Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg startede på 68,9 kg da jeg så var i uge 17 vejede jeg 63nu er jeg 18+4 og veher 63,5 Så jeg har tabt næsten 6 kg og har kun taget ½ på bagefter
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Darling<3 skriver: Så må du på løbebåndet, eller en tur udenfor med den lille En af mine veninder vejer 30 kilo for meget og det er over et år siden hun fødte den sidste, så 8 kilo er ikke meget..
Så må du på løbebåndet, eller en tur udenfor med den lille En af mine veninder vejer 30 kilo for meget og det er over et år siden hun fødte den sidste, så 8 kilo er ikke meget..
Darling<3 skriver: Puuuh, 8 kilo er altså meget at tabe, synes jegBliver bare mere og mere bekymret når manden kommentaere det og jeg ikke kan ringe til læge eller min kommende JM..Men din sidste linie var rigtig rar at høre, for jeg er langt fra dårlig - så baby må have det superOm ikke andet finder jeg ud af det om 3 dage, da skal vi til kønsskanning
Puuuh, 8 kilo er altså meget at tabe, synes jegBliver bare mere og mere bekymret når manden kommentaere det og jeg ikke kan ringe til læge eller min kommende JM..Men din sidste linie var rigtig rar at høre, for jeg er langt fra dårlig - så baby må have det superOm ikke andet finder jeg ud af det om 3 dage, da skal vi til kønsskanning
det syntes jeg også, og det var grunden til jeg kontaktede lægen. men han sagde at der ikke var grund til bekymring så længe jeg selv havde det godt og min væskebalance var i orden.
Darling<3 skriver: Hvor høj er du??Det lyder til at du var meget tynd inden du blev gravid!!
Hvor høj er du??Det lyder til at du var meget tynd inden du blev gravid!!
jeg er også en lille lort. jeg er 160 høj
Darling<3 skriver: Send gerne nogle kilo til DK, hehe...I den sidste ende er det jo fint, ikke at tage på som sådan, men jeg ville nu gerne ligge i plus alligevel, bare 2-3 kilo, hehe...Håber dog ikke jeg ender med at have 30 ekstra kilo, de skal jo af igen Hehe...
Send gerne nogle kilo til DK, hehe...I den sidste ende er det jo fint, ikke at tage på som sådan, men jeg ville nu gerne ligge i plus alligevel, bare 2-3 kilo, hehe...Håber dog ikke jeg ender med at have 30 ekstra kilo, de skal jo af igen Hehe...
haha mere end gerne jeg giver julemåneden skylden for min stor +vægt så nu skal der passes på, for sum du siger, det skal jo af igen
mon ikke det kommer? men kan jo rigtigt godt forstå dig puhaaa for at hverken du eller jeg kommer derop
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128