NNL skriver:
Hej piger
Jeg er lidt nysgerrige og håber nogen vil dele
Passer I på vægten og tænker over hvad I spiser under graviditeten eller udnytter I muligheden for at spise hvad I har lyst til??
Her har jeg nu taget 8-9 kg på, og jeg er 23+1 i dag. Det meste sidder heldigvis på maven, men jeg synes det er en del kg! Jeg er slank, så jeg ved godt at der skal komme nogle kg på, og de første 5 kom rigtig hurtigt... (55 kg før graviditet, 165 cm).
Men jer, som forsøger at holde styr på vægtøgningen, hvad gør I??
Jeg er jo sulten konstant, holder mig som regel fra de søde sager, men vil så gerne nøjes med +15 kg 
Kram fra NNL
Hejsa..
Jeg var også slank og fysisk aktiv iinden jeg blev gravid.. Stoppede dog med træningen da jeg blev gravid.. Havde det ikke godt med træningen..
Men Sådan lidt i forsøgs øjemed, tænkte jeg IKKE over hvad jeg puttede i munden, Selvfølgelig spiste jeg ikke noget der kunne skade baby.. Men forstået på den måde, at havde jeg lyst til slik, spiste jeg det, fik jeg lyst til Mazarinkage (som jeg normalt aldrig har spist) spiste jeg det.. Læser sundhed og ernæring med speciale i ernæring og fysisk aktivitet.. Så tænkte at hvis jeg tog lidt ekstra på, Kunne jeg få en fornemmelse af hvad det vil sige at skulle tabe sig.. For er jo let nok på papiret, men realiteten er en anden..
Jeg tog dog "kun 17 1/2 kg på.. De første 7 røg under fødslen, og de sidte 12 røg efter 3 mdr i forbindelse med min amning.. Så mit lille "forsøg" gik ikke rigtig..
Men det jeg egentlig ville skrive var, at hvis du har været slank inden, og bare ikke tager 20++kg på, så ryger de hurtig af igen efter fødsel
Anmeld