Passer I på vægten eller lader I stå til??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Mor til L&S

NNL skriver:

Hej piger

Jeg er lidt nysgerrige og håber nogen vil dele Passer I på vægten og tænker over hvad I spiser under graviditeten eller udnytter I muligheden for at spise hvad I har lyst til??

Her har jeg nu taget 8-9 kg på, og jeg er 23+1 i dag. Det meste sidder heldigvis på maven, men jeg synes det er en del kg! Jeg er slank, så jeg ved godt at der skal komme nogle kg på, og de første 5 kom rigtig hurtigt... (55 kg før graviditet, 165 cm).

Men jer, som forsøger at holde styr på vægtøgningen, hvad gør I?? Jeg er jo sulten konstant, holder mig som regel fra de søde sager, men vil så gerne nøjes med +15 kg

Kram fra NNL

Jeg er normal af vægt og ved min 1. graviditet tænkte jeg ikke super meget over det, men lidt og tog kun 11 kg på

Nu er jeg i uge 15 og har taget knap 3 kg på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Gaia

Første graviditet tog jeg 25 kg på. I denne har jeg fra startvægten tager 4 kg på  Er 26+0. Er godt tilfreds. Regner man de kilo med som jeg smed i begyndelsen er vægtøgningen 6 kg. Håber at kunne holde mig under 12 kg denne gang.  

Anmeld

12. januar 2012

Vinker

Sidste gang passede jeg ikke på vægten. Jeg tænkte at man da netop skulle ha lov at spise det der stykke kage ekstra fordi man jo alligevel ikke rigtig kunne se det.... dog havde jeg meget kvalme de første par mdr så der kunne jeg bare ikke få ret meget ned udover chokolade og boller

endte på 17+

denne gang vil jeg gerne passe lidt på så vidt jeg kan for det er sidste graviditet og vil derfor ikke være glad for at skulle kæmpe med for mange kilo bagefter. Maven blir også lidt pænere når man er gravid hvis ikke man tar alt for meget på.

Meeeen lad os nu se hvordan det hele udvikler sig - kan være svært selv at kontrollerer det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.