NNL skriver:
Hej piger
Jeg er lidt nysgerrige og håber nogen vil dele
Passer I på vægten og tænker over hvad I spiser under graviditeten eller udnytter I muligheden for at spise hvad I har lyst til??
Her har jeg nu taget 8-9 kg på, og jeg er 23+1 i dag. Det meste sidder heldigvis på maven, men jeg synes det er en del kg! Jeg er slank, så jeg ved godt at der skal komme nogle kg på, og de første 5 kom rigtig hurtigt... (55 kg før graviditet, 165 cm).
Men jer, som forsøger at holde styr på vægtøgningen, hvad gør I??
Jeg er jo sulten konstant, holder mig som regel fra de søde sager, men vil så gerne nøjes med +15 kg 
Kram fra NNL
Jeg startede de første 2-3 måneder med at spise sundere, fordi jeg gerne ville give mit barn den bedste start (og jeg var bange for graviditetssukkersyge, da min mør havde døjet med sukker i urinen, da hun var gravid). Jeg holdt mig fra sukker, spiste flere grøntsager osv. Derfor startede jeg med at tabe mig 3,5 kg. (startede på 68 kg og er 165 cm.).
Men må indrømme at som tiden gik, er jeg gået tilbage til normal kost (altså nogenlunde det samme som før jeg blev gravid) og jeg har også en sød tand, som bliver plejet (prøver dog stadig at gøre det med måde

. Jeg spiser stort set aldrig junkfood og spiser rimelig varieret (har slet ikke haft underlige madlyster/madlede osv.), så jeg lever nok egentlig relativt sundt, dog uden at være fanatisk.
Og nu siger vægten ca. 79 kg. (34+6), så der er røget 11 kg. på indtil videre og det synes jeg er meget passende og det hele sidder midt på maven 
Anmeld