Hjælp piger - vægt:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

Maja88

1.5kg mener jeg og endte med 21 i alt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Darling<3

gravid20 skriver:

jeg tabte 7 kg til uge 19 (først der kom der vægt på) grunden var at jeg slet ikke var i stand til at få mad ned overhoved.. og knækkede mig hver gang jeg forsøgte at spise.. men bare rolig, baby tager hvad den skal bruge.. og bare rolig, de der træls kg. de skal nok komme når baby for alvor begynder at vokse  

Min kvalme er overstået, så det kan ikke skyldes det!

Spiser hvad jeg har lyst til, når jeg har lyst - men det virker ikke, ellers er baby fandeme sulten Hehe...

Jeg mener at baby skulle være omkring 15 cm nu her, - føler mig bare på virkelig bar bund og kan ikke ringe til min læge

Anmeld

9. januar 2012

lailamik

Darling<3 skriver:

Kan jeg ikke få nogle kilo af dig??

Ville hellere have taget 2 på end at tabe 2

Føler bare jeg gør noget "forkert" siden der intet sker, er 15+0 idag...

Ihhh det må du meget gerne 

Kan jeg godt forstå, man vil jo sin lille det bedste

men tro mig! du bliver så glad for det bagefter om nu du er en af de heldige der kun tager +5-8 kg på ville ønske jeg var..

Anmeld

9. januar 2012

anmaj

jeg tabte mig også flere kilo i det første trimester.. min læge var rigtig sød og hjælpsom... han kunne ikke helt svare på mine spørgsmål og ringede så til fødegangen hvor han fik at vide at barnet skulle nok få den næring det havde brug for og så var det bare mig der manglede lidt ekstra mad...

men jeg vil selvfølgelig ikke sige at det er sådan i dit tilfælde, men tror det skulle være meget værre end 2 kilo..

spørg din jordemoder, de plejer at være gode til at snakke en til ro..

Anmeld

9. januar 2012

Trolde_mor

Med Kian tabte keg 7 kg. de første 3 mdr. og i denne graviditet svinger jeg melleem 2 og kg.

Gør intet, andet end at jeg spiser lidt mindre, grundet kvalme og opkast.

Tog med Kian 12 kg på i sidste halvdel, og smed 11 kg. en uge efter fødsel.

Så jeg taber mig i starten og tager på i slutningen.

Så ingen grund tilat bekymre dig, den lille i maven spiser først og skal nok få og kan jo være du ligesom mig tager på i sidste halvdel

Anmeld

9. januar 2012

Darling<3

lailamik skriver:

Ihhh det må du meget gerne 

Kan jeg godt forstå, man vil jo sin lille det bedste

men tro mig! du bliver så glad for det bagefter om nu du er en af de heldige der kun tager +5-8 kg på ville ønske jeg var..

Send gerne nogle kilo til DK, hehe...

I den sidste ende er det jo fint, ikke at tage på som sådan, men jeg ville nu gerne ligge i plus alligevel, bare 2-3 kilo, hehe...

Håber dog ikke jeg ender med at have 30 ekstra kilo, de skal jo af igen Hehe...

Anmeld

9. januar 2012

Darling<3

anmaj skriver:

jeg tabte mig også flere kilo i det første trimester.. min læge var rigtig sød og hjælpsom... han kunne ikke helt svare på mine spørgsmål og ringede så til fødegangen hvor han fik at vide at barnet skulle nok få den næring det havde brug for og så var det bare mig der manglede lidt ekstra mad...

men jeg vil selvfølgelig ikke sige at det er sådan i dit tilfælde, men tror det skulle være meget værre end 2 kilo..

spørg din jordemoder, de plejer at være gode til at snakke en til ro..

Min læge holder ferie og jeg har ikke haft en JM endnu, så ingen at ringe til

Eller havde jeg hængt i røret, hehe..

Tror du at jeg vil kunne ringe på fødegangen nu hvor jeg ikke har andre at kontakte??

Pyt med om jeg mangler mad, bare den lille ikke gør, vil jo ikke give baby en trist start på livet!!

Anmeld

9. januar 2012

LilleMie

Darling<3 skriver:

Hvor langt er du henne nu, med de ?10 kilo??

Jeg har ikke fået mig en Jm endnu og min læge holder stadig juleferie

Altså jeg spiser 2 gange om dagen, hvilket jeg altid har gjort Dyrker intet motion, og tænker ikke over om jeg lever sundt mht kosten

Synes bare jeg ser flere herinde have tager de første kilo på nu, det vil jeg jo også gerne Hehe...

Jeg er 34+ nu og håber ikke der kommer, så mange flere kilo nu 

Jeg er sikker på, at din baby får, hvad den skal have. Og som du selv skriver et andet sted, så har du lige set for 2 uger siden til NF, at den trives. Bare vent, kiloen skal nok komme snigende !

Anmeld

9. januar 2012

Francisca

Der er ingen grund til at bekymre sig.

jeg tabte mig også i starten men min baby vokser fint og har det super godt. som sagt er det meget forskelligt om man taber sig i starten eller tager på. så længe du bare spiser som du hele tiden har gjort.

barnet skal nok tage det den har brug for, og hvis du så ikke spiser specielt meget så der jo ikke meget tilbage til dig

havde en veninde som tabte 10kg og hun tog det hele på igen plus 10kilo ekstra. så bare tag det roligt

Anmeld

9. januar 2012

Filippa & Liva

Vær du bare rolig, da jeg var gravid og 14 uger henne havde jeg tabt mig 7 kg pga. kvalme og opkast, og bebse derinde havde det strålende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.