Hjælp piger - vægt:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.003 visninger
44 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

Darling<3

Kan du huske hvad du ca vejede da du var i 14 uge??

Hvor meget havde du taget på, på daværende tidspunkt??

Jeg er ved at være lidt bekymret for om der er noget galt med mig eller baby, har ikke taget et eneste gram på endnu - kun tabt 2 kilo

Kram Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

LilleMie

Jeg startede med at tabe mig 3,5 kilo (pga. sundere kost) og omkring uge 14 var jeg -0,5 i forhold til min startvægt (nu er jeg +10,5, så det kan pludselig gå stærkt).

Der er rigtig mange, der taber sig især i starten pga. kvalme, sundere kost osv. Men de fleste ender i + og det skal du nok også komme til.

Jeg er sikker på, der ikke er noget at være nervøs for, baby skal nok tage hvad den har brug for, så bare du får nok at spise, burde der ingen problemer være 

Og hvis du er meget nervøs, så tag en snak med din læge eller jordemoder 

Anmeld

9. januar 2012

Darling<3

LilleMie skriver:

Jeg startede med at tabe mig 3,5 kilo (pga. sundere kost) og omkring uge 14 var jeg -0,5 i forhold til min startvægt (nu er jeg +10,5, så det kan pludselig gå stærkt).

Der er rigtig mange, der taber sig især i starten pga. kvalme, sundere kost osv. Men de fleste ender i + og det skal du nok også komme til.

Jeg er sikker på, der ikke er noget at være nervøs for, baby skal nok tage hvad den har brug for, så bare du får nok at spise, burde der ingen problemer være 

Og hvis du er meget nervøs, så tag en snak med din læge eller jordemoder 

Hvor langt er du henne nu, med de ?10 kilo??

Jeg har ikke fået mig en Jm endnu og min læge holder stadig juleferie

Altså jeg spiser 2 gange om dagen, hvilket jeg altid har gjort Dyrker intet motion, og tænker ikke over om jeg lever sundt mht kosten

Synes bare jeg ser flere herinde have tager de første kilo på nu, det vil jeg jo også gerne Hehe...

Anmeld

9. januar 2012

JH12

Du skal slet ikke være nervøs, rigtig mange taber sig i starten, tilmeld nogle som gør det hele graviditen..
Det skal sikkert nok vende, også går det hurtigt..

Baby skal nok klare sig, og tage alt hvad h*n har behov for..

Anmeld

9. januar 2012

AnnaB.

Jeg havde taget lige omkring et halvt kg. på i uge 14. Og nu hvor jeg er i 17. uge, har jeg taget 3,5 kg. Uden egentlig at ændre ved ret meget.

Der findes ikke noget "normalt" ift. det med vægten. For nogen går det virkelig stærkt i begyndelsen og for andre til slut... eller midt i... eller i ryk..eller..

Held og lykke med din graviditet

Anmeld

9. januar 2012

lailamik

Der havde jeg tabt mig 1kg. Nu hvor jeg er 29+0 har jeg taget +12kg  

skal siges at jeg også var bekymret på det tidspunkt. Men det vender hurtigt Så intet unormalt der

Anmeld

9. januar 2012

Darling<3

Joyce skriver:

Du skal slet ikke være nervøs, rigtig mange taber sig i starten, tilmeld nogle som gør det hele graviditen..
Det skal sikkert nok vende, også går det hurtigt..

Baby skal nok klare sig, og tage alt hvad h*n har behov for..

Er fandeme kun blevet bekymret fordi min mand bliver ved med at smide mig på vægten Hehe...

Har været grvid før, og i 12 uge havde jeg taget 5!! kilo på, men det er bare laaangt fra det samme denne gang..

Anmeld

9. januar 2012

Darling<3

AnnaB. skriver:

Jeg havde taget lige omkring et halvt kg. på i uge 14. Og nu hvor jeg er i 17. uge, har jeg taget 3,5 kg. Uden egentlig at ændre ved ret meget.

Der findes ikke noget "normalt" ift. det med vægten. For nogen går det virkelig stærkt i begyndelsen og for andre til slut... eller midt i... eller i ryk..eller..

Held og lykke med din graviditet

Synes bare det virker underligt at jeg kun har tabt mig indtil videre, men det er vel bare sådan det skal være

Hvad med symptomer, forsvinder de også helt på et tidspunkt?

Har kan jeg ikke mærke at jeg er gravid, men så den lille til NF for 2 uger siden, der havde den det super!

Orker ikke at blive en pyllerr*v

Anmeld

9. januar 2012

baby012

Darling<3 skriver:

Kan du huske hvad du ca vejede da du var i 14 uge??

Hvor meget havde du taget på, på daværende tidspunkt??

Jeg er ved at være lidt bekymret for om der er noget galt med mig eller baby, har ikke taget et eneste gram på endnu - kun tabt 2 kilo

Kram Sabrina

jeg tabte 7 kg til uge 19 (først der kom der vægt på) grunden var at jeg slet ikke var i stand til at få mad ned overhoved.. og knækkede mig hver gang jeg forsøgte at spise.. men bare rolig, baby tager hvad den skal bruge.. og bare rolig, de der træls kg. de skal nok komme når baby for alvor begynder at vokse  

Anmeld

9. januar 2012

Darling<3

lailamik skriver:

Der havde jeg tabt mig 1kg. Nu hvor jeg er 29+0 har jeg taget +12kg  

skal siges at jeg også var bekymret på det tidspunkt. Men det vender hurtigt Så intet unormalt der

Kan jeg ikke få nogle kilo af dig??

Ville hellere have taget 2 på end at tabe 2

Føler bare jeg gør noget "forkert" siden der intet sker, er 15+0 idag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.