Hjælp piger - vægt:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

Darling<3

JJH skriver:

Jeg er i uge 22 og har tabt mig 3 kg nu. da jeg var i uge 14 stod der minus 8 kg. læge og JM sagde det var fint og jeg ikke skulle bekymre mig, så længe jeg ikke kastede alt op eller følte mig svimmel, så fik jeg det næring jeg havde brug for. og baby skulle nok sørge for den selv.

Hvis den lille får for lidt bliver du selv dårlig inden.

Puuuh, 8 kilo er altså meget at tabe, synes jeg

Bliver bare mere og mere bekymret når manden kommentaere det og jeg ikke kan ringe til læge eller min kommende JM..

Men din sidste linie var rigtig rar at høre, for jeg er langt fra dårlig - så baby må have det super

Om ikke andet finder jeg ud af det om 3 dage, da skal vi til kønsskanning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Ems30

Kan du huske hvad du ca vejede da du var i 14 uge??

Hvor meget havde du taget på, på daværende tidspunkt??

Jeg er ved at være lidt bekymret for om der er noget galt med mig eller baby, har ikke taget et eneste gram på endnu - kun tabt 2 kilo

Kram Sabrina

Du er velkommen til at gå ind på min blog babybite.wordpress.com og se hvordan mine uger gik, både med hensyn til vægt og billeder af min mave 

Og så vil jeg bare sige, tror ikke du skal stresse over det. Vi er alle forskellige og det kan jo være at det først er i den anden halvdel, at du tager en masse på! 

Anmeld

9. januar 2012

Darling<3

Ems30 skriver:

Du er velkommen til at gå ind på min blog babybite.wordpress.com og se hvordan mine uger gik, både med hensyn til vægt og billeder af min mave 

Og så vil jeg bare sige, tror ikke du skal stresse over det. Vi er alle forskellige og det kan jo være at det først er i den anden halvdel, at du tager en masse på! 

Det vil jeg da super gerne, takker

Ej, sådan må du ikke sige - orker ikke at skulle tage 30 kilo på!

Hehe...

Anmeld

9. januar 2012

Ems30

Det vil jeg da super gerne, takker

Ej, sådan må du ikke sige - orker ikke at skulle tage 30 kilo på!

Hehe...

Hehe, jeg tog heller ikke særlig meget på i starten, men nu er jeg +14 and still going strong. Men hvad gør man ikke for den allerede meget højt elskede baby

Anmeld

9. januar 2012

th

Darling<3 skriver:

Kan du huske hvad du ca vejede da du var i 14 uge??

Hvor meget havde du taget på, på daværende tidspunkt??

Jeg er ved at være lidt bekymret for om der er noget galt med mig eller baby, har ikke taget et eneste gram på endnu - kun tabt 2 kilo

Kram Sabrina

minus 5 kilo... men de kom hurtig på til sidst

Anmeld

9. januar 2012

Darling<3

Ems30 skriver:

Hehe, jeg tog heller ikke særlig meget på i starten, men nu er jeg +14 and still going strong. Men hvad gør man ikke for den allerede meget højt elskede baby

Kan ikke komme længere tilbage end til uge 16, men hold nu kæft en fed stil du har dig - og suuuuper flot babyhule...

Jeg nægter at æde mig rund, hehe.. Men 10 kilo må der gerne komme på, altså på sigt

Anmeld

9. januar 2012

Darling<3

th skriver:

minus 5 kilo... men de kom hurtig på til sidst

De skal jo på, på et eller andet tidspunkt

Anmeld

9. januar 2012

th

Darling<3 skriver:

De skal jo på, på et eller andet tidspunkt

ja, men her 6 måneder efter jeg har født mangler jeg stadig at tabede 8 kilo igen

Anmeld

9. januar 2012

Darling<3

th skriver:

ja, men her 6 måneder efter jeg har født mangler jeg stadig at tabede 8 kilo igen

Så må du på løbebåndet, eller en tur udenfor med den lille

En af mine veninder vejer 30 kilo for meget og det er over et år siden hun fødte den sidste, så 8 kilo er ikke meget..

Anmeld

9. januar 2012

Dinsen

De første uger tabte jeg mig 3 kg, begyndte først at tage på omkring uge 18 tror jeg, er i dag 30+4 og har i alt taget knap 5 kg på, så er nu 2 kg, over den vægt jeg havde da jeg blev gravid... 

Både læger og JM siger alt er fint, til trods for der ik er kommet mere på i vægt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.