Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chesecake skriver: Du mener to æsker af Funky Flowers vel? De kommer i 4 arker pr. æske (selv om billedet viser det hele på en ark...så er det faktiskt 4 arker) Du kan få det hele for 600,- er du ok med det?
Du mener to æsker af Funky Flowers vel? De kommer i 4 arker pr. æske (selv om billedet viser det hele på en ark...så er det faktiskt 4 arker) Du kan få det hele for 600,- er du ok med det?
Øhh, troede priserne på hjemmesiden galdt, altså henholdsvis 50 kr og 60 kr??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rikke skriver: Øhh, troede priserne på hjemmesiden galdt, altså henholdsvis 50 kr og 60 kr??
ok. troede du mente Funky Flowers men det er Flower Power du mener De er meget mindre, ca 5 x 5 cm.
Du kan få dem og hjertene til 90 kr. hvis du vil
Nitz - <3 David skriver: Jeg er meget interesseret i den med jungle safari, og ABC (den med de blå/røde/hvide bogstaver.. Har du flere af dem?
Jeg er meget interesseret i den med jungle safari, og ABC (den med de blå/røde/hvide bogstaver.. Har du flere af dem?
Hej,
Jeg har en æske af Jungle Safari og et sæt af de røde, blå og hvide abc.
Chesecake skriver: Hej, Jeg har en æske af Jungle Safari og et sæt af de røde, blå og hvide abc.
Nitz - <3 David skriver: det lyder godt, gcordan klare vi betaling osv?
det lyder godt, gcordan klare vi betaling osv?
Har lige sent dig en pb
Har lige fåed pakken og ville bare sige tak for overraskelse som følgte med Jeg glæder mig til at sætte klistermærkene op hos min pige
Mysla skriver: Har lige fåed pakken og ville bare sige tak for overraskelse som følgte med Jeg glæder mig til at sætte klistermærkene op hos min pige
Glad at du er glad God arbejdslyst!!
Chesecake skriver: Klistermærkerne er nemme at få af og kan bruges igen og igen. Velegnet til glatte overflader som f.eks. væg, skabslåge, sengegavl, skrivebord, reol, spejle, vinduer osv. Toler vand og vask!
Klistermærkerne er nemme at få af og kan bruges igen og igen.
Velegnet til glatte overflader som f.eks. væg, skabslåge, sengegavl, skrivebord, reol, spejle, vinduer osv.
Toler vand og vask!
hVAD SKAL NAVNET cELINA KOSTE I DE LYSE MINT FARVER? OG HVOR MEGET MÅLER HVERT BOGSTAV
Bogstaverne kommer som abc... til 60,- kr. eller ABC til 129,- kr.
Dvs. at du køber de hele alphabet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128