Flotte wallstickers og selvklæbende billedrammer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
16. januar 2012

Chesecake

Chesecake skriver:

Bogstaverne kommer som abc... til 60,- kr. eller ABC til 129,- kr.

Dvs. at du køber de hele alphabet

Glemte størrelsen;

abc alphabet er 5 cm.

ABC alphabet er 9 cm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Kløver

Chesecake skriver:

Klistermærkerne er nemme at få af og kan bruges igen og igen.

Velegnet til glatte overflader som f.eks. væg, skabslåge, sengegavl, skrivebord, reol, spejle, vinduer osv.

Toler vand og vask!

Kan de sidde fast på mere ru tapet, som filt tror jeg det hedder, som er malet

Anmeld

16. januar 2012

Chesecake

Maja84 skriver:

Kan de sidde fast på mere ru tapet, som filt tror jeg det hedder, som er malet

Jeg tror at de sidder best på glatte overflader, så tapet er ikke det mest perfekte underlag desværre.  Men måske hvis det er helt rent og man presser stickerene godt fast på.....

Anmeld

16. januar 2012

Kløver

Chesecake skriver:

Jeg tror at de sidder best på glatte overflader, så tapet er ikke det mest perfekte underlag desværre.  Men måske hvis det er helt rent og man presser stickerene godt fast på.....

Ærgeligt men ja så er det nok ikke noget vi kan bruge, da svigerne har haft sat det der tapetfilt op alle steder, vi har prøvet med sådan en bord men kunne ikke sidde fast, men kunne jo være de her kunne ;-)

Anmeld

17. januar 2012

Chesecake

Maja84 skriver:

Ærgeligt men ja så er det nok ikke noget vi kan bruge, da svigerne har haft sat det der tapetfilt op alle steder, vi har prøvet med sådan en bord men kunne ikke sidde fast, men kunne jo være de her kunne ;-)

Jeg har et værelse som har enslags tapet på væggerne og der har jeg sat nogle wallstickers op.  De har holde fra i august så måske kunne det også holde hos jer  

Jeg tror hvis væggen er rent og man presser klistermærkene rigtig god på så ville det være ok. det er det hos mig i hvert fald.  Men jeg ved selfølgeligt ikke hvad for en tapet I har.

Anmeld

17. januar 2012

Chesecake

Chesecake skriver:

Jeg har et værelse som har enslags tapet på væggerne og der har jeg sat nogle wallstickers op.  De har holde fra i august så måske kunne det også holde hos jer  

Jeg tror hvis væggen er rent og man presser klistermærkene rigtig god på så ville det være ok. det er det hos mig i hvert fald.  Men jeg ved selfølgeligt ikke hvad for en tapet I har.

Jeg har en billede fra den tapetede vægg som jeg har sæt stickers på, hvis du forstørrer billedet så kan du se tapetet bedre, det har været der fra i august og holder ok.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Den med Animals of the jungle - hvad koster den, og hvor mange er der i en pakke?

Anmeld

17. januar 2012

Chesecake

PT skriver:

Den med Animals of the jungle - hvad koster den, og hvor mange er der i en pakke?

Jeg regner med at du mener Fisher Price Animal of the Rainforest wallstickers, de koster 400,-  plus porto. 

Jeg har kun et stk. tilbage

Anmeld

17. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Chesecake skriver:

Jeg regner med at du mener Fisher Price Animal of the Rainforest wallstickers, de koster 400,-  plus porto. 

Jeg har kun et stk. tilbage

Nej, det var jungle safari, jeg mente

Anmeld

17. januar 2012

Chesecake

PT skriver:

Nej, det var jungle safari, jeg mente

Ok, den er desværre udsolg, jeg har ikke så mange af hver motiv tilbage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.