Flotte wallstickers og selvklæbende billedrammer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5.419 visninger
49 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

Chesecake

Jeg har mange flotte og  forskellige wallstickers til børneværelset, men der er ikke så mange tilbage så det er først til møllen!!!

F.x. Prinsesse, Funky Flowers, Jungle Safari, Under sea adventure eller Out of space.

Også flotte alfabet stikers, søde hjerte stickers, ailiens, flotte selvklæbende  billedramme, pris fra 50,-

Kig på min hjemmeside og se de forskellige motiver, f.x. ,,Room make over kit,, som alle kommer i en flot æske som indeholder 4 store arker med 44-65 individuelt wallstickers.  Kig forbi!

www.nananabubu.com/FunToSee.

Vis I har forespørgsle så kan I sende e-mail til nananabubu@nananabubu.com

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Chesecake

Klistermærkerne er nemme at få af og kan bruges igen og igen.

Velegnet til glatte overflader som f.eks. væg, skabslåge, sengegavl, skrivebord, reol, spejle, vinduer osv.

Toler vand og vask!

Anmeld

13. januar 2012

Mysla

Flotte wallstickers  

Jeg vil gerne købe out of space, funky flowers og  alphabet lower case.  Hvordan betaler jeg?

Anmeld

13. januar 2012

Chesecake

Mysla skriver:

Flotte wallstickers  

Jeg vil gerne købe out of space, funky flowers og  alphabet lower case.  Hvordan betaler jeg?

Super, jeg sender dig pb

Anmeld

13. januar 2012

Nemesis

Er priserne dem som står på siden??

:-) Sisse

Anmeld

13. januar 2012

Chesecake

Nemesis skriver:

Er priserne dem som står på siden??

:-) Sisse

Ja de er som står der, i hvert fald på Princess, Fisher Price, Under Sea Adventure  og Jungle Safari æskerne.

Men på de andre kan man måske forhandle lidt om prisen  

Anmeld

13. januar 2012

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Kunne godt tænke mig at vide hvor store de røde hjerter er, kan jeg ikke finde oplysninger om på siden?

Jeg er også interesseret i Flower Power, også gerne nogle oplysninger på dem  Ser ud til der er en fejl på hjemmesiden, kan i hvert fald ikke se oplysninger på dem. Der kommer nogle rammer frem når man trykker "details"

Anmeld

13. januar 2012

Chesecake

Rikke skriver:

Kunne godt tænke mig at vide hvor store de røde hjerter er, kan jeg ikke finde oplysninger om på siden?

Jeg er også interesseret i Flower Power, også gerne nogle oplysninger på dem  Ser ud til der er en fejl på hjemmesiden, kan i hvert fald ikke se oplysninger på dem. Der kommer nogle rammer frem når man trykker "details"

Hej Rikke,

Det har været lidt problem med at se ,,details,, på siden, har noget at gøre med hvilken browser man bruger.  Tror det fungere best i Firefox.  

Du kan også se disse wallstickers hos Fun To See i UK  http://www.funtosee.co.uk/

Men de røde hjerte er 2.5cm x 9.6cm og jeg sætter billede af arkerne fra Funky Flowers her hvor der står størrelsen af klistermærkerne....de er mange, STORE og flotte. 

Jeg har dem selv ude på min havebænk, min affaldsholder og på min postkasse, da de tåler vel vand og vind 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. januar 2012

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Chesecake skriver:

Hej Rikke,

Det har været lidt problem med at se ,,details,, på siden, har noget at gøre med hvilken browser man bruger.  Tror det fungere best i Firefox.  

Du kan også se disse wallstickers hos Fun To See i UK  http://www.funtosee.co.uk/

Men de røde hjerte er 2.5cm x 9.6cm og jeg sætter billede af arkerne fra Funky Flowers her hvor der står størrelsen af klistermærkerne....de er mange, STORE og flotte. 

Jeg har dem selv ude på min havebænk, min affaldsholder og på min postkasse, da de tåler vel vand og vind 

De er godt nok flotte  

Hvad skal du have for 2 ark blomster og 1 ark hjerter, incl porto?

Anmeld

13. januar 2012

Chesecake

Rikke skriver:

De er godt nok flotte  

Hvad skal du have for 2 ark blomster og 1 ark hjerter, incl porto?

Du mener to æsker af Funky Flowers vel?  De kommer i 4 arker pr. æske (selv om billedet viser det hele på en ark...så er det faktiskt 4 arker)   Du kan få det hele for 600,- er du ok med det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.