forskel i dette tilfælde, af hensyn til om man burde ku se hjerteblink eller ej..

Håber nogen ved det

Stort kram til dig.
Ved ikk hvornår man ka se hjerteblink, men du tæller fra første sidste mens dag og så uger frem..

Anmeld

12. januar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Ja har ikk andet at klynge mig til end håb, så det vil jeg prøve at bevare til mandag. Håb på det bedste men vil prøve at være forberedt på det værste..

Hvor langt henne var dine veninder? Utrolige historier må ha været hårdt at gennemgå!

Man troede heller ikke min graviditet blev til noget på trods af jeg ikke blødte. Så ved godt det er hårdt at vente på det. som du selv siger kan man kun forsøge at forblive positiv. håber det bedste for dig hvertfald

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Man troede heller ikke min graviditet blev til noget på trods af jeg ikke blødte. Så ved godt det er hårdt at vente på det. som du selv siger kan man kun forsøge at forblive positiv. håber det bedste for dig hvertfald

TaK skal du have!

Anmeld

12. januar 2012

JH12

Har desværre ikke så  meget styr på alt det der.. Men det lyder som en frygtelig omgang, så ville ikke bare læse uden at sende en kæmpe krammer

Anmeld

13. januar 2012

Anonym trådstarter

Hejsa, så er jeg her igen... det fylder så ENORMT meget i mit hoved alt det her, så det er svært at tænke på andet...

MEN... har tænkt og regnet og regnet og tænkt på følgende...

Jeg TROR min ÆL lå lige efter d. 25.11... og der dyrkede vi sex. Sædceller ka jo holde sig op til 3 dage ik ? Så lad os sige de er hoppet på æg mandag d. 28 fx...

Så hvis man tæller derfra, så vil jeg jo igår da jeg blev scannet være - 6+3 uger henne??
KAN det så ikk godt være muligt, sådan helt fakta-baseret.... - at det har været for tidligt at se hjerteblink??

Jeg bløder slet ikk mere idag og gjorde jeg heller ikke igår aftes. Og det som har været var først noget rødt og så brunligt og ikke mere end maks et trusseindlæg.

Men hvad TROR i, hvis vi siger jeg har været 6+3 - SKAL man nødvendigvis kunne se hjerteblink der?

håber nogen vil svare...

Jeg lever i håbet... kæft der er længe til mandag hvor jeg ska ha taget 2 blodprøve! Hvordan undgår man sindssyge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.