Hjælp piger - vægt:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

Darling<3

LilleMie skriver:

Jeg er 34+ nu og håber ikke der kommer, så mange flere kilo nu 

Jeg er sikker på, at din baby får, hvad den skal have. Og som du selv skriver et andet sted, så har du lige set for 2 uger siden til NF, at den trives. Bare vent, kiloen skal nok komme snigende !

Det er da heller ikke meget med 10 kilo, det lyder som en god vægt!

Ja det er 2 uger siden, men der kan jo ske meget på 2 uger, hvilket jeg selvfølgelig ikke håber!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Darling<3

Francisca skriver:

Der er ingen grund til at bekymre sig.

jeg tabte mig også i starten men min baby vokser fint og har det super godt. som sagt er det meget forskelligt om man taber sig i starten eller tager på. så længe du bare spiser som du hele tiden har gjort.

barnet skal nok tage det den har brug for, og hvis du så ikke spiser specielt meget så der jo ikke meget tilbage til dig

havde en veninde som tabte 10kg og hun tog det hele på igen plus 10kilo ekstra. så bare tag det roligt

Jeg sidder bare uden læge eller JM, så må jo spørge herinde, og begynder at blive lidt pyller jo

Overvejer snart at hente nogle vamle flødekager, bare for at tage en liiiiille smule på, høhø

Tabte hun 10 kilo??
Shiiit det var meget, men at hun så tog dem og 10 ekstra på, var jo egenligt meget fint - slut 10 er vel en ok graviditetsvægt??

Anmeld

9. januar 2012

rogerrasch

Darling<3 skriver:

Kan du huske hvad du ca vejede da du var i 14 uge??

Hvor meget havde du taget på, på daværende tidspunkt??

Jeg er ved at være lidt bekymret for om der er noget galt med mig eller baby, har ikke taget et eneste gram på endnu - kun tabt 2 kilo

Kram Sabrina

jeg er i uge 35 nu og har taget 15 kg på indtil videre og det kan ikke ses på mig vejer 59,5 som højgravid

Anmeld

9. januar 2012

LilleMie

Darling<3 skriver:

Det er da heller ikke meget med 10 kilo, det lyder som en god vægt!

Ja det er 2 uger siden, men der kan jo ske meget på 2 uger, hvilket jeg selvfølgelig ikke håber!!!

Jeg tror ikke, du skal bekymre dig ! Jeg ved godt, det er let at sige (for med de små størrelser følger der masser af bekymringer med!), men prøv at slappe af og bare glæd dig over, at du ikke har taget så meget på! 

Jeg valgte at glæde mig over, at jeg ikke havde taget på i starten og baby har det fantastisk i dag (hvis jeg skal dømme ud fra aktiviteten derinde ). Og tak for komplimentet , jeg synes også 10 kg. er en fin vægt på nuværende tidspunkt, især fordi de sidder lige midt på maven !

Anmeld

9. januar 2012

Francisca

Darling<3 skriver:

Jeg sidder bare uden læge eller JM, så må jo spørge herinde, og begynder at blive lidt pyller jo

Overvejer snart at hente nogle vamle flødekager, bare for at tage en liiiiille smule på, høhø

Tabte hun 10 kilo??
Shiiit det var meget, men at hun så tog dem og 10 ekstra på, var jo egenligt meget fint - slut 10 er vel en ok graviditetsvægt??

hehe. en omgang flødekager ville da være lækkert

ja 10kg er helt fint, man siger mellem 10 og 15kg er det ''normale'' at tage på. så du skal nok nå det der er jo nogle måneder endnu

Anmeld

9. januar 2012

Darling<3

rogerrasch skriver:

jeg er i uge 35 nu og har taget 15 kg på indtil videre og det kan ikke ses på mig vejer 59,5 som højgravid

Hvor høj er du??

Det lyder til at du var meget tynd inden du blev gravid!!

Anmeld

9. januar 2012

Darling<3

LilleMie skriver:

Jeg tror ikke, du skal bekymre dig ! Jeg ved godt, det er let at sige (for med de små størrelser følger der masser af bekymringer med!), men prøv at slappe af og bare glæd dig over, at du ikke har taget så meget på! 

Jeg valgte at glæde mig over, at jeg ikke havde taget på i starten og baby har det fantastisk i dag (hvis jeg skal dømme ud fra aktiviteten derinde ). Og tak for komplimentet , jeg synes også 10 kg. er en fin vægt på nuværende tidspunkt, især fordi de sidder lige midt på maven !

Ja det er sku egenligt utroligt at vi gerne vil have børn, for nøj hvor starter alle bekymringerne altså tidligt, og det går bare aldrig over Hehe...

Må prøve om jeg kan finde lidt positivt frem i de tabte kilo ( ville gerne have tabt mig inden, men da ikke under

Jeg håber at kunne slutte et sted mellem 10-14 kilo, helst ikke højere op - de skal jo væk igen!!

Årh, lige midt på maven, det må se smukt ud!!

Anmeld

9. januar 2012

Darling<3

Francisca skriver:

hehe. en omgang flødekager ville da være lækkert

ja 10kg er helt fint, man siger mellem 10 og 15kg er det ''normale'' at tage på. så du skal nok nå det der er jo nogle måneder endnu

Ja ikke, en flødekage her og der, er nu ikke helt skidt

Håber at kunne slutte på 10-14 kilo, planlægger ikke at skulle være alt for stor efter fødslen

Anmeld

9. januar 2012

LilleMie

Darling<3 skriver:

Ja det er sku egenligt utroligt at vi gerne vil have børn, for nøj hvor starter alle bekymringerne altså tidligt, og det går bare aldrig over Hehe...

Må prøve om jeg kan finde lidt positivt frem i de tabte kilo ( ville gerne have tabt mig inden, men da ikke under

Jeg håber at kunne slutte et sted mellem 10-14 kilo, helst ikke højere op - de skal jo væk igen!!

Årh, lige midt på maven, det må se smukt ud!!

Hvor er du sød, mange tak . Jeg synes selv maven er rigtig fin og lige som jeg havde drømt om, selvom den efterhånden er lidt i vejen 

Er sikker på, du også får en rigtig flot mave og 10 kg. ekstra  Held og lykke med det hele (også bekymringerne!) 

Anmeld

9. januar 2012

JJH

Jeg er i uge 22 og har tabt mig 3 kg nu. da jeg var i uge 14 stod der minus 8 kg. læge og JM sagde det var fint og jeg ikke skulle bekymre mig, så længe jeg ikke kastede alt op eller følte mig svimmel, så fik jeg det næring jeg havde brug for. og baby skulle nok sørge for den selv.

Hvis den lille får for lidt bliver du selv dårlig inden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.