hvilken vaskepulver bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2009

Rasmine

Tynen skriver:

Okay, er jeg så en af de eneste der bruger med parfume?

- Jeg synes bare ikke de andre neutrale mærker er særligt effektive...

Har ikke læst alle siderne igennem, skal det lige siges

Du er ikke alene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2009

Tynen

Ifølge tænks test er mange af dem fyldt med parfume nogle af dem der klarer sig dårligst i test........

Bare ikke ifølge mine tests herhjemme

Anmeld

8. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
mari skriver:

Jeg har faktisk lige fundet dem endnu billigere

http://www.stenguiden.dk/92vask.asp

Ja, de er godtnok billigere for nødderne, men de har meget dyrere transport. Jeg har lige bestilt fra de første der, og der kom jeg af med 134 kr i alt og de her vil have 80 kr for nødderne og 75 kr for transport Så kan det bedre betale sig det sted, hvor de vil have 90 kr for nødderne

Men jeg glæder mig til at have nødder igen. De fylder også meget mindre end vaskepulver æsker

Anmeld

8. marts 2009

Lillemy60

Zafir skriver:

Ja, de er godtnok billigere for nødderne, men de har meget dyrere transport. Jeg har lige bestilt fra de første der, og der kom jeg af med 134 kr i alt og de her vil have 80 kr for nødderne og 75 kr for transport Så kan det bedre betale sig det sted, hvor de vil have 90 kr for nødderne

Men jeg glæder mig til at have nødder igen. De fylder også meget mindre end vaskepulver æsker

Okay havde ikke lige undersøgt med porto - men langt de fleste steder vil de gerne sende billigere som maxibrev. Men uanset hvad kan det jo godt betale sig. Evt finde et sted i nærheden hvor man kan hente dem selv, så sparer man porto.

Og ja - de fylder ingenting synes jeg heller, jeg har dem bare hængene på en knage i badeværelset og har altid to poser pakket klar til brug. Så det ligner egentlig bare en smule pynt i stedet for de grimme pakker med vaskepulver. Og i længden er det en MEGET billig vaskeform.

Især når man også bruger det som gulvsæbe - det kan også bruges som opvaskemiddel.

Anmeld

8. marts 2009

Doktor Doolittle

Neutral. Har arbejdet en del med allergi og kunne ikke finde på at bruge parfumeret vaskepulver.

Anmeld

8. marts 2009

Moderator

mari skriver:

Okay havde ikke lige undersøgt med porto - men langt de fleste steder vil de gerne sende billigere som maxibrev. Men uanset hvad kan det jo godt betale sig. Evt finde et sted i nærheden hvor man kan hente dem selv, så sparer man porto.

Og ja - de fylder ingenting synes jeg heller, jeg har dem bare hængene på en knage i badeværelset og har altid to poser pakket klar til brug. Så det ligner egentlig bare en smule pynt i stedet for de grimme pakker med vaskepulver. Og i længden er det en MEGET billig vaskeform.

Især når man også bruger det som gulvsæbe - det kan også bruges som opvaskemiddel.

Jeg køber som oftest så jeg ikke skal hente det. hvis jeg fx. bare skal til holbæk, og ikke skal andet, så bruger jeg jo alene 2 liter diesel næsten på det. For det er ca 20 km hver vej. Så kan det meget bedre betale sig at købe på nettet

Anmeld

8. marts 2009

Christopher&Andreas

vi bruger mini risk fra brugsen det er det eneste produkt min søn kan tåle (børneeksem) skyllemiddel er mini risk eller eddike snuggle til vores tøj (vasker aldrig sammen)

Anmeld

9. marts 2009

A.

Tynen skriver:

Okay, er jeg så en af de eneste der bruger med parfume?

- Jeg synes bare ikke de andre neutrale mærker er særligt effektive...

Har ikke læst alle siderne igennem, skal det lige siges

nej nej du er ikke eneste

Anmeld

9. marts 2009

Englebisse

Zafir skriver:

Det her er vaskenødder:

http://www.livfuld.dk/shop/vaskenoedder-302c1.html?gclid=CITJ37qJlJkCFQiF3godTTV9Zg

Det funger blot ved at man kommer 2-3 nødder delt i 2 i en sok eller lignene, sammen med tøjet i maskinen. Så danner det sæbe inde i maskinen. Der er flere der også bruger det, når de gør rent og sådan Så opløser de bare nødderne i vand og bruger det som sæbevand.

Det er super smart og tøjet bliver bare så blødt af det!!

Dem har jeg aldrig hørt om og det kan da bare ikke blive mere naturvenligt. Så det skal jeg da helt sikkert prøve. Så tak for rådet.

Anmeld

9. marts 2009

Moderator

Englebisse skriver:

Dem har jeg aldrig hørt om og det kan da bare ikke blive mere naturvenligt. Så det skal jeg da helt sikkert prøve. Så tak for rådet.

Kig lige på det link som Mari har sendt. Der er 2. Det er meget billigere

90 kr for et kilo og 44 kr i fragt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.