Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chesecake skriver: Ok, den er desværre udsolg, jeg har ikke så mange af hver motiv tilbage.
Ok, den er desværre udsolg, jeg har ikke så mange af hver motiv tilbage.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PT skriver: Ok. Så springer jeg over
Ok. Så springer jeg over
Hej, jeg har fundet en mindre udgave af Jungle Safari, med 21 wallstickers, til 60,- dkk. hvis der er
Har kun få st. tilbage
hvad koster billede 1
Maja88 skriver: hvad koster billede 1
Jeg har desværre lige solgt de sidste af Fisher Price wallstickers. Har du kigged pa min hjemmeside, der er nogle forskellige wallstickers der
Chesecake skriver: Jeg har desværre lige solgt de sidste af Fisher Price wallstickers. Har du kigged pa min hjemmeside, der er nogle forskellige wallstickers der
på din hjemmeside kan jeg se du har sådan en med en måle giraf?? eller er de solgt
Maja88 skriver: på din hjemmeside kan jeg se du har sådan en med en måle giraf?? eller er de solgt
Hej,
Den er desværre ogsa solgt. ikke noget anden som du kunne tænke dig?? Under Sea Adventure er ogsa meget söt og farverigt
Chesecake skriver: Hej, Den er desværre ogsa solgt. ikke noget anden som du kunne tænke dig?? Under Sea Adventure er ogsa meget söt og farverigt
nej desværre.. hendes værelse har lidt jungletema
Maja88 skriver: nej desværre.. hendes værelse har lidt jungletema
Jeg har wallstickers med jungletheme lige som i Jungle Safari til 90,- med 21 stickers på. Er det noget du kunne bruge?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128